Napsal: pon 01.09.2014 18:02
Ahoj všichni,
koupil jsem si před zhruba třemi týdny 523i Tiptronic a dle prvotní kontroly se zdála být špatná pouze řídící jednotka ABS/ASC, kterou jsem si již nechal vyměnit. Nicméně narazil jsem na další závadu a nejsem si přesně jist, kde teď hledat příčinu a zda jsem nekoupil auto, které dosluhuje..
Auto při normálním provozu jede zcela hladce a bezproblémově, zkrátka potěšení z jízdy. Nicméně když například na někoho čekám nebo stojím na kolejích a mám zařazeno N nebo P, tak přibližně během minuty nebo dvou se začne chvět od motoru celé auto. Už to samo o sobě je velmi nepříjemné, každopádně když se pak zvednou závory a zase se rozjedu, to brnění stále přetrvává a když potom najedu na rychlostní silnici a chci to vytáhnout na 100 a víc, tak už se tomu moc nechce - jako by přestala řadit převodovka. Nehledě na to, že při té stovce a noze na plynu pak teprve začne pořádné brnění do pedálů a vůbec celého auta. A jak jsem psal, posledně jsem měl nastavený tempomat na 150 a nemohl se na tu rychlost vůbec dostat - lezlo to pomalu a skončilo to na 140 s pedálem na podlaze. Později jsem pedál pustil, sešlápnul znovu a pak auto cuklo a přeřadilo.
Našel jsem tu v diskuzích zmínku o chvění při volnoběhu, což by inklinovalo asi k silentbloku, ale takhle se mi zdá, zda není v prdeli i převodovka. Nicméně by to nevysvětlovalo, proč to dělá jen při delším stání na volnoběhu a při normálním nastartování a jízdě nikoliv.
Ještě dodám, že jsem od koupi ještě nestihl zajet na kontrolu oleje a filtrů (olej tam někde crčí, ale to je prý u staršího auta běžné), tak zda to nemůže být třeba i tím.
Díky za jakýkoliv nápad nebo připomínky.
carneval
koupil jsem si před zhruba třemi týdny 523i Tiptronic a dle prvotní kontroly se zdála být špatná pouze řídící jednotka ABS/ASC, kterou jsem si již nechal vyměnit. Nicméně narazil jsem na další závadu a nejsem si přesně jist, kde teď hledat příčinu a zda jsem nekoupil auto, které dosluhuje..
Auto při normálním provozu jede zcela hladce a bezproblémově, zkrátka potěšení z jízdy. Nicméně když například na někoho čekám nebo stojím na kolejích a mám zařazeno N nebo P, tak přibližně během minuty nebo dvou se začne chvět od motoru celé auto. Už to samo o sobě je velmi nepříjemné, každopádně když se pak zvednou závory a zase se rozjedu, to brnění stále přetrvává a když potom najedu na rychlostní silnici a chci to vytáhnout na 100 a víc, tak už se tomu moc nechce - jako by přestala řadit převodovka. Nehledě na to, že při té stovce a noze na plynu pak teprve začne pořádné brnění do pedálů a vůbec celého auta. A jak jsem psal, posledně jsem měl nastavený tempomat na 150 a nemohl se na tu rychlost vůbec dostat - lezlo to pomalu a skončilo to na 140 s pedálem na podlaze. Později jsem pedál pustil, sešlápnul znovu a pak auto cuklo a přeřadilo.
Našel jsem tu v diskuzích zmínku o chvění při volnoběhu, což by inklinovalo asi k silentbloku, ale takhle se mi zdá, zda není v prdeli i převodovka. Nicméně by to nevysvětlovalo, proč to dělá jen při delším stání na volnoběhu a při normálním nastartování a jízdě nikoliv.
Ještě dodám, že jsem od koupi ještě nestihl zajet na kontrolu oleje a filtrů (olej tam někde crčí, ale to je prý u staršího auta běžné), tak zda to nemůže být třeba i tím.
Díky za jakýkoliv nápad nebo připomínky.
carneval