Stránka 1 z 1

Napsal: pon 28.07.2014 18:17
od Spolecnik
pokud tady dobře čtu tak ten maly chladič před vodním chladičem je na olej na převodovku že?

mám s ním problém Sad teče z něj olej, sice ne moc ale ta vanička co je pod ním se špiní Sad a jelikož mám automat tak by to mohl být za chvíli velký problém Sad

Otázka je jak zjistit zda teče chladič nebo jen spoj?
Vyteče olej když odšroubuju ten šroubek co tam drží ty hadice abych vyměnil ty dva o-kroužky?

vedle v tématu je totiž uvedeno že když automat zařadí z prodlevou je to problém s olejem a nerad bych si ten automat oddělal Sad

Napsal: úte 29.07.2014 09:09
od Spolecnik
nikdo s tim nema zkusenost?

Napsal: úte 29.07.2014 20:14
od ACDC
Nevím, co je Sad. Je to předface?

Napsal: úte 29.07.2014 21:08
od Don
Asi misto smutneho smajlika :tutuk:

Napsal: úte 29.07.2014 23:18
od Spolecnik
Je to 11. 94 takze poface

Napsal: stř 30.07.2014 20:48
od ACDC
Tak tam musíš mít výměník olej/voda-na automat. Ten malý chladič, jestli myslíš párkrát ohnutou trubku je na servo.

Napsal: čtv 31.07.2014 07:13
od Birkoff
Na E34 se dělal chladič oleje převodovky na vodní okruh? To nemám ani já v E39 předface - mám tam samostatný vzduchem chlazený chladič (asi 1/3 vodního) . Tohle mají E39 až po face.

Jinak k tomu odpojení. Když povolíš tu přírubu, aby šly vytáhnout ty trubičky, tak olej bude mít tendenci vytékat (z olejového chladiče). Stačí prstem ucpat alespoň jednu trubičku a vycamrá ti minimum. Jestli chceš jen měnit ty gumičky tak to bude v pohodě. Já měnil chladič (3x) a taky se to dá, jen to chce mít vše rozebrané a rovnou vyndavat ten chladič.

Napsal: čtv 31.07.2014 18:56
od Spolecnik
Tak meli jsme to na kanale a jelikoz s v8 a automatem nemam vubec, ale vubec zadne zkusenosti, tak jsem na to chvili koukal jak blazen kolik tam toho je. Cela leva strana a vse okolo je zeblita od oleje, ale to bylo tim jak unikala servo kapalina , problem se vyresil nedavno . Ted uz par dni nic nekape tak je mozne ze to byl jeste zbytek oleje, ktery vykapaval z te vanicky . Ale pro jistotu necham pak zkontrolovat stav oleje v prevodovce. A jeste dotaz ten chladic oleje prevodovky je mezi chladicem na vodu a klimou ze? A otazka zni jak se to da vyndat co vse se musi sundat?

Napsal: pát 01.08.2014 08:16
od Birkoff
Moje zkušenost je s E39 535iA z roku 96. Myslím že vodní chladič, po vyndání vrtule a sahary, šel odtlačit natolik, že ten olejový šel vyndat. Každopádně když vypustíš vodu z chladiče, potažmo expanzky, a dáš ho ven tak nic nezkazíš. Alespoň budeš moct vyčistit spoustu bordelu mezi chladičema klima/převodovka+servo/voda. Je potřeba aby to bylo dobře průchodné pro chladící vzduch.