Stránka 1 z 2
Napsal: ned 07.09.2014 01:17
od Fllastr
Zdravím, cca před měsícem jsem si všiml, že mé BMW stojí nakloněné k jedné straně. Rozdíl mezi levou a pravou stranou je 1.5 až 2cm na obou nápravách. Jedná se o 535D 1/2007 s Dynamic Drive. Máte z tím někdo zkušenost? Nebo nějaký tip čím by to mohlo být?

Napsal: ned 07.09.2014 01:28
od Sweden
Měch je OK?Tzn.tlak je v nem jak ma byt?Bude nutna diagnostika zda spravne funguje cidlo svetle vysky.
Napsal: ned 07.09.2014 11:34
od mi00wa
která strana je vyšší?
Napsal: ned 07.09.2014 11:51
od Fllastr
Tím to právě začalo. Za jízdy po prašné silnici mi praskl levý zadni měch. Tak jsem koupil origo u BMW dealera oba a namontoval je. Auto se zvedlo a vše vypadalo že bude ok. Po čase jsem si všiml, že si výška zadku dělá co chce. Jednou byl výš jednou zas pod normálem, ale jezdil jsem dál, až do té doby, Když jsem přejel od baráku k dílně, chcípnu, a koukám že celé auto se naklonilo doprava. Rozdíl byl tak 5cm na obou nápravách. Auto jsem napích a žádná chyba. Tak jsem ho projel v ulici a lehce se srovnal. Napích jsem ho znova a zjistil, ze zadní čidla měří tak nějak stejně. Nevím jak zjistím že kecá? Na zemi ukazovali malý rozdíl, ale když bylo auto na vzdviži tak ukazovaly 60 oda. Tak jsem ještě otestoval Dynamic Drive. Vše proběho v pohodě, auto se naklánělo na obě strany stejně. Rozjedu se a najednou zadek na zemi

. Nedokázal jsem to rozchodit, Tak jsem musel do BMW servisu. Nahráli nové hodnoty a přeflashovali jidnotku na nivo regulaci. Auto už si drží výsku ale pořád je rozdíl ve stranách. U řidiče je výš nez u spolujezdce. Tak jsem koupil nové regulační tyčky na čidla a to nepomohlo tak nevím.
Napsal: ned 07.09.2014 13:07
od mi00wa
Nevím jestli jsi to opravil.
Ale jedna strana je vyšší (u řidiče) pár čísel u sedana, nevím jak u kombíka.
Je to kvůli tomu, když si sedneš, tak auto by mělo byt už rovině. proto ta jedna strana je vyšší. Já jsem si toho všiml tak mezi prostorem kola a blatníku.
Napsal: ned 07.09.2014 13:37
od Pavel525
Já to taky tak mám. Levá strana je tak o cca 2cm výš. Mám E61
Napsal: pon 08.09.2014 11:36
od Fllastr
Tak to čumim

. Viděl jsem to jako závadu.
Napsal: sob 13.09.2014 15:27
od VildaE61
No tak já musím říst, že to vidím jako závadu. Nikdy jsem E61 nahnutou na stranu neměl, je až teď po návratu ze servisu po výměně zadních silentbloků, taky se vytahovala CCC jednotka, takže je auto bez ní...ale ani v jednom nevidím souvislost.
Auto je nahnuté na spolujezdcovu stranu. Když auto stojí (nejméně jsem vypozoroval 5 hodin) tak se zadní pravý měch (strana spolujezdce) vyfoukne a to úplně na doraz. Po odemknutí auta se zase dofouká, ale auto zůstane nahnuté na jednu stranu.
Jako důvod k tomu aby auto bylo nahnuté na jednu stranu, že když si do něj sedne řidič, tak se srovná

a co když si sedne i spolujezdec? tak bude zase nahnuté? no a nedej bože aby spolujezdec byl těžší než řidič

to snad ani nikdo nemůže myslet vážně

. Když si do něj sednu já se svými 80kg, tak to auto ani nemůže pořádně poznat a určitě nepoklesne o 2cm.... takže bych to vyděl na závadu čidla nebo tak něco.
Napsal: sob 13.09.2014 18:15
od mi00wa
Je toho vic informaci.
rozepisovat se mi to nechce

Je to bohužel dáno od BMW.
Napsal: sob 13.09.2014 18:29
od _milan_
mi00wa píše:Nevím jestli jsi to opravil.
Ale jedna strana je vyšší (u řidiče) pár čísel u sedana, nevím jak u kombíka.
Je to kvůli tomu, když si sedneš, tak auto by mělo byt už rovině. proto ta jedna strana je vyšší. Já jsem si toho všiml tak mezi prostorem kola a blatníku.
pravda pravda pánové

Napsal: sob 13.09.2014 19:57
od gsicbr
to je nesmysl. Měl jsem e60 545i s dynamic drive, a stálo mi to úplně rovně. Kámoš má taky e60 a druhej 61 a taky stojí rovně. Takže, že by auto čekalo na řidiči aby se narovnalo

Napsal: sob 13.09.2014 20:32
od VildaE61
přesně

tady mám kamaráda který má E60 a druhej E61....a jsou rovně...tak to bych jim měl říct, že mají závadu, že správně to auto má být nahnuté na stranu spolujezdce
Logicky: proč by to tak bylo? To jako každý auto se nastaví podle váhy řidiče? Jinak teda nebude asi v rovině pokaždé, protože jinak tu řidičovu stranu zatížím já se svojí váhou a jinak to zatíží např přítelkyně se svojí váho nebo někdo jiný kdo váží třeba 2x tolik
Prostě je to hloupost a to že je auto nahnuté na jednu stranu, je prostě závada...
Je to jednoduché, ti co tvrdí, že "auto čeká na řidiče" ať si do něj sednou a někdo ať se mrkne zepředu, jestli se srovnalo (somo na rovné silnici

)...dám ruku do ohně za to, že se ani nehne a bude pořád nahnuté na stranu

Napsal: sob 13.09.2014 21:06
od Jendix
vejška by měla jít doladit přes diagnostiku..
jinak když jsem bývalou e61 odstavil mírně z kopce (myšleno jedno zadní kolo stálo níž než to druhé), taky auto vždycky stálo až přehnaně nakloněný.. asi je to ale normální.. na rovině to ale bylo ok..
Napsal: sob 13.09.2014 21:07
od matiz
Napsal: ned 14.09.2014 11:20
od Giovany1971
Jendix píše:vejška by měla jít doladit přes diagnostiku..
jinak když jsem bývalou e61 odstavil mírně z kopce (myšleno jedno zadní kolo stálo níž než to druhé), taky auto vždycky stálo až přehnaně nakloněný.. asi je to ale normální.. na rovině to ale bylo ok..
I mě to tak funguje,,na rovině rovně,,v bočním náklonu kolo pod urovní je víc zvednuté.
Napsal: ned 14.09.2014 19:15
od atimen
Nevím zda E66 to má stejně , ale měl jsem stejný problém na zadní nápravě (vzduch s nivem) , jedna strana byla níž než druhá a projevovalo se to víc, čím auto stálo déle ...myslel jsem ,že mě odešel měch ale pomohlo nakonec po x hodinách googlení přepnout podvozek do jakého si transportního módu a zpět ... dělal jsem to přes inpu ...o té doby i při několikadenním stání bez problému.
Napsal: pon 15.09.2014 09:45
od VildaE61
Takze problem nahnuteho auta vyresen. Pri vymene zadnich silentbloku se pri proveseni ramena odehnula nejaka krabicka a proto bylo auto nahnute na stranu. Kdyz se vratila zpet je vse ok. Jeste nevim jestli to melo vliv i na to ze pravy zadni mech po delsim stani uplne spadnul.
Jeste dotaz...co je to INPA?

Napsal: pon 15.09.2014 12:36
od Velvetek
VildaE61: INPA = diagnostika
Napsal: pon 15.09.2014 19:53
od knedlifek
Když je auto na rovině vždy má stát rovně. Je to dáno 4mi snímači, které smímají polohu, ale pokud je uto na nerovném povrchu, tak se dopočítává do roviny auta aby se nekroutila karoserie. proto je některé kolo zapadlé.
Může to třeba způsobovat prasklá pružina v nejhorších případech na předku, jinak nejčastěji se o to postará adaptace podvozku - např. po výměně čidel (občas se stává, že jsou uvolněná), nebo jakákoliv provádění s nápravami. O rozdělení tlaku do měchu se stará kostka, ve které občas špatně už těsní ventily.
Měch nemusí vždy pokud je vněm díra ujít úplně. Stačí když je díra v ohybu a to se stává bohužel často - k nalezení díry postači po dofouknutí jarová voda.
Toto je za předpokladu, že se jedná o auto se čtyřmi měchy. pokud jsou pouze u kombíka nazadku, tak jsi nejsem jist, zda je rozdělovací kostka.
Napsal: čtv 25.09.2014 12:15
od Fllastr
Zdravím, děkuji za vaše názory. Nicméně po čase jsem vypozoroval, že když auto parkuji na rovině tak je rozdíl ve stranách cca 1cm. Když delší dobu stoji na nerovném povrchu tak je rozdíl výšší cca 2cm. Je to dáno toleranci BMW 1,5cm na stranu. Po pár kilometrech se vyrovná. Nedalo mě to a zkusil jsem změřit kamarádovu e60 a má také rozdíl ve stranách 1cm. Po sednuti řidiče je auto v rovině, rozdíl pár milimetru. Hold takový druh.
