Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: pát 26.12.2014 13:16
				od petr3141
				Ahoj,
znáte někdo tohle auto?
http://auto.bazos.cz/inzerat/42227569/B ... manual.php
Sháním e39 540i touring v manuálu, za celej rok jsem viděl v čechách ke koupi jenom 3 kousky, tak mě zajímá, co je to zač. Podle těch nárazníků až na zem cosi tuším 

, ale radši bych si tenhle dojem nechal potvrdit/vyvrátit od někoho, kdo ho zná.
Dík
 
			
					
				
				Napsal: sob 27.12.2014 00:34
				od Jirke
				uz nikdy bych znovu nechtel koupit netovarne snizeny auto !!
a mimochodem absence kapes na zadni strane operadel prednich sedadel u takovyhohle auta je taky trapas 

 
			
					
				
				Napsal: sob 27.12.2014 10:17
				od Soptiiik
				Ale je třeba to brát tak že 540 v Touru a navíc v manualu je jako šafránu a kdo hledá vyloženě tuhle kombinaci tak na výběr moc nemá. Určitě bych to omrkl a pokud je to po technické stránce relativně ok tak bych se pokusil majitele sklepat co nejvíc to pujde a pak tomu vrátit sériový vzhled.Otázka je co všechno tam tím tuzingem dojebal a kolik to bude ve výsledku stát.
			 
			
					
				
				Napsal: sob 27.12.2014 13:18
				od pindak1
				Pokud je  kastle a motorově ok tak už zase není velký problém dát M nárazníky které bych tam já osobně dal. Samozdřejmě lepší kola a bude to sakra rozdíl. 

 
			
					
				
				Napsal: sob 27.12.2014 13:26
				od Soptiiik
				Jojo vypadá jinak celkem slušně nárazníky kola ale hlavně pořešit sériový podvozek,měchy v zadu asi nebudou  

 
			
					
				
				Napsal: sob 27.12.2014 17:04
				od Jirke
				no reknu to jeste jednou - snizenej podvozek se samozrejme da vymenit za seriovej... ale pokud to auto na tom podvozku jezdi prilis dlouho, tak bude vymlacenej, hlucnej a i kdyz se to hodi do serie, nebude to pevny tak jak clovek od BMW ocekava.. proste snizenej podvozek degraduje ostatni pruzny casti a pokud to chcete vsechno menit, tak prosim 

 
			
					
				
				Napsal: sob 27.12.2014 19:57
				od Soptiiik
				Tak ono to není jenom o podvozku veškeré gumové části podvozku se při nájezdech a letech co tyhle auta mají prostě opotřebí změkne a pak už to nefunguje jak má i když tomu na první pohled nic není viz velké siláče v zadní nápravnici atd. Ale tvrdý podvozek dokáže hlavně spolehlivě rozmrdat a rozvarzat interier atd. 
Prostě bych se na to auto zajel podívat projed se pořádně odskoušet a pokud bude motoricky ok bude to řadit a nebude to schnilé tak bych to za 70 vzal 

Je to M62 bez vanosu v manualu takže základ na bezdnou díru na požírání peněz je to slušné  

 
			
					
				
				Napsal: sob 27.12.2014 20:42
				od Meda
				Tak to auto bylo dotazeny kvuli prevodovce a nakonec ho majitel nechce kuchat, protoze by ho byla skoda, ale pod kilo ho urcite neda 
 
 
Zajed se na to podivat, kdyz to bude kastlove a motoricky v poradku, vezmi to, udelej podvozek, dej M-paket narazniky a mas krasny auto 

 
			
					
				
				Napsal: ned 28.12.2014 19:20
				od petr3141
				Co všechno výměna podvozku zahrnuje? A na kolik to zhruba vyjde?
Ď.
			 
			
					
				
				Napsal: ned 28.12.2014 19:41
				od Soptiiik
				Pokud myslíš jenom to abys to dostal zpátky nahoru tak předek 
-Tlumič Sachs cca 1700-4500/ks (záleží na značce)
-Horní uložení cca 700/ks
-Prachovka + doraz cca 300/ks
-Pera bych zvolil asi originál použité
Zadní náprava ta závisí na tom jak je to snížené jestli jenom na měchách což moc nepředpokládám a nebo spíš jsou měchy off a v tom případě máš možnost tam pouze strčit origo pera a tlumiče což je tvrdé jak prase a nebo tam vrátit měchy kompresor vedení vzduchu kabeláž atd záleží co tam všechno zustalo.
-
			 
			
					
				
				Napsal: ned 28.12.2014 22:50
				od Meda
				Ja nejak nechapu co resite na podvozku, predek je evidentne origo, kdyby to bylo snizeny, tak neuvidis hranu pneu za blatnikem a pokud to je trochu dole treba pruzinama, tak se daji za par stovek sehnat origa a zadek je na vzduchu, takze vyska je jen otazkou hrani si s diagnostikou..
Pokud chce nekdo resit co stoji nove tlumice, ulozeni, prachovky atd., tak asi bude delat na aute vse nove a je pak jedno co to stoji, protoze to u stareho auta nikdy nekonci a casem te to sezere nez pochopis, ze se stareho auta nove neudelas 

 
			
					
				
				Napsal: ned 28.12.2014 23:14
				od Soptiiik
				Tak si představ že i takoví jsou a do staré vraždy kupujou nové díly. 

 
			
					
				
				Napsal: ned 28.12.2014 23:41
				od pindak1
				Taky se divím co se tady stále řeší ten podvozek.Jde vidět že to vypadá opticky hodně nízko díky těm podspoilerům které na autě jsou.Pokud tě to auto zajímá tak volej majiteli a zjisti podrobnosti přímo od něj.Taky se může stát  než se rozhoupeš že bude v pr....  
