Stránka 1 z 7
Napsal: pon 27.10.2014 10:55
od martingrif
Ahoj, tak jsem dneska zkoušel měřit teplotu motoru pomocí hidden menu a ujistil jsem že auto po 35km ohrálo max na 73st. teplota se pohybovala v rozmezí 65-73st. Je to malá vzdálenost pro ohřátí moturu, nebo je něco špatně?někdo mi říkal, odchází teromstat na EGR. Kolik má být zhruba správná teplota motoru a zhruba jak dlouho by se měl zahřívat?děkuji
Napsal: pon 27.10.2014 10:58
od Vlasta
Při této teplotě bude v hajzlu i termostat hlavní. Správná teplota by měla být okolo 90 stupňů
Napsal: pon 27.10.2014 12:22
od mi00wa
měl jsem taky problém. Nakonec stačil vyměnit EGR termostat (zůstal zasekly v otevřené poloze) Vyměnil jsem obojí a mám klid i kapalinu.
Dneska po dálnici 5°C teplota (hidden menu) 85-92°C
Napsal: pon 27.10.2014 15:00
od martingrif
Asi ho budu muset nechat vyměnit. Nevzpomeneš si kolik tě vyšli oba dva?Jinak po kolika km se ti to zahřálo?Já jel asi jen 35km, taková ouračka.
Napsal: pon 27.10.2014 15:39
od sedyvlk6
martingrif píše:Asi ho budu muset nechat vyměnit. Nevzpomeneš si kolik tě vyšli oba dva?Jinak po kolika km se ti to zahřálo?Já jel asi jen 35km, taková ouračka.
Po 7 km musíš mít zahřáto. Ten EGR termostat stojí kolem 500,- a ten velký termostat 1300 +- EGR jde vyměnit dobře ale velký už je tak na hodinku práce. Já měl v háji oba.
Napsal: pon 27.10.2014 17:15
od martingrif
Tak to není tak hrozné. Asi budu mít v háji také oba, teďka jízda po dálnici a teplota 70 - 80st. Nejprve tedy zkusím vyměnit ten na EGR a pokud nepomůže vyměním a hlavní. Popíšeš mi prosím tě kde je najdu? je potřeba komplet vypustit chlad. kapalinu. A termostaty jsi kupoval origo, nebo druhovýroba?děkuji
Napsal: pon 27.10.2014 17:25
od Pazdi
granex.cz koukni - tam jsem je kupoval já, je to tady od kluka z klubu a spokojenost...
co se týká vody, není třeba všechno vypouštět, na egr tuším snad vůbec není třeba...na hlavní jsem trošku upustil...
Napsal: pon 27.10.2014 17:53
od sedyvlk6
martingrif píše:Tak to není tak hrozné. Asi budu mít v háji také oba, teďka jízda po dálnici a teplota 70 - 80st. Nejprve tedy zkusím vyměnit ten na EGR a pokud nepomůže vyměním a hlavní. Popíšeš mi prosím tě kde je najdu? je potřeba komplet vypustit chlad. kapalinu. A termostaty jsi kupoval origo, nebo druhovýroba?děkuji
Druhovýroba je vlastně origo protože když jsem je kupoval v Elitu tak po rozbalení jsem zjistil že na obou je vybroušené místo kde byl znak BMW

EGR najdeš nahoře nad chladičem výfukových plynů koukni na YOUTUBE
Napsal: pon 27.10.2014 17:55
od sedyvlk6
Napsal: pon 27.10.2014 19:41
od martingrif
aha, to je teda dobrý...děkuji za info...
Napsal: úte 28.10.2014 00:35
od ivih
Já měnil termostat EGR a stačilo to - hlavní byl OK a měl jsem podobné teploty, jako ty. EGR stojí i u BMW něco okolo 500-600.
Zkusil bych EGR a pak až, pokud to nepomůže, tak hlavní. Při výměně EGR moc kapaliny nevyteče - litr na dolití stačí.
Napsal: úte 28.10.2014 01:24
od ivih
Jo a kdyby, tak mám jeden hlavní termostat v rezervě.
Napsal: úte 28.10.2014 06:27
od kadli
Kdyby nekdo chtel, tak mam jeden EGR termostat novy doma, pouze jsem ho jen vybalil a nakonec jsem ho nepouzil, protoze jsem egr termostat uplne odstavil.
Napsal: úte 28.10.2014 10:59
od Teddy
kadli píše:Kdyby nekdo chtel, tak mam jeden EGR termostat novy doma, pouze jsem ho jen vybalil a nakonec jsem ho nepouzil, protoze jsem egr termostat uplne odstavil.
Už jsem se na to někde někoho ptal... Jak jsi ho odstavil? Rád bych udělal to samý. Auto mam 3 roky a už mam třetí termostat. Samozřejmě ten současnej už je zase v prdeli.
Předpokládám, že odstavení nemá na nic dalšího funkci (DPF a EGR off)
Napsal: úte 28.10.2014 11:09
od Honza325
U BMW nestojí EGR termostat 500-600,- . Cena je okolo 1000,-. Hlavní termostat stojí, teď už přesně nevim asi 1300,- (?). Prostě oba vyjdou dohromady na cca 2500,- ,což je slušný na orig.
Napsal: úte 28.10.2014 19:54
od Jirke
ja mam teplotu na dalnici v lete 88° a ted v rijnu (nebo zkraje jara) .sotva 75°
uz pred letem jsem menil EGR termostat, tim to nebylo...
ted se premlouvam k vymene hlavniho porad...
...kazdopadne na miste pri volnobehu se to dostane klidne na 95°
Napsal: úte 28.10.2014 21:14
od ivih
Kupoval jsem za 500 a něco.
Napsal: úte 28.10.2014 23:28
od kadli
Teddy píše:kadli píše:Kdyby nekdo chtel, tak mam jeden EGR termostat novy doma, pouze jsem ho jen vybalil a nakonec jsem ho nepouzil, protoze jsem egr termostat uplne odstavil.
Už jsem se na to někde někoho ptal... Jak jsi ho odstavil? Rád bych udělal to samý. Auto mam 3 roky a už mam třetí termostat. Samozřejmě ten současnej už je zase v prdeli.
Předpokládám, že odstavení nemá na nic dalšího funkci (DPF a EGR off)
No prave ze to ma spojitost s EGR a DPF off, jinak by to neslo zaslepit, protoze by se jinak nespustila regenerace DPF. Ten kdo vymyslel dpf by zaslouzil ......
Napsal: úte 28.10.2014 23:35
od Pazdi
Jirke píše:ja mam teplotu na dalnici v lete 88° a ted v rijnu (nebo zkraje jara) .sotva 75°
uz pred letem jsem menil EGR termostat, tim to nebylo...
ted se premlouvam k vymene hlavniho porad...
...kazdopadne na miste pri volnobehu se to dostane klidne na 95°
přemluv se rychle...ono to motoru zrovna neprospívá, když jezdí na 75°C
Napsal: stř 29.10.2014 08:00
od Teddy
No já tam právě ani jedno z toho nemam, proto jsem psal EGR a DPF off.
Spíš mi šlo o to, aby se to zaslepením termostatu někde netlakovalo, nebo nechladilo blbě, abych nepropálil ten bazmek na vejfuku.... Nebo SW. Aby tam třeba nebylo někde nějaký čidlo teploty a motor si nemyslel, že je pořád studenej a nepouštěl bohatou směs.... či jiný fičury. Víte jak to u tohohle auta je. Všechno souvisí se všim.
Jinak mě zaslepení nějakym tmelem apod. přijde hrozně sprostý (sorry těm co to tak maji). Přemejšlel jsem, že bych upravil termostat tak, aby neotevíral. Zůstala by v něm alespoň ta odvzdušňovací dirka (doufam, že v něm je) a taky by nehrozilo, že mi nějakej špunt vlítne do chladícího okruhu.