Stránka 1 z 2
Napsal: stř 17.12.2014 11:41
od GubaXan
Zdravim.
Vim, ze podobnych temat je hodne, ale nic se mi nepovedlo najit a potrebuji to co nejdrive, jelikoz dnes mam prohlidku...
Potrebuji se zeptat zda jsou nejake chyby v e60 2003/2004? Jestli je ma smysl vubec kupovat ? Nebo rovnou jit do 2005?
Hledam 3l naftu nebo benzin,kdyz benzin tak potom lpg...
Kdybyste nekdo o nejake vedel - nejlepe m packet, dejte vedet
Konecne se mi prodal medved, tak uz chci oficialne do klubu ))
Napsal: stř 17.12.2014 17:36
od sonyk02
Na ročník 2003/2004 radši rovnou zapoměn, nejlíp ten 2005 a dál, úplně nejlépe 2007 to už je Facelift a dost věcí vychytanejch.
Napsal: stř 17.12.2014 19:57
od tanner540i
Nechapu, proc kazdy u e60 radi nebrat prvni rocniky. Pritom u nejrozsirenejsi a nejvyhledavanejsi motorizace 30d se jedna prave o nejspolehlivejsi verze - posledni R6 s litinovym blokem, i tovarni verze bez DPF atd... benzin to same, R6 bez primeho vstriku, temer bezporuchove motory, navic moznost namontovat LPG.
Napsal: stř 17.12.2014 21:24
od kadli
Protože čím novější auto, tím větší krám, který najede 200t km a je na šrotišti.
Napsal: čtv 18.12.2014 00:18
od GubaXan
Prave toho jsem se bal, ze par se najde pro 2003/04 a taky proti...
A ted ci teda hledat?)))
Napsal: čtv 18.12.2014 00:23
od Jirke
tezko radit co ?

Taky zalezi na penezich a co se ti namane zrovna..
Ja sem jak slepej k houslim prisel temer pred rokem k E61 z roku 2008 po faceliftu. Ma najeto 342.xxx km a krom prevodovky ma puvodni vse a vse dobre funguje (krom teda termostatú, ktery resim v jinym topicu). Auto koupeny v CZ a vzdy zrejme dobre udrzovany..
Napsal: čtv 18.12.2014 00:28
od GubaXan
Takze asi nejak velky rozdil v nich neni...
Ja jsem myslel treba nejakou seriovou chybu...
Takze budu cekat az se neco objevi,protoze bazos,sbazar je uplne prazdny,jak kdyby se to vyprodalo

Napsal: čtv 18.12.2014 00:39
od Jirke
GubaXan píše:Takze asi nejak velky rozdil v nich neni...
To sem nerek !
...ale zkusenost s rocniky 03/04 nemam
Sice jsem mel aut uz 17, ale BMW mam ted poprve.
Napsal: čtv 18.12.2014 08:56
od Andre
Pokud by Ti nevadilo že to je e61 tak tady máš Mpaket v pěkném stavu
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... c&t=142059
Napsal: čtv 18.12.2014 10:09
od Jirke
Tenhle konkretni kus vypada paradne.. Tady je asi opodstatnena i ta vyssi cena - typickej priklad auta, u kterého si priplatis ale vis cca za co

Napsal: čtv 18.12.2014 10:57
od Filozof
jinak u e60/61 odchází hodně CCC stojí to 20tis vč dph u BMW.
Nebo se opravují za 400euro tady někdo na klubu. Docela drahá sranda.
Nevím zda všechny ročníky ale 03-04 a 05 určitě. U novějších netuším.
Takže já osobně bych volil co nejnovější model 2007- a idea mít benzín pak odpadne plno problému s desítkami serepetičkami co má nafta.
Motory a převodovky jsou držáky pokud mají péči.
Napsal: čtv 18.12.2014 11:08
od wenk2
Rocnik 03,04, co se tyce 3,0d je nejpovedenejsi nafta od BMW, od 05 kdy byl nhrazen jinym blokem se zacal srat, takze ja bych se roku 03,04 vubec nebal
Napsal: čtv 18.12.2014 11:33
od GubaXan
Diky,ale na e61 se zatim necitim

)
Napsal: čtv 18.12.2014 11:38
od GubaXan
wenk2 píše:Rocnik 03,04, co se tyce 3,0d je nejpovedenejsi nafta od BMW, od 05 kdy byl nhrazen jinym blokem se zacal srat, takze ja bych se roku 03,04 vubec nebal
A jsou tam nejake rozdily v motorech (cislo nebo tak neco?) nebo celkove 3.0 v techto rocnicich jsou ok?
Napsal: čtv 18.12.2014 11:59
od GubaXan
Filozof píše:jinak u e60/61 odchází hodně CCC stojí to 20tis vč dph u BMW.
Nebo se opravují za 400euro tady někdo na klubu. Docela drahá sranda.
Nevím zda všechny ročníky ale 03-04 a 05 určitě. U novějších netuším.
Takže já osobně bych volil co nejnovější model 2007- a idea mít benzín pak odpadne plno problému s desítkami serepetičkami co má nafta.
Motory a převodovky jsou držáky pokud mají péči.
A jak se chova benzin v těchto letech ?

2003/04/05
taky bych šel do LPG…
A taky bych určitě chtěl rok aspon 07, ale zatim na to nejsou penize, něco se pokazilo a pravě ta čast šla do větru

takže tak no

Napsal: čtv 18.12.2014 12:57
od Totic
Tak přímovstřik benzín >07 do LPG moc nejde, což mě překvapuje jako doporučení od vícenásobnýho LPG majitele.

Spotřeba u N53B30 za 7l je dost utopie a vymyšlenej laboratorní údaj. Dle spritu se mě jeví, že žerou úplně stejně jak předchůdci.
Takže za mě klidně dostupné '04 M54 do LPG a je vymalováno. Jen pozor na přílišný konzum oleje u toho kterýho kusu. Jako první bych tedy měnil separator oleje.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... hlight=e60
Tradičně s únikem spojený někde prosakuje olej:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... hlight=e60
Pak radši kontrola termostatů, pač ukaz. teploty je skrytý. Rozsáhlá diagnostika, občas zlobí IBS modul na napětí baterky.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... hlight=ibs
Jinak mě nic jinýho nenapadá, ostatní spotřebák stejný jako u všech.
S tím LPG bych se poradil s nějakým zdejším plynařem zda je vhodnější motor M54 nebo N52 motor vs. konkr.objem.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=30130
Jo a u všech E60/E61 (nevím jak od '08 ) dojde časem k prohnutí hřebene, takže kdo je pintlich nechat si zrepasovat řízení:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ight=repas
Napsal: čtv 18.12.2014 16:35
od GubaXan
Totic diky za rady…
Šel bych do benzinu když se něco sežene, což je hodně složity…
Spiše to vidim na tu naftu, protože itak nemohu nic sehnat (nechapu jak kdyby se ted vyprodaly všechny e60)
Mužeš ještě něco poradit u nafty?
Když něco najdu, tak určitě zajedu někam to auto napichnout aby se na něj podivali…A na co tak nejduležitějšího si mam dat pozor? Ted pravě nevim, jestli někdo bude mit čas si semnou zajet podivat na auto, tak abych věděl na co se divat opřipadě co by měli zkontrolovat v servise…
Protože kamarad ted našel pro sebe pěkny kousek, ale po napichnuti na PC tam vylezlo hodně stočenych km…
A další - třeba někdo doporučite kde ještě hledat auto - bazos,sbazar,sauto,sportovnivozy….? Na bazary moc nekoukam…
Napsal: čtv 18.12.2014 16:59
od GubaXan
a jak je to s najezdem u nafty?
Tady docela zajimavy kus, ale ma 400k km
http://auto.bazos.cz/inzerat/41909070/P ... Packet.php
Napsal: čtv 18.12.2014 17:27
od Teddy
těch 400 tis. má 8 z 10 prodávaných pětic v týhle motorizaci. Jen jim to holt nesvítí na tachu.

Mě se akorát na první pohled jen nelíbí ta příšerná barva zadního nárazníku. Ostatní části nejsou vidět, jak je to chytře nafocený.
Taky to HF je příšerný. Co je s originálem? No a konečně je otázkou co je pod tou folií na střeše (snad to je folie, jinak je to na přesdržku)
Napsal: čtv 18.12.2014 17:47
od GubaXan
takže těch km se nemam bat?
za ten naraznik se ted zeptam - tak ono to tak vypada jen na foto. poslal mi jine a je to v pohodě.
HF - je handsfree? No to je na bombu
Myslim si, že je to folie, ale ted se přeci nemohu zeptat na vše, něco si musim nechat pro slevu
