Stránka 1 z 1
Napsal: ned 24.08.2014 20:26
od Kubisek
Nevíte někdo jak to je u M54 s výměnou těsnění pod vanou?Hlavně mě zajíma jestli se musí nějak přizvedávat motor nebo vana vyjde sundat i tak.
Děkuji chlapci

Napsal: pon 25.08.2014 11:39
od Totic
Motůrek přizvednout a naklopit a nebo rozebrat nápravu.. :/
Zatím se ale pohybuju jen v teoretické rovině, prakticky mě tohle čeká asi za měsíc.
Napsal: pon 01.09.2014 06:46
od Kubisek
Potřeboval bych to vědět,at vím na jak dlouho zasekám zvedák.Nikdo nemá zkušenost s M54?
Napsal: pon 01.09.2014 10:19
od Hanz
sundat visco, odsroubovat silentbloky a prizvednout motor (kocka, most a pod), povolit napravnici a rizeni (povolit mezi tyci a hrebenem), odsroubovat merku na olej, odpojit cidlo oleje... doporucuju vymenit i to tesneni kolem cidla oleje... zaroven zkontrolovat matku na olejovem cerpadle, pripadne ji heftnout (hlavne pokud tocite casto motor nad 6tis ot/min ma tendence se povolit)
Napsal: úte 10.02.2015 13:45
od Totic
Nemáte náhodou někdo ponětí zda jde u motoru M54B30 přehodit vana E46 vs E39/E60? Předpokládám, že jdou na blok zaměnit aby nedošlo k nějakýmu nemilýmu překvapení při swapu motoru..
(je to díl 11131432703 a 11131709235)