Stránka 1 z 1

Napsal: ned 12.10.2014 18:03
od bmw530
Čau,

nemáte někdo zkušenosti s chipem na motorizaci bmw e60 530i (170kw)?

díky za info

Napsal: pát 17.10.2014 12:20
od E30STORM
Přidávám se k dotazu .

Napsal: pát 17.10.2014 12:33
od Filozof
není to stejnej motor co byl v e39 530i 170kw mám pocit že ano.

Chip ? :lol:

pokud chceš koně musíš upravit celej motor komplet pak to něco dá na čisté atmosféře. Ale nebude to za pár tisíc.

530i není nafta kde to nažene 20KW hned po úpravě SW.
Tady s bídou pár KW tedy v reálu sotva postřehne člověk změnu.

Chip neboli úprava map se dělá až po úpravě celého motoru, to pak má smysl.

stejně nejlepší čip je prodat a koupit 545-550i. 8)

Napsal: ned 19.10.2014 20:10
od bmw530
určitě si nepředstavuju změnu jak u naftové motorizace:-)

každopádně co jsem se dočetl tak výkon pujde o 14kw a krouťák o 25nm výš.. Což si myslím, že u benzínu půjde poznat a u 6ti válcové verze určitě:-) bavil jsem se o tom přímo z borcem co to chipuje a říkal, že to nebudou vyhozený peníze, každopádně v pondělí jsem s ním domluvenej a jedu na chip :-) do motorizace 545i se mi určitě nechce, když si to veme ve městě 18L

Napsal: ned 19.10.2014 20:30
od Pazdi
tak pokud ti borec, co to chipuje řekl, že to nebudou vyhozený peníze, a že to poznáš při každé jízdě, tak měl asi ten borec pravdu... :roll:

Napsal: pon 20.10.2014 08:59
od Filozof
doporučuji si nechat bud změřit výkon před a po at vidíš rozdíl těch pár KW pokud to dá.

Nebo si sám změř zrychlení 0-200km/h a paks čipem. Uvidíš zda to pomohlo. Třeba to bude o 0,6s nebo sekundu rychlejší ale jde o to zda to poznáš pak v provozu.

To zrychlení určitě měř pomocí aplikace androidu at vidíš rozdíl.A měření na stejné silnici a za stejných podmínek několikrát zopakuj. Pak si to samé dej s čipem. uvidíš sám.

0-100km/h pochybuji že bude větší rozdíl kterej bys poznal. :)

Napsal: pon 20.10.2014 09:01
od Totic
Na tak pak dej vědět dojmy a výsledky měření na brzdě. Skoro mě víc zajímá stav PŘED v jakým velkým jsou koně stádu po těch letech. :)

Něco je teď zas tady: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=140702

Napsal: pon 20.10.2014 14:29
od maxmin
S tou spotřebou bych to u 545 neviděl až tak strašně!
Já dovážel svou z německa a jel jsem za bráchovou e39 530i stejnou rychlostí asi 1200km. Já měl spotřebu 9,4l a on kolem 10l, obojí automat. Ale jeli jsme relativně klidně, půlku cesty 130-160, druhou půlku už jen kolem 120. Po městě si 545 vezme o dost více než 530, ale na dálky PŘI STEJNÉM tempu a využívání výkonu možná i méně! Teď ji mám přestavěnou na LPG, žere mi kolem 15l lpg real, ale nijak se neomezuju a výkon si užívám :-)
Pokud máš možnost vyměnit, tak do toho jdi. Hlavně s dynamic drive, to je pak úplně něco jiného!

Napsal: pon 20.10.2014 22:03
od bmw530
chip nakonec bude zitra, dnes nemel cas :)
mam vyzkousenej jeden kopec kolik dam dam maximalku :)
na brzdu bych musel priplatit 2000kc a to jeste nejsem rozhodlej jestli do toho pujdu :(

Napsal: pon 20.10.2014 23:43
od bmw530
maxmin píše:S tou spotřebou bych to u 545 neviděl až tak strašně!
Já dovážel svou z německa a jel jsem za bráchovou e39 530i stejnou rychlostí asi 1200km. Já měl spotřebu 9,4l a on kolem 10l, obojí automat. Ale jeli jsme relativně klidně, půlku cesty 130-160, druhou půlku už jen kolem 120. Po městě si 545 vezme o dost více než 530, ale na dálky PŘI STEJNÉM tempu a využívání výkonu možná i méně! Teď ji mám přestavěnou na LPG, žere mi kolem 15l lpg real, ale nijak se neomezuju a výkon si užívám :-)
Pokud máš možnost vyměnit, tak do toho jdi. Hlavně s dynamic drive, to je pak úplně něco jiného!
jasny na dalku mozna i miin.. plyn je asi dobra volba u takove motorizace..
ja spis jezdim po meste , takze me se to asi moc nevyplati :)

Napsal: úte 21.10.2014 06:20
od Perunwit
bmw530 píše:chip nakonec bude zitra, dnes nemel cas :)
mam vyzkousenej jeden kopec kolik dam dam maximalku :)
na brzdu bych musel priplatit 2000kc a to jeste nejsem rozhodlej jestli do toho pujdu :(
to jako chceš říct, že si jdeš dělat výkonové úpravy na motoru, za které zaplatíš a nenecháš si změřit výkon před/po? chlape prober se...

Napsal: úte 21.10.2014 07:54
od Pazdi
Perunwit viz jeho předchozí příspěvek: ...bavil jsem se o tom přímo z borcem co to chipuje a říkal, že to nebudou vyhozený peníze...

Napsal: úte 21.10.2014 08:09
od _milan_
už kvůli tomu že 3,0i 170kw od výroby nedosahuje těch psaných 170kw,bych to nechal odbrzdit před... s tou atmosférou budeš rád když se čipem dostaneš na seriovej psanej výkon nebo 3kw přes... tím pádem to zbytečný není a rozdíl možná poznáš , ale určitě na brzdu , maš e60 a nemáš dvojec na brzdu ? :D jinak v brně brzdí za 1000kč ;)

Napsal: úte 21.10.2014 19:44
od Filozof
Jestli někdo pozná rozdíl 3KW tak to bych moc rád viděl.

rozdíl 10-15KW možná ano ale rozhodně ne 3-4kw. to je uplnej prd u auta se 170kw.

pozná to možná tak u trabantu nebo škoda 120 kde je to deset procent výkonu. :lol:

Pokud chce skutečně upravit motor tak at si koupí DBILAS Vačku a DBILAS sání 6ti klapku komplet sníží hlavu apod. Pak může nechat upravit mapy cca dalších 15tis kč.

Pak to má smysl a třeba se na cca 200-210kw dostane ale kolik to bude stát ? možná 100k klidně i více....a to jsme jen u motoru. Co brzdy a další.

proto je lepší 545i kde je hned 333koní a jede to uplně jinak.

Napsal: stř 22.10.2014 07:58
od ada540i
Podle mě to Milan nemyslel tak, že bude mít nárůst 3kW, ale o 3kW víc než píšou. Teď jde o to kolik má to auto teď.

Napsal: stř 22.10.2014 09:51
od _milan_
ada540i píše:Podle mě to Milan nemyslel tak, že bude mít nárůst 3kW, ale o 3kW víc než píšou. Teď jde o to kolik má to auto teď.
přesně tak .. :)

Napsal: stř 22.10.2014 19:53
od bmw530
Auto už mám po úpravě. Nárůst výkonu je určitě poznat, ale ne tak znatelný jak u dieselu:-).. Každopádně má auto znatelně vyšší sílu v nižších otáčkách, na brzdě jsem nebyl, protože týpkovi nejela..

Napsal: stř 22.10.2014 19:59
od bmw530
_milan_ píše:už kvůli tomu že 3,0i 170kw od výroby nedosahuje těch psaných 170kw,bych to nechal odbrzdit před... s tou atmosférou budeš rád když se čipem dostaneš na seriovej psanej výkon nebo 3kw přes... tím pádem to zbytečný není a rozdíl možná poznáš , ale určitě na brzdu , maš e60 a nemáš dvojec na brzdu ? :D jinak v brně brzdí za 1000kč ;)
Na brzdu bych chtěl určitě zajed pro zajímavost:-)), máš na ně nějaký kontakt?

Díky

Napsal: stř 22.10.2014 20:17
od Filozof
to akorát upraví křivku kroutáku a výkonu pak to má charakter jako lokomotiva ale pro běžnou jízdu je to jistě lepší. Líp to bude tahat ale nahoře to nebude žádná hitparáda... možná pár KW víc to jistě nebude.

to vačka by stím udělala jiné zázraky...

Napsal: stř 22.10.2014 21:12
od DaweTDS
bmw530 píše:Auto už mám po úpravě. Nárůst výkonu je určitě poznat, ale ne tak znatelný jak u dieselu:-).. Každopádně má auto znatelně vyšší sílu v nižších otáčkách, na brzdě jsem nebyl, protože týpkovi nejela..
A co to zryychlení 0-200? měřils?