Stránka 1 z 1
Napsal: sob 03.01.2015 00:28
od TMisa090
Tak jsem tu s dalším dotazem a to je strašně velká odezva plynového pedálu, řekl bych tak 1s. Děje se to jak při sešlápnutí tak i puštění plynu, musím pouštět pedál o hodně dříve než přeřazuju protože jinak mi vylítnou otáčky ...
Podle ETK bych měl mít lanko, ale když jsem koukal na motor tak by mělo mít elektronickou klapku. jsem z toho blázen
E39 523i 97´ sedan
Napsal: sob 03.01.2015 13:38
od shadou
Napsal: sob 03.01.2015 16:19
od TMisa090
Děkuju za návod, je to moje první bmw tak mě hned neukamenujte

Napsal: sob 03.01.2015 16:29
od shadou
to je v pohodě, každý se potřebuje na něco zeptat. Od toho tu je tohle forum
Napsal: sob 03.01.2015 16:50
od TMisa090
shadou píše:to je v pohodě, každý se potřebuje na něco zeptat. Od toho tu je tohle forum
jj jinak jsem to byl vyzkoušet a FUNGUJE

takže jsem rád. ono se s tou prodlevou opravdu blbě jezdilo

hlavně ve městě

Napsal: sob 03.01.2015 19:02
od shadou
perfektní, Hlavně že to pomohlo a fachá to.
Jen pro úplnost. Adaptace, je potřeba udělat třeba po velké údržbě motoru.
U benzínu po výměnách svíček,vzduchového filtru,separátoru oleje,nebo po odstranění netěsností na vzduchu ,podtlaku,.....
Jednotka motoru se nastavuje podle tvé jízdy a ukládá si krajní meze. Pokud jí změníš hodnoty vstupů, je mimo uložené hranice a je zmatená.
Auto sice jezdí, ale pohodová jízda to není.
Napsal: sob 03.01.2015 19:08
od TMisa090
shadou píše:perfektní, Hlavně že to pomohlo a fachá to.
Jen pro úplnost. Adaptace, je potřeba udělat třeba po velké údržbě motoru.
U benzínu po výměnách svíček,vzduchového filtru,separátoru oleje,nebo po odstranění netěsností na vzduchu ,podtlaku,.....
Jednotka motoru se nastavuje podle tvé jízdy a ukládá si krajní meze. Pokud jí změníš hodnoty vstupů, je mimo uložené hranice a je zmatená.
Auto sice jezdí, ale pohodová jízda to není.
Aha takže proto

měl jsem polovypadlou hadici za váhou vzduchu když jsem auto přivezl
