Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 06.11.2014 17:30
od Danek55
Zdravím,

chtěl bych se zeptat ohledně předělání u E60 na LPG.. Jaké je relativně nejlepší LPG do tohoto motoru ? Kdo má s tím nějaké zkušenosti a jezdí bez problémů ? Chci vědět nějaký konkrétní typ LPG protože jsem se dozvěděl, že některé typy zanesou vštřikování.. Může mi někdo poradit ? Díky za odpovědi.

Napsal: čtv 06.11.2014 19:04
od gsicbr
co máš za motor M54 nebo N52?
Tohle je dost důležitý.

Napsal: pát 07.11.2014 07:21
od Danek55
Mám M54 motor.

Napsal: pát 07.11.2014 15:42
od Mafa
Za mě mohu doporučit pana Vaňka, funkčnost systému bez problému, cena, rychlost přestavby i přístup perfektní. Navíc jsem spokojen i s provedením montáže kdy prakticky nic nikde není viděť:-) Sice mám M52 motor, ale velký rozdíl pro přestavbu tam prakticky není oproti M54.

Napsal: pát 07.11.2014 15:53
od Pazdi
JaraX dělá přestavby...osobní zkušenost s LPG nemám...pouze nějakou diagnostiku...a spokojenost:)

Napsal: pát 07.11.2014 22:29
od gsicbr
Hele z vlastní zkušenosti dej na doporučení jak jsou lidi spokojený. Já zase doporučuju AGC Strakonice, ty montujou převážně Italy. Kolikrát je lepší dobře namontovanej Polák, než špatně namontovanej a seřízenej Ital. Taky z vlastní zkušenosti. Nedavno jsem procházel vlákna a hodně dobře klubáci mluvili i o Českým HL Proplan. Takže co člověk to názor.

Napsal: sob 08.11.2014 00:31
od maxmin
No, ona ta "značka" LPG je většinou jen značka řídící jednotky.
Vše ostatní můžou být různé nezávislé komponenty - od nádrže, přes hadičky , filtry a reduktor až po vstřiky.

530i 170kw a 190kw by neměl být problém, 200kw verze je už s přímým vstřikem a tam je to hroší když se benzínové vstřiky nepoužívají, do toho bych bral už asi jen vstřikování kapalného LPG pomoci benzínových vstřiků - nejmodernější, ale taky nejdražší řešení.

Osobně mám v 545i jednotku magic od hl propanu, k tomu jsem ale chtěl připlatit na "nejlepší" komponenty které můj plynář zná. Neznám přesně ty značky, ale údajně mi dával silnější potrubí a hadičky, nějaké hodně dobré vstřiky a reduktor a jede to bez problémů tak že není nic poznat. Už jsem u něj nechával přestavět 3. auto. Bylo jen horší to pořádně odladit. Zkoušet fabku na plný plyn se dá na kde jaké okresce, ale při ladění 545 jedeš klidně i přes 200 pokud to chceš pořádně odladit i při max. zatížení.
Takže v našem kraji doporučuji lpg-ostrava.cz.

Za mě tedy jednotka magic stačí, dá se dobře odladit. Pro 530i by mělo stačit i "běžné" potrubí, ale rozhodně nešetři na reduktoru a vstřicích.
Brácha měl v 530i 170kw systém magic, najel hodně přes 120tis km bez problému. Pak jsem měl ještě v první 540i magic s nějakým obyč reduktorem a vstřiky a někdy byla při náhlé prudké akceleraci cítit "díra".

V okolí olomouce určitě jaraxe, ten má s BMW nejlepší zkušenosti.

Napsal: sob 08.11.2014 11:57
od Filozof
za mě jedině Prins VSI Fryšták LPG.
Parádní a nemusíš řešit seřizování a blbosti. Pokryje výkon do 300KW.

Předtím jsem měl magic II a toto je uplně jinej level

PRINS VSI je to nejlepší co si mužeš pořídit do auta. Mám to v 728i M52 a super spokojenost. V autě to není vidět toroid 78L natankuji cca 65l a ujedu 540-630km. Spotřeba se pohybuje kolem 11 - 11,5litru LPG na sto.

cena 35tis kč. A máš to nejlepší co je na trhu. 8)

Firma montuje jen tyto systémy a má pěkné zkušenosti. I muj kamárád si dal do auta plyn od této firmy a oba jsme spokojení.

Napsal: sob 08.11.2014 12:00
od Filozof
http://www.lpgfrystak.cz/

můžeš si něco nastudovat.