Tak u tohodle motoru jsem to měnil a znova bych to dělat nechtěl

Je to schovaný pod sáním, vede k tomu ta hadice z ventilovýho víka, jak je úplně nahoře, takže když pujdeš po ní, tak ho najdeš. Je k tomu přístup jak penězům, celkem rozebíračka. Vyndat airbox a všechny vlnovce co k němu jdou, potom DISU ven, škrtící klapku ven, volnoběžnej ventil jsem myslim taky vyndaval, aby tam bylo trochu místa a pak asi miliardu konektorů

. Když tohle vyndáš, tak už ho nahmatáš

Pak byl u mě největší problém s odpojením hadic co k němu vedou, hlavně ta k ventilovýmu víku, neni totiž zacvakávací jako ostatní ale musíš jí pootočit a vysunout, pak zkontrolovat všechny hadice co k tomu vedou, jedna vede jakoby položená na sání a ta bejvá často prasklá.
Nejlepší bylo, že jsem ho dostal ven abych zjistil že je 2 roky starej
Nakonec jsem ti našel ještě moc pěkný video, takže jsem to vypisoval zbytečně, no nevadí -
http://www.youtube.com/watch?v=YWXtiCwRH-k
Jestli se do toho budeš pouštět, tak hodně štěstí.