Stránka 1 z 1
Napsal: pon 29.09.2014 19:25
od Giovany1971
Zdravim vás ,,mám jen jednu technickou..Po koupi auta jsem si chtěl sehnat al kola designově podle toho co se mi líbí,na autě jsou kola 8,5x19 ET17 . Mám na nich obuté pneu 245/45-19 ,,ale nové kola jsou 9,5x19 ET 24 a dotaz zní zda na ten 9,5 nebude ta pneu už úzká??
A ještě dotaz jak zasadní je rozdíl ET 17 a ET 24 což mají ty nové kola které chci. dik všem za vyjádření
Napsal: pon 29.09.2014 19:55
od Sweden
Myslím že natáhnout pneu 245 na 9,5" ráfek půjde,ale budou do už celkem "áčka",někdo to má rád,já to nesnáším.Navíc ten profil 45 je hodně velký na 19" kola,možná to tam ani nedáš,předepsaný je 35/30.Předepsaná pneu na 9,5" disk je 275.ET je dost nízký,myslím že předek poleze trochu ven,zadní bych viděl tak akorát zároveň s blatníkem.Tedy pokud se bavíme o e60/61.
Napsal: úte 30.09.2014 07:04
od Giovany1971
Sweden píše:Myslím že natáhnout pneu 245 na 9,5" ráfek půjde,ale budou do už celkem "áčka",někdo to má rád,já to nesnáším.Navíc ten profil 45 je hodně velký na 19" kola,možná to tam ani nedáš,předepsaný je 35/30.Předepsaná pneu na 9,5" disk je 275.ET je dost nízký,myslím že předek poleze trochu ven,zadní bych viděl tak akorát zároveň s blatníkem.Tedy pokud se bavíme o e60/61.
Sorry udělal jsem v popisu chybu 245/35-19 je aktualní rozměr co tam mám ,,mám disk 8,5x19 a chci koupit 9x19 To by snad mohlo ještě jít nasadit. Jinak to ET,,, Současná kola mají ET 17 a nová mají ET 24 což je menší zális tedy by neměly jit tolik ven jako ty ET17 viz foto
Napsal: úte 30.09.2014 07:12
od Sweden
Tak takhle uz to vypada lip nez to co jsi napsal prvne.ET je vyssi ale zase sirsi disk,bude to myslim priblizne nastejno jako ted
Napsal: úte 30.09.2014 12:51
od Giovany1971
Sweden píše:Tak takhle uz to vypada lip nez to co jsi napsal prvne.ET je vyssi ale zase sirsi disk,bude to myslim priblizne nastejno jako ted
Ok dik... jasne dal jsem včera dvě plzně a chyba byla na světě

Napsal: úte 30.09.2014 14:53
od DaweTDS
tady
http://www.rimsntires.com/specspro.jsp máš celkem zajímavou stránku.. můžeš měřit do ale lujá
Podle toho by to kolo mělo být o 2cm dovnitř...
Napsal: úte 30.09.2014 21:14
od Giovany1971
Jjj diik v uterý budu mít kola,, obuju to a změřím rozdíl od lemu,, pak to napiši zde jestli se ten výpočet potvrdil.

Napsal: stř 01.10.2014 07:04
od Totic
Akorát jak vidno ve felgen katalogu všechny 19" alu E60 jsou VPŘEDU jen 8,5" takže aby 9,5" moc neprasily ven. Zas mají větší ET než origo 8,5" tak se to bajvoko srovná. Pak nahoď foto z realu..
Napsal: stř 01.10.2014 12:26
od Giovany1971
Totic píše:Akorát jak vidno ve felgen katalogu všechny 19" alu E60 jsou VPŘEDU jen 8,5" takže aby 9,5" moc neprasily ven. Zas mají větší ET než origo 8,5" tak se to bajvoko srovná. Pak nahoď foto z realu..
Oni jsou to vlastně jen 9J,,, to jsem se prvně upsal,,myslím že diky tomu většímu ET to bude ok,, přiští tyden dám foto
Napsal: stř 22.10.2014 23:18
od maxmin
Ahoj, já mám na e61:
245/35/19 ET14 8,5" ráfek vředu
275/30/19 ET14 9" ráfek vzadu
Nikde nedřou, ale je to dost natěsno. + samozřejmě je mám zapsané v TP přes helpreg.cz
Ten profil je ale dost nízký

Myslím, že e61 M5 má vyšší profil pneu
245/40/19 a 275/35/19, na klasickou e61 by tedy snad taky mohly pasovat, ale asi by už bylo třeba přeprogramovat tachometr.
Napsal: stř 22.10.2014 23:21
od maxmin
Jo a bacha na to et24 - kola máš o 1cm více utopená uvnitř. Já mám et14 a už jsou už dost těsně u tlumiče, možná budeš potřebovat podložku nebo nižší ET.
Napsal: čtv 23.10.2014 06:45
od Giovany1971
maxmin píše:Jo a bacha na to et24 - kola máš o 1cm více utopená uvnitř. Já mám et14 a už jsou už dost těsně u tlumiče, možná budeš potřebovat podložku nebo nižší ET.
ET 24 je o.k. čím nižší je číslo ET tak tím jdou kola víc od středu ven z blatníku,,větší číslo znamená samo opak. Měl jsem 17 a bylo to tak tak zaroven s blatnikem,,ale to byly 8,5J tyhle s ET 24 jsou 9J tak se to srovnalo a vypada to stějně dodám foto
Napsal: čtv 23.10.2014 08:55
od maxmin
Jasně, chápu. S et14 to mám právě úplně natěsno na milimetry kolem blatníku, ale zevnitř mi to připadá taky docela natěsno, kolo se skoro dotýká tlumiče i podběhu i když ten centimetr tam asi ještě bude.
Zkoušel jsem si i přes diag. vypustit nivo na doraz, abych ověřil že to nikde nedře. Takhle staticky je to neškrtá. Otázka je ještě co to dělá za jízdy, když se hýbou silentbloky a.t.d. ale vypadá to že to taky vychází. Nic většího bych tam už ale nedával.