Stránka 1 z 1
Napsal: sob 13.12.2014 03:45
od EdyBoyS
Kupoval jsem na svoji E39 530d facelift novou nápravu komplet od Leamforder. Sada obsahovala: 2x horní rameno, 2x spodní rameno, 2x čep řízení včetně axiálních táhel a 2x stabilizační tyčky. Montáž v BMW.
Ujeto cca 15tis km a už něco mlátí.. Na dálnicích ok, ale ve městě hlavně na kostkách nebo dírách se občas ozve dutá rána... Horní uložení nové, geometrie dělaná, ložiska obě nové fag i s nábojem a kotouče i desky taky nové... Jediné co jsem neměnil jsou tlumiče, ale ty netečou a auto se nehoupe tak by měly být ok...
Co meyle hd nebo febi?? Je to lepší nebo horší než leamforder??
A jaký vliv mají na tuhle nápravu kola 8,5"x18 s gumou 245/40?? To ta náprava opravdu vydrží jen 15 tis km na takových kolech??
A co silentbloky strongflex do ramen? Taky nepomůže?
Nebo koupit nśpravu z M5?? Fakt už nevím, jak zdokonalit výdrž aniž bych obouval gumu 205/55 R17.....
Napsal: sob 13.12.2014 08:41
od vlado42
EdyBoyS píše:Kupoval jsem na svoji E39 530d facelift novou nápravu komplet od Leamforder. Sada obsahovala: 2x horní rameno, 2x spodní rameno, 2x čep řízení včetně axiálních táhel a 2x stabilizační tyčky. Montáž v BMW.
Ujeto cca 15tis km a už něco mlátí.. Na dálnicích ok, ale ve městě hlavně na kostkách nebo dírách se občas ozve dutá rána... Horní uložení nové, geometrie dělaná, ložiska obě nové fag i s nábojem a kotouče i desky taky nové... Jediné co jsem neměnil jsou tlumiče, ale ty netečou a auto se nehoupe tak by měly být ok...
Co meyle hd nebo febi?? Je to lepší nebo horší než leamforder??
A jaký vliv mají na tuhle nápravu kola 8,5"x18 s gumou 245/40?? To ta náprava opravdu vydrží jen 15 tis km na takových kolech??
A co silentbloky strongflex do ramen? Taky nepomůže?
Nebo koupit nśpravu z M5?? Fakt už nevím, jak zdokonalit výdrž aniž bych obouval gumu 205/55 R17.....
Myslim že nic něž LMI lepší není. Meyle HD nekdo piše , že supr a někdo nadáva že tragedie je to asi spíš kus od kusu. Další důležitá věc je jak ten člověk ty ramená montoval a utahoval. Ty ramená by se měla utahovat když je auto na kolech jinak se ten silenblok zničí a přesně jak píšeš za 15tis můžeš znovu na výměnu.
Napsal: sob 13.12.2014 09:44
od _milan_
jestli nemlátí čepy tak přelisovat silenty , na e60 ani e90 které mají "stejné" nápravy jsem na to za rok ( 30-40tisic km) nehrábl na 19" .. pokud jsou čepy ko tak nové ramena

Napsal: sob 13.12.2014 12:57
od Soptiiik
A nebo tam klepe něco uplně jiného. Nevěřím že Leamforder po 15 kleknul (i když nějaký zmetek se oběvit muže)
Napsal: sob 13.12.2014 14:42
od EdyBoyS
budu to muset hodit na zvedák a podívat se...
zmetek to asi nebude, protože beru díly přímo z německa, takže pochybuju, že bych koupil nějakou přebalenou čínu...
Jak to montovali opravdu nevím, akorát já si pak dotahoval jen jedno rameno, protože bylo asi po týdnu úplně volné... takže to asi posrali oni.. ale od té doby byl klid, začalo to až cca po 15 tis km. taky se mi to zdá divné
Napsal: sob 13.12.2014 16:08
od Soptiiik
Ty vole cože sis? Kdo to prosímtě dělal?

Nemáš tím pádem zase něco volné? Překontroloval sis všechno ?
Napsal: sob 13.12.2014 17:04
od Cert
a měnil jsi i uložení stabilizátoru- gumové lágry? Jen tyčky nestačí a často to pak zní nějak takto: trrrn---trrrn

Napsal: sob 13.12.2014 19:52
od chip
Origo BMW jsou určitě lepší než LMI, většinou vydrží 100k+ km. Jakmile se začne na podvozek cpát febi, meyle, lmi, ... tak se rozjede nekonečná vyměňovačka nějakých dílů, ale když to někomu za to stojí....
Napsal: sob 13.12.2014 20:57
od Soptiiik
Jenže origo by měl být LMI otázka je jak je to s kvalitou pro nové vozy a pro druhovýrobu ale nemyslím si že by to dělali z jiných materialů. Každopádně po 15000 to odejít nemuže to je nesmysl
Napsal: sob 13.12.2014 22:27
od EdyBoyS
No dělal mi to přímo automechanik co pracuje v BMW.. Volné není nic, vše jsem dotáhnul... Ale něco dělá duté rány tak možná siláče na velkym stabilizátoru nebo fakt nevim
Btw origo bmw na e39 prý nevydrží tolik co leamforder, protože leamforder má ty ramena zesílené aby víc vydržely... Kdesi o tom psali článek
Napsal: sob 13.12.2014 22:38
od Teddy
Taky jsem se pořád babral s občasnym klepnutím od předku. Pak jsem to na chvilku pustil z hlavy a teď se ukázalo, že mam vůli v převodovce řízení. To občasný klepnutí je právě z tý převodovky. Dělalo to jen na kostkách.
Neříkám, že to je ono, navíc v E39 byly hřebeny ještě kvalitní, ale zkontrolovat to můžeš.
Napsal: sob 13.12.2014 23:04
od wehrwolf
EdyBoyS píše:No dělal mi to přímo automechanik co pracuje v BMW.. Volné není nic, vše jsem dotáhnul... Ale něco dělá duté rány tak možná siláče na velkym stabilizátoru nebo fakt nevim
Btw origo bmw na e39 prý nevydrží tolik co leamforder, protože leamforder má ty ramena zesílené aby víc vydržely... Kdesi o tom psali článek
Zdarec,...no já měnil komplet zadní ramena při 305 tis.,a to tam byly origo BMW,...dal jsem tam Moog,tak jsem zvěavej,jak dlouho to vydrží.Teď mám 323 tis. a přední ramena,samozřejmě mimo kosti stabilizátoru jsou všechna ještě origo,manžety kuláčů ok a zatím nemlátí.Na levé straně jsem před 2 lety měnil jedno to dlouhé kvůli utrženému silentbloku,...má najeto cca 40 tis a kuláč už je slyšet

. No jinak se zkus podívat na to dotažení,pokud to někdo dělal v nezatíženém stavu,tak se ty silentbloky rychle urvou a zkurví.Stačí pojízdný hyd. hever,a kolo opatrně přizvednout.
Napsal: sob 13.12.2014 23:28
od EdyBoyS
díky za rady, mrknu na to
Napsal: sob 13.12.2014 23:31
od horan
U me taky prevodka rizeni. Zrovna dnes probehla vymena.
Napsal: ned 14.12.2014 12:06
od all
přesně, měl jsem podobnej problém a dělalo mi to řízení, dal se repas a mám po problému.
Napsal: ned 14.12.2014 13:54
od matrose
mam to stejný...uplne nova mayle hd ramena+tlumice+kotouce a když jedu po kostkách tak na pp kole ze ozyvaji razy. když jsou povytocena kola tak ještě raznejší... asi teda hreben,u E46 coupe jsem ho delal,ale tam nic nebouchalo,tam byla spis vule a když jsem delal volantem při vypnutym motoru-doprava doleva,tak boucháni. U e39 nic nebouchá. ale je pravda ze když jedu dalnici tak auto jako by jemne plave diky vuli v rizení,tak pujde repas jako u E46. Tam jsem tenkrat vymenil hreben,tlumice,ramena,ulození... a to bylo autíčko zase,nesrovnatelný rozdíl...
mechos mi rikal ze muzem ještě vyzkoušet aby byla jistota ze to mlati hreben-pritahnout jemne hreben...no nevím-)
Napsal: pon 15.12.2014 04:52
od EdyBoyS
a na kolik ten repas vyjde a jak dlouho to trvá?
Napsal: sob 20.12.2014 21:45
od mario2503
Ahoj,jak to tak sleduju,tak kvalita dílů určená do prvovýroby je až o 30% lepší,než to co jde do neznačkových prodejen,ať to je lemfo nebo meyle,a to prosím na žádost automobilek,to vím docela jistě....howgh