Stránka 1 z 1
Napsal: pát 29.08.2014 21:15
od Blackie
Známý má výše zmíněný model,auto chytá dobře,funguje jak má,pak měl lehkou nehodu a měnili mu LP blatník,nárazník a světlo,prej mu nezabouchly kufr a do auta cca 14 dnů chcalo před dílnou a měl vodu na dně kufru. Od té doby za jízdy blbnou budíky,ručičky si tam lítají sem tam,rozsvítí se čtyřkolka,dobíjení,naklápění světel,přestane svítit PP xenon,občas i kroužky v PP světle...
Na diagnostice nic moc není,nejčastěji podpětí teď už nevim čeho,jde to smazat a po chvilce při jízdě je to to samý...
Předem děkuji za radu
Napsal: pát 29.08.2014 23:22
od inspi1981
utopeny moduly v kufru
Napsal: sob 30.08.2014 13:00
od Blackie
Jj,voda tam byla,vše vysušeno,konektory vypadají O.K. ale kdoví kam voda natekla a není vidět...
K čemu tam vlastně jsou,je tam poměrně dost věcí...
Napsal: sob 30.08.2014 18:47
od inspi1981
Otevři ty moduly a pak uvidíš
Napsal: sob 30.08.2014 20:27
od Blackie
Co šlo,to je zkontrolovaný,ale není na nich nic vidět
Napsal: ned 31.08.2014 23:49
od JH76
Řešil bych reklamací u servisu, kde to opravovali. Mám v okolí podobný případ na 1er, auto šlo do autorizáku na přelakování několika dílů, po odstrojení převezeno do lakovny, kde lakýrník nechal do odstrojeného auta napršet, taky byla voda v modulech a problémy obdobné.
Napsal: pon 01.09.2014 02:07
od matiz
Tomu neverim ze na diagnostice nic moc neni. V tom kufru toho tolik zase neni, pdc, ehc, mpm a nektery z nich bude blokovat komunikaci. Pokud tam byla voda tak mpm toho moc nevydrzi. Zhruba 4500 chechtaku.
Napsal: pon 01.09.2014 18:24
od Blackie
On už za nima nejede,když jim to řikal,tak to prej není možný a samozřejmě to není jejich chyba....
matiz:Na diagnostice je chyb více,ale u všeho je podpětí,jde to smazat a začne to blbnout až chvilku co s tim jedeš...
A jak poznám,že odešlo zrovna to a to další je O.K.?