Stránka 1 z 1

Napsal: stř 24.12.2014 01:05
od TMisa090
Zdravím vás zase s dotazem. Ví že se to tu řešilo minimálně 100x, ale nikde jsem nenarazil přesně na stejný problém.
Když nechám odemčené auto tak po určité době, cca 15min už nenastartuju. Když auto zamknu tak baterie vydrží v pohodě do rána. Dnes jsem sehnal od kamaráda na vyzkoušení starší 74ah a naprosto stejný problém. baterie byla nabitá cca 14 hodin. Vím že jsem řešil problém s jednotkou světel, že neustále svítí potkávací světla, ale to jsem vyřešil provizorně přes relé než mi přijde nová. Může to být tím ?
Během zítřka změřím odběr a zkusím vytahovat pojistky a uvidím. Kolik má být max odběr když vytáhnu klíčky ?
Doplním, že světlo v kufru pohasíná, a při startování přes kabely mi to nechce jít na přímo - kleště na kostru a plus na sání a musím počkat než se dobije baterka, na přímo mi to nenastartuje. Nevím proč.

Napsal: stř 24.12.2014 13:47
od TMisa090
TMisa090 píše:Zdravím vás zase s dotazem. Ví že se to tu řešilo minimálně 100x, ale nikde jsem nenarazil přesně na stejný problém.
Když nechám odemčené auto tak po určité době, cca 15min už nenastartuju. Když auto zamknu tak baterie vydrží v pohodě do rána. Dnes jsem sehnal od kamaráda na vyzkoušení starší 74ah a naprosto stejný problém. baterie byla nabitá cca 14 hodin. Vím že jsem řešil problém s jednotkou světel, že neustále svítí potkávací světla, ale to jsem vyřešil provizorně přes relé než mi přijde nová. Může to být tím ?
Během zítřka změřím odběr a zkusím vytahovat pojistky a uvidím. Kolik má být max odběr když vytáhnu klíčky ?
Doplním, že světlo v kufru pohasíná, a při startování přes kabely mi to nechce jít na přímo - kleště na kostru a plus na sání a musím počkat než se dobije baterka, na přímo mi to nenastartuje. Nevím proč.
Tak odběr je 4A což je dost, zkoušel jsem odpojit ježka, lichtmodul, radio, veškeré pojistky v kufru a nic, teď se jdu vrhnout na altík tak uvidím ...

Napsal: stř 24.12.2014 14:04
od Tompo
4A to je slušnej vysavač. Když auto zamkneš, tak po cca 17ti minutách usne a odběr je nula nula prd. Já měl problém s autotelefonem, ten mi to vybíjel, ale "jen" asi 300mA. I to ale už dokázalo potrápit..

To že nenastartuješ na přímo po připojení pod kapotou, toho jsem si taky všiml, když se připojím v kufru můžu ihned. Nevím, co to dělá za šotka...

No, mrkni ještě na startér, altik a odpoj LCM na zkoušku.

Napsal: stř 24.12.2014 14:43
od TMisa090
Tompo píše:4A to je slušnej vysavač. Když auto zamkneš, tak po cca 17ti minutách usne a odběr je nula nula prd. Já měl problém s autotelefonem, ten mi to vybíjel, ale "jen" asi 300mA. I to ale už dokázalo potrápit..

To že nenastartuješ na přímo po připojení pod kapotou, toho jsem si taky všiml, když se připojím v kufru můžu ihned. Nevím, co to dělá za šotka...

No, mrkni ještě na startér, altik a odpoj LCM na zkoušku.
LCM odpojeno, radio odpojeno, ježek topení odpojen. alternator odpojen, pojistky v kufru odpojeny a nic ... pak jsem vypnul osvětlení interiéru čudlíkem na stropě a najednou už odběr jen 1.7A ... pak jsem odpojil světla v kufru a odběr zůstal na 0,5A .... ještě vyzkouším jestli dobíjí altík až dobiju baterii ;)
Jinak co jsem počítal tak v kfru mám W5W a ta podle výpočtu si bere opravdu 0,5A při 10V co jsem měřil.

Napsal: stř 24.12.2014 22:38
od Tompo
normálně nech otevřené páté dveře, auto zamkni, zámek v pětkách zacvakni třeba šroubovákem a sleduj, co se děje s odběrem, po těch cca 17ti minutách to klesne na nula nula prd, mám dojem, že 0,01A.

Napsal: stř 24.12.2014 22:43
od TMisa090
Tompo píše:normálně nech otevřené páté dveře, auto zamkni, zámek v pětkách zacvakni třeba šroubovákem a sleduj, co se děje s odběrem, po těch cca 17ti minutách to klesne na nula nula prd, mám dojem, že 0,01A.
Tak jsem udělal, odběr klesnul , takže všechno je o.k. .... objednaná tedy nová baterie a budu doufat že to bude o.k. :)

Napsal: stř 24.12.2014 23:26
od Teddy
ty jsi ale psal, že tě to zlobí jen když auto necháš odemčený. Takže tu spotřebu musíš měřit u odemčenýho auta ne?

Napsal: čtv 25.12.2014 00:33
od Michal-E39
Jen poznámka k tomu startování přes kabely: S opravdu vybitou baterkou přes kabely nenastartuje nic. Přes kabely z obchoďáku ani náhodou, to je jen tlustá guma s tenkým drátkem uprostřed, přes kabely udělané ze svářecího zemnícího kabelu (min. 25mm2) a s kvalitníma svorkama jen při štěstí na dobrý kontakt - chytit kleště velkou plochou. Pro nastartování je potřeba ohromný proud a ještě musí zůstat dostatečné napětí pro činnost vstřikování. A to je problém, protože ohromný proud (běžně až 400A) vytvoří na kdejakém kontaktu velký napěťový úbytek.
Kabely pomůžou když buďto baterce chybí jen kousek, nebo k jejímu rychlému dobití z baterky jiného auta.
Takže nejlépe připojit kabely a alespoň minutu v pomocném autě držet zvedlé otáčky pro alternátor, pak zkusit startovat.
Máte-li kabely ze supermarketu, pověste si je na zeď na ozdobu, s takovýma, co se honosej nápisem do 400A, mám problém nastartovat i motorku co má 70A startér.

Vypůjčuji si cizí obrázek z jiného webu:
Obrázek
Toto je obchoďákový start kabel: průměr izolace 8mm, vodič uvnitř 1.6mm2 - silnější máte i v prodlužce na 230V. Ono co čekat když se to prodává mnohem levněji než by vás vyšel samotný drát v metráži? Měď je prostě drahá, nic ji ale nenahradí.

A ještě dodatek: Startovací kabely Sheron:
Obrázek
To co vidíte, je poměděný plech a těch pár žil co tvoří drát je poměděný hliník! To je dobré tak pro napájení montážní lampičky.

Napsal: čtv 25.12.2014 10:51
od Tompo
odemčený auto mám vyzkoušený, že bere těch 300mA, než "usne"

Napsal: úte 30.12.2014 20:22
od Bambim
Nevím jestli ti to pomůže, ale já měl taky problém s vybíjením baterie jak stare tak i nové, Nikdo si stím taky nevedel rady az v Auteku mi rekli ze je to jezek topení, tedy rj topeni coz ma pokud je vadny staly odber i kdyz vypnes a zamknes auto. dokud je baterie silna a ma stavu tak se porad toci. Pokud tomu jako ja nevenujes pozornost a chvilku se nazaposlouchas tak to nezjistis. je to takove slaboulinke dotaceni ventilatoru. zkus to a uvidis. e 39 na to trpí.

Bambi 16

Napsal: úte 30.12.2014 20:47
od Fx
Ještě bych omrkl kabeláž do víka kufru.

Napsal: čtv 01.01.2015 22:40
od TMisa090
Tak problém vyřešen novou baterií, doufám že to někomu pomůže až začne zmatkovat jako já :D

Napsal: čtv 01.01.2015 23:20
od Teddy
TMisa090 píše: Tak odběr je 4A což je dost, zkoušel jsem odpojit ježka, lichtmodul, radio, veškeré pojistky v kufru a nic, teď se jdu vrhnout na altík tak uvidím ...
Jestli tam máš odběr 4A, tak to ani ta nová baterie dlouho nevydrží.

Napsal: pát 02.01.2015 12:17
od aDAm_2
podobný problém sme řešili na kámošově autě. Klidový odběr cca 300mA což je docela dost. Šli jsme pojistku po pojistce jak v kastlíku tak i v kufru a nic, odběr neklesl. Co by to mohlo být?

Napsal: sob 03.01.2015 00:25
od TMisa090
Teddy píše:
TMisa090 píše: Tak odběr je 4A což je dost, zkoušel jsem odpojit ježka, lichtmodul, radio, veškeré pojistky v kufru a nic, teď se jdu vrhnout na altík tak uvidím ...
Jestli tam máš odběr 4A, tak to ani ta nová baterie dlouho nevydrží.
Je tam takový odběr pouze při zapnutém osvětlení ;) To byla moje chyba že jsem to špatně měřil ;)

Napsal: pon 23.02.2015 13:36
od StanoZajeci
Bambim píše:Nevím jestli ti to pomůže, ale já měl taky problém s vybíjením baterie jak stare tak i nové, Nikdo si stím taky nevedel rady az v Auteku mi rekli ze je to jezek topení, tedy rj topeni coz ma pokud je vadny staly odber i kdyz vypnes a zamknes auto. dokud je baterie silna a ma stavu tak se porad toci. Pokud tomu jako ja nevenujes pozornost a chvilku se nazaposlouchas tak to nezjistis. je to takove slaboulinke dotaceni ventilatoru. zkus to a uvidis. e 39 na to trpí.

Bambi 16
Musím omrknout, také mám takovýto problém. e39 530d 135kw Díky za tip.