Stránka 1 z 1
Napsal: stř 24.12.2014 01:05
od TMisa090
Zdravím vás zase s dotazem. Ví že se to tu řešilo minimálně 100x, ale nikde jsem nenarazil přesně na stejný problém.
Když nechám odemčené auto tak po určité době, cca 15min už nenastartuju. Když auto zamknu tak baterie vydrží v pohodě do rána. Dnes jsem sehnal od kamaráda na vyzkoušení starší 74ah a naprosto stejný problém. baterie byla nabitá cca 14 hodin. Vím že jsem řešil problém s jednotkou světel, že neustále svítí potkávací světla, ale to jsem vyřešil provizorně přes relé než mi přijde nová. Může to být tím ?
Během zítřka změřím odběr a zkusím vytahovat pojistky a uvidím. Kolik má být max odběr když vytáhnu klíčky ?
Doplním, že světlo v kufru pohasíná, a při startování přes kabely mi to nechce jít na přímo - kleště na kostru a plus na sání a musím počkat než se dobije baterka, na přímo mi to nenastartuje. Nevím proč.
Napsal: stř 24.12.2014 13:47
od TMisa090
TMisa090 píše:Zdravím vás zase s dotazem. Ví že se to tu řešilo minimálně 100x, ale nikde jsem nenarazil přesně na stejný problém.
Když nechám odemčené auto tak po určité době, cca 15min už nenastartuju. Když auto zamknu tak baterie vydrží v pohodě do rána. Dnes jsem sehnal od kamaráda na vyzkoušení starší 74ah a naprosto stejný problém. baterie byla nabitá cca 14 hodin. Vím že jsem řešil problém s jednotkou světel, že neustále svítí potkávací světla, ale to jsem vyřešil provizorně přes relé než mi přijde nová. Může to být tím ?
Během zítřka změřím odběr a zkusím vytahovat pojistky a uvidím. Kolik má být max odběr když vytáhnu klíčky ?
Doplním, že světlo v kufru pohasíná, a při startování přes kabely mi to nechce jít na přímo - kleště na kostru a plus na sání a musím počkat než se dobije baterka, na přímo mi to nenastartuje. Nevím proč.
Tak odběr je 4A což je dost, zkoušel jsem odpojit ježka, lichtmodul, radio, veškeré pojistky v kufru a nic, teď se jdu vrhnout na altík tak uvidím ...
Napsal: stř 24.12.2014 14:04
od Tompo
4A to je slušnej vysavač. Když auto zamkneš, tak po cca 17ti minutách usne a odběr je nula nula prd. Já měl problém s autotelefonem, ten mi to vybíjel, ale "jen" asi 300mA. I to ale už dokázalo potrápit..
To že nenastartuješ na přímo po připojení pod kapotou, toho jsem si taky všiml, když se připojím v kufru můžu ihned. Nevím, co to dělá za šotka...
No, mrkni ještě na startér, altik a odpoj LCM na zkoušku.
Napsal: stř 24.12.2014 14:43
od TMisa090
Tompo píše:4A to je slušnej vysavač. Když auto zamkneš, tak po cca 17ti minutách usne a odběr je nula nula prd. Já měl problém s autotelefonem, ten mi to vybíjel, ale "jen" asi 300mA. I to ale už dokázalo potrápit..
To že nenastartuješ na přímo po připojení pod kapotou, toho jsem si taky všiml, když se připojím v kufru můžu ihned. Nevím, co to dělá za šotka...
No, mrkni ještě na startér, altik a odpoj LCM na zkoušku.
LCM odpojeno, radio odpojeno, ježek topení odpojen. alternator odpojen, pojistky v kufru odpojeny a nic ... pak jsem vypnul osvětlení interiéru čudlíkem na stropě a najednou už odběr jen 1.7A ... pak jsem odpojil světla v kufru a odběr zůstal na 0,5A .... ještě vyzkouším jestli dobíjí altík až dobiju baterii

Jinak co jsem počítal tak v kfru mám W5W a ta podle výpočtu si bere opravdu 0,5A při 10V co jsem měřil.
Napsal: stř 24.12.2014 22:38
od Tompo
normálně nech otevřené páté dveře, auto zamkni, zámek v pětkách zacvakni třeba šroubovákem a sleduj, co se děje s odběrem, po těch cca 17ti minutách to klesne na nula nula prd, mám dojem, že 0,01A.
Napsal: stř 24.12.2014 22:43
od TMisa090
Tompo píše:normálně nech otevřené páté dveře, auto zamkni, zámek v pětkách zacvakni třeba šroubovákem a sleduj, co se děje s odběrem, po těch cca 17ti minutách to klesne na nula nula prd, mám dojem, že 0,01A.
Tak jsem udělal, odběr klesnul , takže všechno je o.k. .... objednaná tedy nová baterie a budu doufat že to bude o.k.

Napsal: stř 24.12.2014 23:26
od Teddy
ty jsi ale psal, že tě to zlobí jen když auto necháš odemčený. Takže tu spotřebu musíš měřit u odemčenýho auta ne?
Napsal: čtv 25.12.2014 00:33
od Michal-E39
Jen poznámka k tomu startování přes kabely: S opravdu vybitou baterkou přes kabely nenastartuje nic. Přes kabely z obchoďáku ani náhodou, to je jen tlustá guma s tenkým drátkem uprostřed, přes kabely udělané ze svářecího zemnícího kabelu (min. 25mm2) a s kvalitníma svorkama jen při štěstí na dobrý kontakt - chytit kleště velkou plochou. Pro nastartování je potřeba ohromný proud a ještě musí zůstat dostatečné napětí pro činnost vstřikování. A to je problém, protože ohromný proud (běžně až 400A) vytvoří na kdejakém kontaktu velký napěťový úbytek.
Kabely pomůžou když buďto baterce chybí jen kousek, nebo k jejímu rychlému dobití z baterky jiného auta.
Takže nejlépe připojit kabely a alespoň minutu v pomocném autě držet zvedlé otáčky pro alternátor, pak zkusit startovat.
Máte-li kabely ze supermarketu, pověste si je na zeď na ozdobu, s takovýma, co se honosej nápisem do 400A, mám problém nastartovat i motorku co má 70A startér.
Vypůjčuji si cizí obrázek z jiného webu:

Toto je obchoďákový start kabel: průměr izolace 8mm, vodič uvnitř 1.6mm2 - silnější máte i v prodlužce na 230V. Ono co čekat když se to prodává mnohem levněji než by vás vyšel samotný drát v metráži? Měď je prostě drahá, nic ji ale nenahradí.
A ještě dodatek: Startovací kabely Sheron:

To co vidíte, je poměděný plech a těch pár žil co tvoří drát je poměděný hliník! To je dobré tak pro napájení montážní lampičky.
Napsal: čtv 25.12.2014 10:51
od Tompo
odemčený auto mám vyzkoušený, že bere těch 300mA, než "usne"
Napsal: úte 30.12.2014 20:22
od Bambim
Nevím jestli ti to pomůže, ale já měl taky problém s vybíjením baterie jak stare tak i nové, Nikdo si stím taky nevedel rady az v Auteku mi rekli ze je to jezek topení, tedy rj topeni coz ma pokud je vadny staly odber i kdyz vypnes a zamknes auto. dokud je baterie silna a ma stavu tak se porad toci. Pokud tomu jako ja nevenujes pozornost a chvilku se nazaposlouchas tak to nezjistis. je to takove slaboulinke dotaceni ventilatoru. zkus to a uvidis. e 39 na to trpí.
Bambi 16
Napsal: úte 30.12.2014 20:47
od Fx
Ještě bych omrkl kabeláž do víka kufru.
Napsal: čtv 01.01.2015 22:40
od TMisa090
Tak problém vyřešen novou baterií, doufám že to někomu pomůže až začne zmatkovat jako já

Napsal: čtv 01.01.2015 23:20
od Teddy
TMisa090 píše:
Tak odběr je 4A což je dost, zkoušel jsem odpojit ježka, lichtmodul, radio, veškeré pojistky v kufru a nic, teď se jdu vrhnout na altík tak uvidím ...
Jestli tam máš odběr 4A, tak to ani ta nová baterie dlouho nevydrží.
Napsal: pát 02.01.2015 12:17
od aDAm_2
podobný problém sme řešili na kámošově autě. Klidový odběr cca 300mA což je docela dost. Šli jsme pojistku po pojistce jak v kastlíku tak i v kufru a nic, odběr neklesl. Co by to mohlo být?
Napsal: sob 03.01.2015 00:25
od TMisa090
Teddy píše:TMisa090 píše:
Tak odběr je 4A což je dost, zkoušel jsem odpojit ježka, lichtmodul, radio, veškeré pojistky v kufru a nic, teď se jdu vrhnout na altík tak uvidím ...
Jestli tam máš odběr 4A, tak to ani ta nová baterie dlouho nevydrží.
Je tam takový odběr pouze při zapnutém osvětlení

To byla moje chyba že jsem to špatně měřil

Napsal: pon 23.02.2015 13:36
od StanoZajeci
Bambim píše:Nevím jestli ti to pomůže, ale já měl taky problém s vybíjením baterie jak stare tak i nové, Nikdo si stím taky nevedel rady az v Auteku mi rekli ze je to jezek topení, tedy rj topeni coz ma pokud je vadny staly odber i kdyz vypnes a zamknes auto. dokud je baterie silna a ma stavu tak se porad toci. Pokud tomu jako ja nevenujes pozornost a chvilku se nazaposlouchas tak to nezjistis. je to takove slaboulinke dotaceni ventilatoru. zkus to a uvidis. e 39 na to trpí.
Bambi 16
Musím omrknout, také mám takovýto problém. e39 530d 135kw Díky za tip.