Stránka 1 z 1

Napsal: pát 29.08.2014 22:46
od soukupadam
Ahoj, E39 525i automat. Po sešlápnutí plynu normálně podřadí a zhruba za sekundu dvě škubne. Olej v automatu nedávné měněn.
Poradí někdo něco? Díky

Napsal: sob 30.08.2014 15:47
od soukupadam
Při režimu S to nejspíš nedělá, ještě to projedu.

Napsal: ned 31.08.2014 16:07
od soukupadam
nikdo nic?

Napsal: ned 31.08.2014 18:05
od Lucifer
Je tam oleje dost ?

Napsal: ned 31.08.2014 18:59
od soukupadam
Měl by bejt, nedávno se to měnilo s průplachem a s doplněním za studena.
Necham kdyžtak skontrolovat.

Napsal: pon 01.09.2014 08:49
od Hanz
a škubne jen při plným plynu nebo kdykoliv?

Napsal: pon 01.09.2014 11:37
od soukupadam
Kdykoliv, ale při plnym plynu je to nejcitelnější.

Napsal: ned 26.10.2014 12:47
od soukupadam
Vyřešeno. Jeden debil mě dělal hardy a dal tam jenom 5 šroubů.

Napsal: ned 26.10.2014 21:47
od maxmin
Moc si neumím představit co se jakto že to bez jednoho šroubu škubalo.. Ta hardy spojka přece nemůže proklouznout když tam chybí šroub, nebo ano?
Ptám se spíše abych pochopil její princip.
Mám teď 545i a někdy pozoruji něco podobného.
Hlavně když brzdím motorem a pak přidám plyn - auto trochu zabere, pak malinko vynechá a škubne (bez řazení) Jako by tam něco proklouzlo a pak se to chytlo.
Nedělá to ale vždy. Automat řadí naprosto hladce, nekope ani po studeném startu ani na zpátečku.
Říkal jsem si jestli to může dělat hydroměnič, popř. silentbloky zadní nápravnice? Nebo že by se hardy spojka nějak pootočila při brždění motorem na jednu stranu a pak při sešlápnutí plynu poskočila zpět? I kdyby tam byla nějaká vůle, mohlo by to jít až tak cítit?

Napsal: ned 26.10.2014 21:53
od soukupadam
Já nevim, ale bez toho šroubu to auto hrozně vibrovalo a po řazení to takhle škubalo, Po dodání šroubu to přestalo.

Napsal: ned 26.10.2014 22:01
od maxmin
Trochu jsem hledal, protože mě zajímalo jak je to možné.
U tebe si to dokážu vysvětlit tak, že máš hardy spojku už částečně natrženou a při chycení dvěmi šrouby se hýbala mnohem víc, než by měla. Tím třetím to mohlo ještě zpevnit..
Tady je video:
https://www.youtube.com/watch?v=mF64PEOf420
Kde to popisuje na 7er, dokonce říká o škubnutí při dobržďování a řazení z dvojky na jedničku - toto přesně taky cítím. Celkem mě to potěšilo, protože je to otázka cca tisícovky.. Hned ji objednávám :-)

Napsal: ned 26.10.2014 22:20
od soukupadam
maxmin píše:Trochu jsem hledal, protože mě zajímalo jak je to možné.
U tebe si to dokážu vysvětlit tak, že máš hardy spojku už částečně natrženou a při chycení dvěmi šrouby se hýbala mnohem víc, než by měla. Tím třetím to mohlo ještě zpevnit..
Tady je video:
https://www.youtube.com/watch?v=mF64PEOf420
Kde to popisuje na 7er, dokonce říká o škubnutí při dobržďování a řazení z dvojky na jedničku - toto přesně taky cítím. Celkem mě to potěšilo, protože je to otázka cca tisícovky.. Hned ji objednávám :-)
Přesně tak nějak jsem si to taky představoval.