Stránka 1 z 1

Napsal: sob 03.01.2015 17:02
od BMWALPINE
Chci se zeptat můžu nechat vzásuvce transmitter nebo tu musím vždy vytáhnout, když auto bude stát?

Napsal: sob 03.01.2015 18:05
od starML
Zásuvka pro zapalovač je pod proudem pouze při zapnutém zapalovaní. Po vypnutí zapalování zůstává pod proudem ještě 15-17 minut, dokud auto neusne => např. u automatu zhasne žlutá dioda. V garáži to určitě nevadí, ale při parkování venku bych v autě nenechal ani krabičku od cigaret => nikdy nevíš, co kterou smažku naláká.

Napsal: sob 03.01.2015 18:14
od BMWALPINE
:) Já to risknu
Takže to vadit ničemu nebude?

Napsal: sob 03.01.2015 21:15
od starML
Kvůli připojenému a momentálně nic nepřehrávajícímu TM se Ti baterka určitě nevybije - to jsi chtěl slyšet :?:
NE, žádný problém nebude.

Napsal: sob 03.01.2015 21:38
od ACDC
Já ji teda mám pod napětím furt. Díky bohu

Napsal: sob 03.01.2015 22:07
od starML
.. 15-17 minut po zamknutí auta = v pohodě, ale "skrytý" mobil Ti to v autě určitě nikdy nenabije.

Napsal: sob 03.01.2015 22:08
od ACDC
Trvale pod napětím

Napsal: sob 03.01.2015 23:52
od Michal-E39
Je v tomto nějaký rozdíl mezi zásuvkou u řidiče a origo zásuvkou v kufru? (v případě E39/2)

Napsal: sob 03.01.2015 23:59
od starML
Nemohu potvrdit ani negovat - vyzkoušej to a napiš nám to sem. Já už e39 2 roky nemám a všechno si napamatuji. Toto fórum je i o výměně zkušeností. :D

Napsal: ned 04.01.2015 10:08
od stawros
Ja mel teda v e39 02 zasuvku trvale pod proudem... (Mam to tak i u x5 05) ale e60 uz vypina vsechny zasuvky hned..:-/

Napsal: ned 04.01.2015 13:30
od mi00wa
Zásuvky na e60 půjdou pokud běží motor nebo klíček v poloze zapalováni.
Škoda no, aspoň v první poloze by to mohlo fungovat.
Ale jistota je jistota, kdyby někdo zapomněl něco v zásuvce.

Napsal: ned 04.01.2015 16:18
od Michal-E39
Tak jsem si to změřil. E39/2 po 3/4 hodině zásuvka u řidiče i v kufru pořád pod napětím.