Stránka 1 z 1

Napsal: pát 14.11.2014 14:23
od Danek55
Zdravím všechny,

mám problém s cukáním (škubáním) za jízdy.. Když jedu určitou rychlosti a přídám ať už trochu nebo víc plynu tak cítím, že mi to začne cukat a dělá to tak dlouho dokud neuberu nebo naopak nepřidám ještě víc plynu. Skáčou mi do toho i trochu otáčky a zrychlení není plynulé.Je to automat a dělá to hlavně při zahřatém motoru. Zrychlím vždy tak, že mi zařazená rychlost zůstane stejná.. Slyšel jsem, že pomůže tomu výměna oleje v převodovce.. Může to být i něco jiného ? Na diagnostice jsem nebyl !!! Díky za rady

Napsal: pát 14.11.2014 15:08
od Whizour
100krát probraná věc. Na 80% hydroměnič v automatu. Udělej ho co nejdřív, dostává se bordel do automatu a můžeš ho taky zničit. Repas hydroměniče cca 20tis, celej automat cca 70tis.

Napsal: pát 14.11.2014 15:17
od Danek55
Proč je to tak drahé ? Já ho našel i levněji.. K čemu vůbec slouží ten hydroměnič ?

Napsal: pát 14.11.2014 15:36
od Whizour
Udělej si ho kde chceš, ale doporučuju ti slušnou firmu, né maníka co to rozdělá doma v garáži. Já to dělal u Kapsh automatic a super.

Napsal: pát 14.11.2014 15:49
od Danek55
A ty si zaplatil za tu repasi hydroměniče u nich 20tis. ? Přijel si tam se samotnou převodovkou nebo ti jí museli demontovat z auta..

Napsal: pát 14.11.2014 15:58
od Whizour
Danek55 píše:A ty si zaplatil za tu repasi hydroměniče u nich 20tis. ? Přijel si tam se samotnou převodovkou nebo ti jí museli demontovat z auta..
přijel jsem tam autem, nechal auto a pak asi za 5 dní jsem zas odjel autem. A platil jsem tuším 17tisíc bez dph.

Napsal: pát 14.11.2014 16:06
od Danek55
Nechal si měnit i olej v převodovce nebo čistě repas jenom ?

Napsal: pát 14.11.2014 16:16
od Whizour
[quote="Danek55"]Nechal si měnit i olej v převodovce nebo čistě repas jenom ?[/quo
to už nevím. Myslím že ale jo, ale nejsem si jistej. Jde o to jak ten olej vypadá. Já ho měl zrovna novej, najeto cca 2tis km.

Napsal: pát 14.11.2014 23:02
od gsicbr
Ahoj. Kámošovi to na 545i dělalo to samý a navíc mu to ještě pak skočilo do nouzáku. Vyměnil olej v Pakra ZF Jihlava a bylo po problému. Jinak při výměně měniče ti doporučí i olej. Měnič stojí kolem 10tKč a výměna s proplachem stála 9tKč.
Jinak se přikláním k názoru, že určitě to nedělat v garáži, ale u odborníků.

Napsal: sob 15.11.2014 07:45
od Giovany1971
gsicbr píše:Ahoj. Kámošovi to na 545i dělalo to samý a navíc mu to ještě pak skočilo do nouzáku. Vyměnil olej v Pakra ZF Jihlava a bylo po problému. Jinak při výměně měniče ti doporučí i olej. Měnič stojí kolem 10tKč a výměna s proplachem stála 9tKč.
Jinak se přikláním k názoru, že určitě to nedělat v garáži, ale u odborníků.
Samozřejmě že hydroměnič nikdo v garaži neopraví,,ale vyndat převod a dát ji zpět je sranda,,za tento ukon je zbytečné plati pálky a ještě DPH :!: :wink:

Napsal: sob 15.11.2014 09:58
od gsicbr
možná by ses divil, ale kámoš si měnil už druhej měnič sám. Bylo to na 330d 150kw, takže převodovka GM, a předpokládám, že by si troufl i na ZF. Takže i v garáži to jde, ale on je jeden z mála, kterej tomu rozumí.

Napsal: sob 15.11.2014 10:38
od Pazdi
vyměnit měnič asi ano - ale repasovat doma v garáži ne - to si myslím, že chtěl Giovany říci:)

Napsal: sob 15.11.2014 11:15
od gsicbr
Pazdi píše:vyměnit měnič asi ano - ale repasovat doma v garáži ne - to si myslím, že chtěl Giovany říci:)
Jenom jsem reagoval na to, jak psal, že v garáži nikdo měnič neopraví. Jinak samozřejmě souhlasím s tím, že v garáži jenom vymontovat a zbytek nechat na odborníka. Na druhou stranu jsem taky psal, že někdy stačí vyměnit jenom olej jako u kámoše, takže tam stejně musí.

Napsal: pon 06.07.2015 05:40
od gizi
Zajímá mi jakej je postup na měnič ?? Vyndat to je jasny ale jak spatky ??

Napsal: úte 07.07.2015 05:59
od Giovany1971
gizi píše:Zajímá mi jakej je postup na měnič ?? Vyndat to je jasny ale jak spatky ??
Co je ti na vyndaní měniče jasný když se ptaš jak s nim zpět???? Jestli chceš .pošli do SZ tel popíšu ti to at neudělaš nej chybu když se do toho bud pouštět sám.Podotýkam jen že musíš mit aspon hever...a zvedací zarízení jinak je zbytečné o tom premyšlet..dělat to na zemi sice asi udělat pude ,,ale je to hodně za hranou :)

Napsal: úte 07.07.2015 10:35
od airbone
Pokial to nie je hydromenic, tak vadny mechatronik. Hlavne ak pri cukani otacky nekolisu. Zvacsa to zacne robit na piatom stupni pri ustalenej rychlosti - pravidelne trhnutie kazdych par sekund. Sprievodnym javom moze byt rana pri dobrzdeni a neskory zaber spiatocky po jej zaradeni a tvrdsie preradenie z 5 do 6.
Tyka sa to hlavne prevodoviek zf 6hp26.