Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 20.11.2014 02:35
od EdyBoyS
Kde najdu separátor oleje u bmw e39?? A je potřeba vypouštět olej nebo se to dá vyměnit i bez vypuštění??
Díky

Napsal: čtv 20.11.2014 08:24
od ada540i
Když napíšeš i motorizaci, tak ti možná někdo hodí přímo obrázky na konkrétní typ.

Napsal: čtv 20.11.2014 09:02
od mika_hakkinen
separator je na hlave, da se vymenit bez vypusteni kapky oleje. Da se to udelat cistou rukou.
resil jsem to zde: http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... c&t=137428

Napsal: čtv 20.11.2014 18:00
od EdyBoyS
Je to na 3,0D 142kw e39

Napsal: pát 21.11.2014 08:27
od bartpt
Jak píše mika_hakkinen.

Také jsem použil z e60. Nemá ten molitanový filtr a cena asi 600.

http://i.ebayimg.com/t/Olabscheider-Kur ... i/$_12.JPG

Napsal: pát 21.11.2014 17:46
od Zdenda530d
A dělají se dva typy - jeden filcový (klasický) a potom údajně již bezúdržbový. Taky se chystám na preventivní výměnu.

Napsal: pát 21.11.2014 20:40
od EdyBoyS
Ok díky za rady

Napsal: pon 24.11.2014 16:53
od Zama
[quote="bartpt"]Jak píše mika_hakkinen.

Také jsem použil z e60. Nemá ten molitanový filtr a cena asi 600.

A nevíš náhodou jak ten bezúdržbový funguje? Taky bych měl teď měnit ten molitanový filtr a už kdysi jsem se touhle myšlenkou zaobíral dát tam ten bezúdržbový. Ale kdysi se to někde na fóru už řešilo a někdo psal že prej by se to nemělo zaměňovat. Každopádně pořád nad tím přemýšlím a jestli dát 300Kč za kus molitanu nebo 600Kč za ten bezúdržbový tak volba je jasná.

Napsal: pon 24.11.2014 20:45
od bartpt
Tak beru to tak, že to udržuje nějaký tlak v motoru.
Toto odvětrání nemůže být jen tak pod auto, jelikož motoru jde nějaká olejová mlhovina. Ten olej se zachytává v tom filtru a ty to pak jednou za čas vyměníš.
Předpokládám, že ten novější zase pouští tu mlhu do sání.
Stejně tak je to zapojené odvětrání u spousty dalších aut.

Nepřisuzoval bych tomu zase takovou váhu. Myslím že jde hlavně o ekologii a na funkci motoru nemá vliv.

Můj osobní názor.

Napsal: pon 24.11.2014 22:19
od Foldas
na funkci motoru má hodně velký vliv. Separator je tam hlavně proto aby ti nešel olej zpátky do sání. Můžeš dát bezproblému novější verzi bez filtru

Napsal: pon 24.11.2014 22:20
od Zama
Já spíš myslel jak funguje přímo ten bezúdržbový odlučovač. Jestli je opravdu bezúdržbový nebo se musí časem něco měnit. Přeci jen ten filcový tu olejovou mlhu zachytává tak jestli ten druhý stačí třeba jednou za čas vyčistit nebo tak nějak? Nevíš náhodou?

Napsal: úte 25.11.2014 16:24
od Foldas
Nesmrtelný taky není až ztvrdne membrána musíš ho vyměnit.

Napsal: úte 25.11.2014 18:18
od Zama
Tak to jo. Ale než ztvrdne to bude dřív to auto nebo já po smrti :D Tak díky za info. A pro ostatní co ten bezúdržbový separátor kupovali. Nebyl by kontakt kde přesně to bylo za těch 600Kč? Já co hledal na netu ceny Cartec a pod. tak všude 900-1100 Kč :(