Stránka 1 z 1
Napsal: úte 30.09.2014 19:17
od maxmin
Chci se zeptat jestli znáte na severní moravě někoho, kdo spolehlivě, za slušnou cenu a rychle přetěsní víka ventilů, možná + možná i kryt rozvodů na 545i (n62)? Ideálně někdo kdo už to vícekrát dělal ... když se tady zeptám "běžných" mechaniků, tak se jim do toho moc nechce, většinou ani netuší kudy to teče.. Kdo zná tyto motory, tak podle mě bude hned vědět o co jde. Taky nechci aby to u někoho zůstalo na měsíc viset když je to práce na den, max 2.
Napsal: úte 30.09.2014 22:40
od kuca25
Jarax. Je z Olomouce.
Napsal: stř 01.10.2014 06:22
od Tom-540
zajímala by mě pak případně cena, taky mě to na E65 735i čeká
Napsal: stř 01.10.2014 10:07
od JaraX
na e65 to není problem, na e60 do toho nejdu, v tom autě není k ničemu přístup, práce o nervy,
u e65 to vyjde tuším kolem 10 000kč (těsnění kolem svíček je hodně drahé),
musel bych to nacenit přesně, ale tuším jedno těsnění svíček stojí 500kč * 8ks, 4000kč, asi 2000kč stojí těsnění ventil vík, tzn 6000kč, další drobná těsnění litr, práce 3000
Napsal: stř 01.10.2014 10:39
od mobilman
Nechal jsem to udělat odborníkům v Car-Tecu v Ostravě: výměna těsnění vík BMW 545i, svíčky a horní odvzdušňovací hadička (byla jž ztyřelá) vše za asi dvě směny 16.hod. hotovo a ani nekápne olej, spokojenost, cena ovšem asi 22000,- Kč.
Napsal: stř 22.10.2014 23:50
od maxmin
Jo Jarax je guru, toho jsem poptal jako prvního, ale jak už tady píše, v e60 se mu do toho moc nechce..
Nakonec to nechám udělat v místním servise, uvidíme jak se s tím poperou ... Koupím úplně všechna těsnění vč. těch šroubků a.t.d. co je třeba podle tohoto DIY:
https://www.youtube.com/watch?v=u5Tqpk90gU0
Vypadá to docela jednoduše, jen ten blbý přístup v e60, kde mám navíc ještě LPG které zabralo poslední volný prostor ...
Je opravdu nutné měnit i těch 8 trubek na svíčky? Vůbec není vidět odkud to teče. Vlevo to vypadá jakoby někde u vakuové pumpy, tu jsem ale vytáhl a přetěsnil, ale asi to teče ještě někde jinde. Pravá strana někde nad alternátorem. Taky to vypadá jakoby ten olej vůbec netekl za jízdy, ale až zastavím, možná kvůli podtlaku. V garáži už mám pěknou louži
