Stránka 1 z 1

Napsal: úte 02.12.2014 18:49
od Schumi
Čus.
Mám problém s venkovní teplotou. Mám e61 před LCI a blbě mi ukazuje venkovní teplota. Ten samý problém jsem měl i minulou zimu. Projevuje se to tak,že mi teploměr ukazuje nesmyslné hodnoty. Auto je nastartované na volnoběh a venkovní teplota kolísá 24,5° , 38° , 50°C a podobné hodnoty. Rozjedu se a teplota začne okamžitě klesat na přibližně stejné stupně jaká je realita a to vydrží třeba 5-10km potom se to na chvilku zase zblázní a skáčou mi tam nesmyslné hodnoty a za chvilku se to zase uklidní ,ale jakmile zastavim tak teplota vyleze opět na 50°C. Vyměnil jsem venkoví čidlo a chvilku to bylo v pohodě ..... dokud jsem nezastavil :cry: Čidlo bych teda vynechal,takže bud někde elektroinstalace ...jestli je to vůbec reálné??? a nebo má někdo nějaký jiný nápad co by to mohlo být??? Popřípadě kde hledat??? Měl jsem ten samý problém letos v únoru. Zase .... vyměnil jsem venkovní čidlo a zdálo se že je to v pohodě. Lhalo to asi o +5°C ale pořád se do dalo nějak vydržet,protože teplota nelítala tak nahoru tudíž nezapínala klima a to je v tomhle počasí nepříjemné :twisted: Přes léto byla teplota v pohodě a až ted zase to samé. Co s tím????? Díky za veškeré info ;-)

Napsal: stř 03.12.2014 15:16
od mika_hakkinen
Koukni diagnostikou, treba ti napovi vice. Urcite to bude nekde v elektroinstalaci. Do konektoru jsi ses dival? Prodreny kabel, studeny spoj a pod...

Napsal: stř 03.12.2014 15:49
od Schumi
Den jsem rozmotal ten kabel od čidla až někam co vede za nárazník a vypadal v pohodě. do konektoru jsem strčil dvě jehly abych to zkusil propípat měřákem .. nejdřív to pípalo jako že se ty kabely někde dotýkají a když jsem tam s tou jehlou trochu zajebal tak potom už to nepípalo...jako kdyby to bylo vevnitř v tom konektoru zoxidované. Prostříkal jsem to kontaktolem a dal zpět... taki uvidim co to bude dělat až pojedu z práce. Jinak diagnostika co tu mam ukazovala prd ... vadný snímač venkoví teploty.

Napsal: stř 03.12.2014 15:59
od mika_hakkinen
Aj, to jsi s pipakem merit nemel. Mohlo se ti ted stat, ze jsi odrovnal elektroniku. Ten pipak ti tam pustil proud z meraku. To ze to nepipa neznamena ze je to dobre a ze to predtim pipalo znamalo neco jineho. Mel jsi spis merit napeti nez odpor.
Dej vedet co bude ukazovat teplomer.

Napsal: stř 03.12.2014 16:15
od Schumi
Měl jsem to ted chvilku nastartované. Ted tu máme reálnou teplotu někde okolo +1°C .... Když jsem vyjížděl z dílny ,tak to ukazovalo -6°C a postupně to vylezlo na -1°C a tam se to zastavilo tak cca 5 minut. Uvidím co to bude ukazovat až pojedu domu. Dám večer vedět. Každopádně děkuju. To jsem třeba vůbec nevěděl ,že na tom nemám měřit odpor. Mě to prostě tak nějak napadlo to udělat. Nejsem s elektrikou vůbec kamarád :?

Napsal: stř 03.12.2014 21:34
od Schumi
Tak to ukazuje +3°C oproti reálné teplotě. Nevím co přesně jsem s tím udělal,ale zdá se ,že se to ustálilo a je to tak nějak v pohodě ... Je divné že když ted večer pujdu do auta tak to ukáže +6°C ,ale jakmile ujede třeba kilometr ,tak to klesna na +3°C i když je venku třeba -1°C. ale už mi to nelítá tak jako před tím.