Stránka 1 z 2
Napsal: stř 17.09.2014 18:57
od sedyvlk6
Má někdo fotky nebo zkušenost s vykucháním DPF na E61 pře FL. Chtěl bych o o víkendu vyndat a zbavit se neustálých problému s regenerací. Jezdím převážně město a 210 000 km na budíkách tak že je dle mého názoru po smrti. Před rokem jsem ho nechal čistit a výsledek nic moc.Předem díky za rady.
Napsal: stř 17.09.2014 19:13
od tanner540i
Jen ho vybrakovat nestaci, je potreba upravit i sw, coz podle tveho dotazu asi sam nezvladnes..
Napsal: stř 17.09.2014 19:43
od sedyvlk6
tanner540i píše:Jen ho vybrakovat nestaci, je potreba upravit i sw, coz podle tveho dotazu asi sam nezvladnes..
Jasný s tím počítám budu ho nechávat načipovat tak tam už jsem domluvený že mi ho vyřadí ale jde mi o to kde ho rozpárat a jak tam navařit trubku aby to moc nedunělo.
Napsal: čtv 18.09.2014 07:13
od Drroman
ja jsem ho vymontoval,vymlatil pomoci sekace a kladiva a namontoval zpet je to hlucnejsi jen mirne,vevnitr to nejde slyset vubec jen venku je slyset mirne zvysena hlucnost,ale jen mirne.neni to temer poznat.mam dve totozna auta jedno dpf ma druhe jsem vymlatil.rozdil je spis jen v tom,ze bez dpfka ma cernou koncovku vyfuku.asi dva mesice jsem nemel zakazanou regeneraci a auto jezdilo normalne jen asi kazdych 500km spoustelo regeneraci coz se projevilo dunenim ve vyfuku.auto bez dpfka ma o litr mensi spotrebu,ale jen pri dalkovych jizdach ve meste zerou stejne.jezdim ostrava praha bez dpf za 6,5 s dpf 7,3 pri stejne jizde.mesto maji oba za 9l.jine rozdily v tech autech nejsou.zadnou trubku jsem do auta nevaril,neni to potreba.
Napsal: čtv 18.09.2014 09:26
od Miguel
Zaláží co je to za rok auta, některé po vyndání DPF nic nehlásí a chyba se načte pouze na diagnostice. Fungujou i bez upravy SW.
Napsal: čtv 18.09.2014 10:26
od sedyvlk6
Miguel píše:Zaláží co je to za rok auta, některé po vyndání DPF nic nehlásí a chyba se načte pouze na diagnostice. Fungujou i bez upravy SW.
U všech ročníků je potřeba vypnout regeneraci to už mám ověřené. Jinak se regenerace spouští dál.
Napsal: čtv 18.09.2014 10:35
od Vlasta
Nepřeju vám potom potkat v Rakousku mobilní TÜV. V podstatě to samé platí i pro Německo (nedejbože, že byste měli vylepenou zelenou plaketu)
Napsal: čtv 18.09.2014 11:47
od sedyvlk6
Vlasta píše:Nepřeju vám potom potkat v Rakousku mobilní TÜV. V podstatě to samé platí i pro Německo (nedejbože, že byste měli vylepenou zelenou plaketu)
Čau nezlob se ale ještě jsem tu neviděl člena který má vyndané DPF a měl problém už jen na technický (emise) natož v DE nebo A . Pamatuji si když se takhle strašilo s katíkama a hle dnes má každé druhé auto starší 12 let kat venku.
Napsal: čtv 18.09.2014 12:10
od Vlasta
Až narazíš v Rakousku na mobilní technickou kontrolu a necháš tam auto bez RZ, budeš hovořit jinak. Znám 2 případy, sice to nebylo kvůli DPF, ale podstata byla stejná - nevyhovující technický stav. U nás je měření emisí u vznětovýho motoru fraška. Měří se jen kouřivost, ale v Německu nebo Rakousku dokážou zjistit absenci DPF diagnostikou
Napsal: čtv 18.09.2014 12:32
od knedlifek
Priklanim se k Vlastovi. Pamatuji na příklad jak na e36 kontrolovali i vin na budikach na hranicích....
Napsal: čtv 18.09.2014 12:52
od Drroman
jednoznacne jezdit bez dpfka je prasarna,ale z druhe strany mam jedno bawo jen do mestskeho provozu a jeste na malem meste takze dpf je do 100tisic km v prdeli a nove je za ranec takze nic jineho nezbyva.kdyby dpfko stalo 10-15 tisic tak ho nikdy nevyndam,protoze i kdyz ho mam venku tak na to pysny nejsem.
Napsal: čtv 18.09.2014 14:09
od JaraX
dpf u bmw jde v pohodě čistič a když se nahodou rozpadne, jde sehnat starší, jezdit bez DPF je mega prasarna, je z toho docela dost velky procento rakovin, nechal bych lidi co vykuchaj DPF regulerně zavřít.
Napsal: čtv 18.09.2014 15:17
od Vlasta
Drroman píše:...mam jedno bawo jen do mestskeho provozu a jeste na malem meste takze dpf je do 100tisic km v prdeli...
Jezdím taky 70% město, poznám, kdy chce gegenerovat, vyjedu na dálnici, dám mu 40 km při 3000 otáčkách v manuálním režimu a regenerace proběhne
Napsal: čtv 18.09.2014 15:25
od rostak
Jak poznáš že chce regenerovat? Mám 320d s DPF už přes rok a zatím sem ještě nezaznamenal, že by se regenerace spustila... Je fakt, že DPF byl měněn někdy ve 180 tis a teď mám najeto 250 tis, takže asi regenraci ještě nepotřebuje? Je to možný?
Napsal: čtv 18.09.2014 15:34
od Vlasta
Začne to tak divně hučet, když přijedu do garáže, tak je cítit i smrad jakoby ze spálené gumy
Napsal: čtv 18.09.2014 15:43
od Drroman
megaprasarna je cena dpfka,vsichni maji plnou hubu ekologie a misto toho aby udelali dpfko dostupne tak aby se nikomu nevyplatilo kuchat radeji na nej nasadi ranu a cekaji,protoze drive nebo pozdeji si ho bude muset kazdy koupit a ty penize nakonec vydelaji.jako u vseho tady jde predevsim o prachy

Napsal: čtv 18.09.2014 15:46
od Vlasta
To je jako s katalyzátorama, na začátku t. j. před cca 20 lety, byla cena okolo 50 tis, dnes okolo desítky. DPF se montujou zhruba od roku 2005, takže cena bude taky postupně klesat s počtem poptávaných kusů
Napsal: čtv 18.09.2014 15:49
od JaraX
Drroman píše:megaprasarna je cena dpfka,vsichni maji plnou hubu ekologie a misto toho aby udelali dpfko dostupne tak aby se nikomu nevyplatilo kuchat radeji na nej nasadi ranu a cekaji,protoze drive nebo pozdeji si ho bude muset kazdy koupit a ty penize nakonec vydelaji.jako u vseho tady jde predevsim o prachy

no jo, chceš mít naftu, musíš mít na turba, DPF,vstřiky apod. ty ceny si každej muže zjistit před koupí auta a nemusíš si ho kupovat když nemáš na jeho provoz.
ale zrovna DPF je celkem levná položka, čistění vyjde kolem 4000kč a vydrží to 150 000km, v tom problem vubec nevidim.
než to začnete kuchat, zkuste si zjistit jaky pruser sou tydle moderni CR motory s tlakem na railu kolem 2000Bar a zjistete si jak velky saze z toho jdou.
Napsal: čtv 18.09.2014 16:08
od Drroman
ale no tak

do roku 2005 nebyly cr motory?dokonce i ta e60 se delala bez dpfka.
Napsal: čtv 18.09.2014 16:17
od Vlasta
Drroman píše:ale no tak

do roku 2005 nebyly cr motory?dokonce i ta e60 se delala bez dpfka.
Nerozumím řeči tvého kmene