Stránka 1 z 2

Napsal: sob 06.09.2014 20:04
od sculy
Ahoj chci se zeptat zdali nekdo z vas neví zapojení hadiček z kostky. jsou dvě + kabel do te kostky. jde mi o to, že jsem to auto dostal jako nepojízdny se sundanym saním protože bylo praskle jen ted nevím jak mají byt zapojene. mam tu dve z te kostky a pak je tu jeste jedna a ta není zapojena vubec. přitom hadice k posilovači brzd ma jeden otvor zaslepeny a dlaší taky volny. jedna se o rok vyroby 94 s hlinikovym saním.

Napsal: pon 08.09.2014 10:08
od fatal
Máš na mysli podtlakové hadičky od vývěvy nebo hadičku ze sání?
Podtlak je veden na posilovač, na ventil žaluzií chladiče, přes regulační váleček na ventil EGR. Hadička ze sání je vedena na snímač tlaku. (Aspoň co si tak pamatuju...)

Napsal: pon 08.09.2014 10:36
od sculy
Ja to radši vyfotil.. ten kluk od kteryho to mam si to taky nepamatuje tak proto se tu ptam.. Hadička 1 je uplně volna. 2 a 3 jdou z te kostky před uložením kola..

Napsal: pon 08.09.2014 10:49
od sculy
tady to je

Napsal: pon 08.09.2014 11:05
od sculy
foto

Napsal: pon 08.09.2014 15:44
od fatal
Do toho čidla, co je pod číslem 2, je nějaká hadička zapojená?
Je na nějaké hadičce (nebo někde v příslušenství, které k tomu máš) dvoubarevný (černo bílý) váleček s dvěma vývody?
Máš u chladiče žaluzie nebo ne?

Napsal: úte 09.09.2014 09:19
od sculy
pod číslem dva žadna hadička zapojena neni i když tam nejaka patří. a žadny dvoubarevny valeček nikde nemam. A nevim jak poznam jestli mam žaluzie. ten motor se zatim učim 8O

Napsal: úte 09.09.2014 10:06
od fatal
Tak pod číslo dva patří hadička od sání, měl by to být senzor plnícího tlaku. Měl by mít konektor s třemi kontakty.
Nalevo od čísla 2 by měl být řídící ventil pro EGR. (Já mám vedle něj ještě ventil na žaluzie.) Do něj by měl vést podtlak zespodu přes takový černobílý váleček (omezuje nějak průchod) a z něj pak hadička podtlaku k EGR, který je mezi hadicí od intercooleru a parohama sání.
(Ale nejsem si tím stopro jistý, protože své auto teď nemám před očima.)
Žaluzie poznáš jednoduše, ze strany od motoru je mezi větrákem a chladičem rošt se žaluziemi, který je ovládán táhlem od membrány s podtlakem.

Napsal: úte 09.09.2014 10:16
od fatal
Ještě nějaké obrázky, které by ti mohly pomoci:

http://realoem.com/bmw/diagrams/c/s/0.png

http://realoem.com/bmw/diagrams/c/y/5.png

http://realoem.com/bmw/diagrams/c/g/0.png

(Doufám že odkazy na obrázky nejsou proti pravidlům...)

Napsal: stř 10.09.2014 19:44
od sculy
Děkuju moc tak jsem vše zapojil . měnil jsem hlavu na vstřikovacim čerpadle a ono ejhle sviti kontrolka vstřikovaní ,starter točí a bohužel.. ani neškytne

Napsal: čtv 11.09.2014 00:19
od fatal
Tak v tom neporadím, jen z vlastní zkušenosti vím, že kontrolka vstřiků svítí a auto nestartuje když si řídící jednotka nerozumí s ostatní elektrikou, například když je v autě jiný typ jednotky než tam má být. Neliší se náhodou hlava podle roku výroby nebo typu jednotky? Do TDS se dávaly snad tři verze. Jinak kdyby to náhodou bylo jednotkou, tak shodou okolností mám na prodej dvě. Ale snad to bude jen nějaká menší blbost...

Napsal: čtv 11.09.2014 06:42
od Ji-rka
Myslim,že tam je jiná hlava než má být.první dvě (ty starší čerpadlo 300-1 a 575) maj v sobě poťák,ty lze zaměnit.poslední typ 515 tam má cívku.Poznáš to podle

1.09/91-01/94 čerp.č.300-1
2.02/94-01/95 čerp.č.575
3.02/95-01/97 čerp.č.515

Neplést záměnnost spodků,protože neni problém aby 300-1 jelo v e39 s hlavou co má cívku.

Napsal: čtv 11.09.2014 16:59
od sculy
ja mam pravě typ 575 s potenciometrem a mam jeste dalsi dve ale tahle pry normalne makala. tak jeste sundam sani a zkusim kouknout co by tomu bylo. ale uz bych ho rad nastartoval

Napsal: čtv 11.09.2014 19:08
od sculy
tak sem pro sichr vymenil hlavu za tu druhou a kontrolka uz nesviti ale stale nemuže chytit.. tak ještě poradne probiju baterku a zkusim znova

Napsal: sob 13.09.2014 11:26
od sculy
Nikdo by nevedel ? projiždel jsem všechna fora i slovensky klub a už fakt nevim. dneska jeste propojim kontakty na relatku pro pomocnou podavaci pumpu jestli netlaci malo..

Napsal: sob 13.09.2014 12:56
od worf23
sculy píše:Nikdo by nevedel ? projiždel jsem všechna fora i slovensky klub a už fakt nevim. dneska jeste propojim kontakty na relatku pro pomocnou podavaci pumpu jestli netlaci malo..
Skoukni zhavici svicky jestli auto zhavi,protoze studeny tds bez zhaveni nechytne.Pak si povol trubycku u vstriku jestli ti jde nafta.Jestli mas vse ok tak to musi chytit.Jeste si vic priklepni hlavu cerpadla at da vetsi davku sice se to bude hadat ale to pak vystelujes.

Napsal: sob 13.09.2014 21:40
od fatal
Jen poznámka - pokud podávací palivové čerpadlo v nádrži nefunguje, nastartuje TDS pokud je v nádrži alespoň 20 litrů a auto stojí rovně po cca 20s točení startérem. Sice vše trpí, ale pokud jednotka řídí a vstřikovací čerpadlo funguje, tak to naběhne. Když je paliva méně, tak je problém nastartovat, když je paliva více, tak skoro není poznat že podávací nefunguje.

Napsal: sob 13.09.2014 22:05
od sculy
jj mam tam tak kolem dvaceti litru .. zitra natankuju jeste alespon dvacet do kanystru. ja pravě našel tvoje tema jak si taky nemohl nastartovat a pak si mel nakonec v haji rele žhaveni tak postupuju podle rad co tam davali tobe.. je toho hrozne moc co se muže pokazit

Napsal: pon 15.09.2014 19:54
od sculy
tak už jsem všechno od elektriky prolezl. dotankoval ,dobil baterku a stale nic. tak sem odšrouboval hadičku na vstřiku a vubec tam nafta nejde a když už tak je to minimalni kapička. a když odpojim hadičku z paliv. filtru a zapnu kliček tak nafta teče proudem. napětí na chcípak taky jde i je citit jako že sepne a nic.. :(

Napsal: pon 15.09.2014 20:50
od mika_hakkinen
Mozna je to blbost, neni tam immobilizer?