Stránka 1 z 1

Napsal: pon 19.01.2015 09:24
od Tomas_Hartge
Ahoj všem.

Má někdo potuchy o tom, jestli je na 3.0d 306D3 r.v. 2009 v odlučovači oleje nějaká vložka. Objednal jsem z BMW origo odlučovač s tím, že se prý již samostatná vložka nedělá, ale žádná vložka v něm není. Pátral jsem tedy po netu a našel foto odlučovače, kde je vložka nafocená (viz červeně v obrázku). Z BMW mi dodali pouze na obrázku modře označené díly...Tak teď nevím, jestli jsem blbej já, nebo někdo v BMW... 8O

Napsal: pon 19.01.2015 10:53
od wolferine
predpokaldam ze ten cervene oznaceny dil by tma mel byt, bez nej to fungovat nebude - ve starem ho nemas? ten by se kazit nemel.
jo a kdybys chtel filtrik tak tu jeden mam, protoze v e39 ma byt filtr - tak jsme ho objednal a kdyz jsem odlucovac rozebratl tak jsem zjistil ze nekdo uz tam dal ten plastovy dil

Napsal: pon 19.01.2015 12:43
od Tomas_Hartge
No ve starém ho také nemam... Ale bůh ví, co to před tím dělalo za prase. O to auto nebylo zrovna dvakrát staráno. Mám ten dojem, že tam klasický filtřík nejde, že je jinak udělané víko ventilů... Proto se to nahrazovalo tímto plastovým separátorkem...

Napsal: pon 19.01.2015 13:55
od JaraX
nahrazuje se to dle vinu,
pokud ti přišlo jen to modré a objednával jsi to dle svého vinu tak je to OK.

Napsal: pon 19.01.2015 17:28
od kawaman
Omlouvám se , že tady skáču dotématu, ale já si obědnal taky ten odlučovač a přišlo mi jen to červeně označené + těsnění. Je třeba vyměnit i ten díl nalevo?

Napsal: pon 19.01.2015 17:35
od Asfix
Pridam take postreh, dle sveho zjisteni.

Tomas_Hartge:
Měl jsem unik oleje (E61), a to pres cely system sani (olej sel pres cely separator dale, plny chladic vzduchu oleje, atd.. Prvotni vec byl odlucovac oleje. Rozebral jsem a uvnitr jsem take nemel zadny filtr, jen to ty pises ze ti poslali (modre oznacene). Koupil jsem novy cely separator oleje i s tesnenim a pridal do toho filtr ,,labyrynt,, ktery mas oznacen cervene, takze cely komplet co mas na obrazku. Po teto vymene se unik oleje zastavil, a od te doby vse slape jak ma a ok. Po asi 1000Km jsem zas pro vlastni zajimavost rozebral a pres odlucovac zadny olej nejde a v druhe komore vse krasne ciste. Asi tak..

Jinak jde tam dat oboji, jak klasicky molitanovy filtr tak i labyrynt. Labyrynt je jen inovovane reseni, ktere by melo vydrzet dele, rika se bezudrzbove ale stejne bych doporucoval obcas vymenit zase cely komplet. A koupis ho ve spouste obchodech s autodilama..

Treba nekdo bude mit jiny nozor, ale toto je moje osobni prakticka zkusenot. Snad pomuze. Cao :lol:

Kawaman:
Ano, je potreba vymenitit hlavne to oznacene cervene. Filtr oznacen modre by mel neco vydrzet, obcas se muze treba vycistit. Kdyz se ale vymeni jednou za cas uplne komplet vse, nic tim neztratis a mas klid.

Napsal: pon 19.01.2015 17:47
od Tomas_Hartge
Asfix píše:Pridam take postreh, dle sveho zjisteni.

Měl jsem unik oleje (E61), a to pres cely system sani (olej sel pres cely separator dale, plny chladic vzduchu oleje, atd.. Prvotni vec byl odlucovac oleje. Rozebral jsem a uvnitr jsem take nemel zadny filtr, jen to ty pises ze ti poslali (modre oznacene). Koupil jsem novy cely separator oleje i s tesnenim a pridal do toho filtr ,,labyrynt,, ktery mas oznacen cervene, takze cely komplet co mas na obrazku. Po teto vymene se unik oleje zastavil, a od te doby vse slape jak ma a ok. Po asi 1000Km jsem zas pro vlastni zajimavost rozebral a pres odlucovac zadny olej nejde a v druhe komore vse krasne ciste. Asi tak..

Jinak jde tam dat oboji, jak klasicky molitanovy filtr tak i labyrynt. Labyrynt je jen inovovane reseni, ktere by melo vydrzet dele, rika se bezudrzbove ale stejne bych doporucoval obcas vymenit zase cely komplet. A koupis ho ve spouste obchodech s autodilama..

Treba nekdo bude mit jiny nozor, ale toto je moje osobni prakticka zkusenot. Snad pomuze. Cao :lol:
No super. To jsem potreboval vedet. Taky mam celou saci trasu plnou oleje. On ten kryt co mi zaslali, vlastne zadny separator není. Trochu i nechapu spravnou funkci membranky v dilu oznacenem modre. Mas nad membranku pripojenou nejakou hadičku, nebo je to jen do atmosfery. Abych se priznal, tak uz par let delam v motorarne, ale reseni tohoto typu jsem ještě nevidel (((o: A to mi to v BMW Liberec jiz několik lidi cpalo do hlavy, ze vlozka uz se samostatne neprodava....
Jinak vlozku vim kde sehnat. Spis me ted stve, ze mam navíc kryt odlucovace za 800 Kč k nicemu )))))O.

Napsal: pon 19.01.2015 17:49
od Tomas_Hartge
kawaman píše:Omlouvám se , že tady skáču dotématu, ale já si obědnal taky ten odlučovač a přišlo mi jen to červeně označené + těsnění. Je třeba vyměnit i ten díl nalevo?
Pokud nemáš v tom druhém dílu prasklou membránku, tak nemusíš

Napsal: pon 19.01.2015 21:32
od Asfix
Kryt odlucovace vymen take, alespon mas klid v dusi a zas na to nemusis nejakou dobu sahnout, a horentni castka to take neni.. Jinak zeshora zadna hadicka neni, jak pises volne do ,,atmosfery,, 8)

Napsal: pon 19.01.2015 21:37
od JaraX
Tomas_Hartge píše:
kawaman píše:Omlouvám se , že tady skáču dotématu, ale já si obědnal taky ten odlučovač a přišlo mi jen to červeně označené + těsnění. Je třeba vyměnit i ten díl nalevo?
Pokud nemáš v tom druhém dílu prasklou membránku, tak nemusíš
mění se pravidelně po cca 150 000km, praskla byt nemusí, stačí když je ta membrana ztvrdla

Napsal: pon 19.01.2015 22:31
od kawaman
JaraX píše:
Tomas_Hartge píše:
kawaman píše:Omlouvám se , že tady skáču dotématu, ale já si obědnal taky ten odlučovač a přišlo mi jen to červeně označené + těsnění. Je třeba vyměnit i ten díl nalevo?
Pokud nemáš v tom druhém dílu prasklou membránku, tak nemusíš
mění se pravidelně po cca 150 000km, praskla byt nemusí, stačí když je ta membrana ztvrdla

Dobře, díky za rady. Koupím těda i ten díl nalevo a vyměním ho.

Napsal: pon 19.01.2015 23:33
od Tomas_Hartge
Tak už jsem je v BMW zmrdal a hurá na koupi separátoru... Každopádně na zastoupení :mad: