Stránka 1 z 1

Napsal: pon 29.12.2014 17:27
od wolferine
Zdarec,
dnes sme se bly podívat do bazaru na jednu podle mě pěknou 525d. Vypadala v pohodě, chytla hned (teda po připojení boosteru) ale co mě zarazilo byl zmrzlý šlem na olejovém víčku.
Auto dlouho stálo a uřčitě jezdilo jen krátké trasy (v bazaru je nejméně půl roku) - může to být normální? Do vody se nezdálo že by tlakoval a olejový povlak v expanzce jsem nezaznamenal.
Foto přikládám a díky předem za názory

Napsal: pon 29.12.2014 22:40
od kim
já bych to víčko vrátil a hledal bych dál :mad: můj názor......

Napsal: pon 29.12.2014 22:54
od e155
Myslím, źe toto najdeš na všech víćkách. U své E39 M54 jsem to taky objevil a začal jsem zděšené zjišťovat, jeslti je to normální. A odpověď byla ano, je. Hned jak se zvedla venku teplota, nebo jak jsem jel delší trasu, tak to zmizelo a už se žádná emulze neobjevovala. Typicky to délá pŕi krátkých trasách v zimé.

Napsal: pon 29.12.2014 23:02
od vita11
Když se jezdí krátké trasy při kterých se neohřeje olej, tak se tvoří kondenz ... který pak může zmrznout.

Jenom taková malá logická úvaha: Pokud nebyla zmrzlá voda v expanzce, tak to co na tom víčku zmrzlo nebude chladivo, protože i když se dostane do oleje, tak by si mělo zachovat svůj bod tuhnutí.

Napsal: pon 29.12.2014 23:22
od Teddy
Každej motor se ti zevnitř orosí, jak ho nastartuješ. Teprve když se ohřeje, tak to zase vyschne. Stačí, aby to v bazaru párkrát ukázali zájemcům, projeli pár km na zkoušku a v oleji máš tolik vody, že by ses divil.

Po zahřátí se to zase rychle vysuší.

Napsal: pon 29.12.2014 23:31
od wolferine
diky za ulidneni, ja to prave jeste v takovehlem stavu nevidel, ale predesle auta jsem taky kupoval v lete:)