Stránka 1 z 1
Napsal: pát 08.08.2014 22:12
od Josee
Zdravím pánové,
pořídil jsem 39ku, komplet motor je udělaný, rozvody, vstřiky, turbo, přetěsněno komplet. Podotýkám se s problém, že auto dlouho točí než chytne, jak chytí tak jede jak švýcary a můžu ho nechat stát týden bez toho aniž by škytlo.
Předpokládám že je problém s podávacím čerpadlem a nedostane tolik paliva při otočení klíčkem. Je možnost to nějak seřídit? Případně může být nějak zavzdušněná soustava? Nádrž byla vyjetá skoro do sucha. Díky moc.
Napsal: pát 08.08.2014 23:51
od gsicbr
Ahoj řešil jsem podobný problém 325tds r.v. 96. Zavzdušněný to nebude a na podávačku bych to taky neviděl. Spíš hledej někde netěsnost a tím způsobené padání nafty. Já po výměně celé palivové soustavy jsem došel k řídícímu vstřiku, který nepatrně prolínal a způsoboval padání. Kámoš co má 525tds e34, tak měl ten stejný problém.
Tak držím palce.
Napsal: sob 09.08.2014 00:07
od Josee
Takže pokud dobře chápu, když to nahodím vše OK a jedou všechny čerpadla a v klidu to tlačí.
Když to chcípnu tak nafta někudy mizí a tudíš při dalším startu tam tahám vzduch z potrubí než se znovu nasaje nafta?
Cena toho řídícího vstřiku případně? Děkuji, zítra pod to lehnu.
Napsal: sob 09.08.2014 08:11
od gsicbr
přesně tak. Mě auto chodilo úplně normálně, ale při stání delším jak 3 hodiny jsem točil na 5x. Jak píšu, u mě a u kámoše to byl řídící vstřik, u táty to byla netěsnost palivovýho filtru, který jsem vyměnil za bezvložkový, tuším z Golfa 1,6D a měl pokoj. Ale u něj byly jasný příznaky, že je to před hlavním čerpadlem, protože jemu to chytlo(takže vysokotlak plnej) a po cca 5ti vteřinách zdechlo. V obou případech to přisaje vzduch, a nafta má tendenci samospádem se vracet k nádrži.
Jinak řídící vstřik jsem kupoval starší za 2tis. a novej je kolem 7tis. Bosch. Je to teda už 7 let, ale novej o moc levnější nebude. Tak uvidíš.
Napsal: ned 10.08.2014 18:29
od Josee
Tak po překontrolování celé palivové soustavy jsem došel až k prvnímu vstřiku, sundal, vrátil zpět a s citem dotáhl. Vše vypadalo OK. Nakopl jsem to a chcala jedna hadička vracečky. Dal jsem tam novou a startuje na škrtnutí

Budu je muset povyměnovat všechny. Kdyby měl někdo stejný problém tak mu to snad pomůže.
Napsal: ned 10.08.2014 21:14
od Josee
Tak 3 starty OK a jedeme na novo... napadá někoho co by to mohlo být? Měl jsem dole první vstřik při pohledu na motor.
Napsal: pon 11.08.2014 00:19
od oldaf
Trochu jsem z toho nepochopil kdy to nejde nastartovat.
Napsal: pon 11.08.2014 00:20
od oldaf
Nestartuje ti to dlouho jen za tepla?
Napsal: pon 11.08.2014 07:47
od Josee
Je jedno jestli je to studený nebo teplý, vždy to tak 5-7s točí než to blafne a vyvalí se bílý oblak (připisuju to nespálené naftě a vzduchu). Hned jak to chytne tak už hezky přede a z výfuku ani obláček (studenej i teplej motor). Zkusím dneska ještě udělat všechny ty přepady, jak říkám včera sundanej vstřik, hadička přepadu zkrácená o kousek jelikož byla lehce zpuchřelá a blilo to okolo vstřiku naftu. Pak to chytlo na otočení. 3 starty OK a stejný problém.
Hodil by se někdo ze severních čech co se v tom hrabe dýl, auto mám chviličku a zkušenosti mám pouze s motorama M43 a M52. Nafta je pro mě zatím trošku španělská vesnice.
Napsal: pon 11.08.2014 14:22
od oldaf
To vypadá na špatnej předvstřik.
Napsal: pon 11.08.2014 15:34
od Josee
Komplet hadicky prepadu vyměněny, palivak novej. Furt to toci. Co s tim predvstrikem?
Napsal: pon 11.08.2014 19:47
od Foldas
Seřídit co jiného stím chceš dělat. Domluv se s oldafem
Napsal: pon 11.08.2014 20:50
od Josee
Domluvil jsem se, ještě jsme to dnes odhadli na žhavičky. Když se 3x otočilo klíčkem a žhavilo se dýl tak to chytlo na cvrknutí, prý je to normální u těhlech starších motorů.