Napsal: ned 26.10.2014 20:26
Mám dotaz ohledně EGR ventilu (aneb zasírače motoru) a DPF filtru (aneb ucpavače výfuku) patřící do skupiny "EKO" kurvítek, zízených destruktorů.
pročetl jsem mnohé o zaslepování EGRu a kuchání dépeefek. Jak jistě většina zasvědcených ví, řídící elektronika tyto zákroky nemá ráda a vyhazuje potom chyby, apod.
Proto bych chtěl názory, jaké jsou zkušenosti se softwarovým odstavením EGRu (EGR OFF). DPF se bez fyzického kuchnutí zbavit nelze a doufám, že tento zákrok jde "ošéfovat" elektornicky také.
EGR viz. https://www.youtube.com/watch?v=kqUckHmqZbI
Jde mi o to aby mi pak nesvítilo x kontrolek na palubce nebo dokonce nepadalo auto do nouzáku. Auto jede perfektně ale bělají mi vlasy hrůzou když si uvědomím jak motor hltá saze z výfuku a bordelem se zapatlává drátěnka pod autem. (Nakoplo mě, když jsem viděl jak brácha kuchnul sání u svýho Forda kde je tato High-Tech vychytávka také)
Mám e39, 3.0d 142kw, r.v.2001, dovoz SRN (DPF doděláván dodatečně v BMW)
pročetl jsem mnohé o zaslepování EGRu a kuchání dépeefek. Jak jistě většina zasvědcených ví, řídící elektronika tyto zákroky nemá ráda a vyhazuje potom chyby, apod.
Proto bych chtěl názory, jaké jsou zkušenosti se softwarovým odstavením EGRu (EGR OFF). DPF se bez fyzického kuchnutí zbavit nelze a doufám, že tento zákrok jde "ošéfovat" elektornicky také.
EGR viz. https://www.youtube.com/watch?v=kqUckHmqZbI
Jde mi o to aby mi pak nesvítilo x kontrolek na palubce nebo dokonce nepadalo auto do nouzáku. Auto jede perfektně ale bělají mi vlasy hrůzou když si uvědomím jak motor hltá saze z výfuku a bordelem se zapatlává drátěnka pod autem. (Nakoplo mě, když jsem viděl jak brácha kuchnul sání u svýho Forda kde je tato High-Tech vychytávka také)
Mám e39, 3.0d 142kw, r.v.2001, dovoz SRN (DPF doděláván dodatečně v BMW)