Napsal: sob 08.11.2014 18:51
Zdravím,
mám E39ku 530d po faceliftu a mám takovej problém. Když se ohřeje motor a jedu víc jak cca. 80 km/h, tak když chci řadit a zmáčknu spojku, tak otáčky vyletěj nahoru až za 4000 místo toho, aby spadly. To samý, když zařadím neutrál, motor točí jako blázen bez toho, že bych šlapal na plyn. Ale i když mám třeba zařazenou 5ku a jedu 120 km/h a nešlapu na plyn, tak se auto chová, jako bych měl trochu sešlápnutý plyn a ani ukazatel aktuální spotřeby neukazuje 0, jak by měl, ale třeba 2-3 l/100 km. Zajímavé je, že v menších rychlostech to nedělá.
Zkoušeli jsme měnit turbo, protože jsem dostal k autu ještě jedno, ale tím to bohužel není.
Dopňující info: na autě je chip na cca. 160-170 kW a 550Nm a nová spojka. Diagnostika nehlásí žádnou chybu, pedál dává hodnoty, jaký má dávat a vstřiky taky.
Zkoušel jsem hledat na fóru, co to šlo, ale na podobný problém jsem u nikoho jiného nenarazil. Kdybyste někdo věděl, co s tím, budu rád za každý podnět. Díky.
mám E39ku 530d po faceliftu a mám takovej problém. Když se ohřeje motor a jedu víc jak cca. 80 km/h, tak když chci řadit a zmáčknu spojku, tak otáčky vyletěj nahoru až za 4000 místo toho, aby spadly. To samý, když zařadím neutrál, motor točí jako blázen bez toho, že bych šlapal na plyn. Ale i když mám třeba zařazenou 5ku a jedu 120 km/h a nešlapu na plyn, tak se auto chová, jako bych měl trochu sešlápnutý plyn a ani ukazatel aktuální spotřeby neukazuje 0, jak by měl, ale třeba 2-3 l/100 km. Zajímavé je, že v menších rychlostech to nedělá.
Zkoušeli jsme měnit turbo, protože jsem dostal k autu ještě jedno, ale tím to bohužel není.
Dopňující info: na autě je chip na cca. 160-170 kW a 550Nm a nová spojka. Diagnostika nehlásí žádnou chybu, pedál dává hodnoty, jaký má dávat a vstřiky taky.
Zkoušel jsem hledat na fóru, co to šlo, ale na podobný problém jsem u nikoho jiného nenarazil. Kdybyste někdo věděl, co s tím, budu rád za každý podnět. Díky.