Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: čtv 09.10.2014 20:49
				od jzxr
				nejde ani tak o maximálku jako o dálniční provoz kdy je motor zbytečně vytočený...má někdo zkušenost jak vyřešit? (6kvalt z jiného typu, delší diferák?)
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 09.10.2014 22:39
				od oldaf
				Delší diferák není.  Převodovka z omegy td je delší. jen by se musela upravit kulisa řazení a uchycení převodovky, upravit délku kardanu.  
Pak na motor pasuje šestikvalt z 320D, 520D, zkrátit táhla řazení, zkrátit kardan, upravit držáky převodovky.  
Já mám na TDSu diferák z 530d ale v e39. Ale se sériovým motorem se s takovým převodem jezdit nedá, pětku to neutáhne skoro ani po rovině. 

 
			
					
				
				Napsal: pát 10.10.2014 20:54
				od jzxr
				tomu říkám přesná odpověď, díky 
 
 
tzn. sehnat a vyměnit převodovku z uvedených typů nebo by mohl jít i ten diferák z 530d což by byla nejspíš nejschudnější a nejlevnější varianta? nebo na E34 nelze?
co jsem našel tak 530d má převod 2.47 (TDS 2.64?), to by bylo akorát ne?:)
 
			
					
				
				Napsal: pát 10.10.2014 21:03
				od oldaf
				Dif má převod 2,35, jenže se do e34 nevejde, je o dost větší a má i jinak úchyty, jinej průměr unašečů k poloosám. Nedá se ani do obalu z E34 přeskládat. Jedině vzít nápravnici z e34 a trochu ji převařit aby se tam vešel.  Na pětku při 3000ot s ním pojedeš zhruba 160km/h
			 
			
					
				
				Napsal: pát 10.10.2014 21:14
				od oldaf
				
			 
			
					
				
				Napsal: pát 10.10.2014 21:15
				od jzxr
				už mě to pomalu přechází mno...nejschudnější tedy bude vyříznout blatníky a nacpat tam 19ky kola 

 
			
					
				
				Napsal: pát 10.10.2014 21:23
				od oldaf
				myslím že nejjednodušší je tam dát převodovku z omegy