Stránka 1 z 1

Napsal: ned 17.08.2014 20:55
od ACDC
Dělal někdo prosím? Konkrétně elektro zapojení motorového konektoru S38 a jak zredukovat na konektor E28. Hledáním nic nenalezeno dík

Napsal: pon 18.08.2014 20:03
od ACDC
Nikdo nic? Mimo hlavního konektoru (X20) jsou na svazku ještě zelený, černý a bílý konektor. Nevíte k čemu? 34ku jsem nikdy neměl nastudovanou. 28, 39, 46 jo..

Napsal: stř 20.08.2014 07:10
od RomanM3
ahoj,
s timto ti neporadím, ale našel jsem třebas toto:
http://www.m5board.com/vbulletin/e28-m5 ... y-e28.html
a podle tohoto se to dokonce tak i vyrábělo pro severoamerický trh:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bmw_m5
jinak ještě pohledat na http://www.mye28.com

Napsal: stř 20.08.2014 21:17
od ACDC
Jo, díky. Swap dělá jeden kluk, já pouze elektro, naštěstí. Schemata E34 jsou hrozně nepraktická, nepřehledná. Zapojení motorového konektoru jsem musel propípat, takže už vím co a jak. Pouze asi nepůjde spotřeba, ta běhá po busu.