Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 24.07.2014 14:05
od Danek55
Zdravím,
měl bych dotaz.. je normální dolívat motorový olej cca po 3 týdnech až měsíci pořád dokola do e60 zhruba litr oleje ? Mám 530i a zdá se mi, že to žere moc oleje a to ani neteče pod autem. Díky za radu
Napsal: čtv 24.07.2014 17:07
od mi00wa
Pokud vím tak motory 530i (motor m54) žraly olej.
Jak budeš měnit další olej kup rovnou 5w40 či 0w40 (hustší)
Kolik máš naběháno a výkon?
Napsal: čtv 24.07.2014 17:41
od jazet
Kolik km za ty tři týdny ujedeš?
Napsal: čtv 24.07.2014 19:16
od Totic
Nejvíc to dělává po krátkých pojížďkách a studený starty. A kterej benzín do toho leješ a jaký olej?
Napsal: čtv 24.07.2014 19:33
od mi00wa
Já liju zatím 5w30 klasika, ale mám diesela.
kvalitní (MOBIlL Castrol,atd...)
Mělo by to míň žrát.
Nejdřív ale vyměň odlučovač oleje !
Napsal: čtv 24.07.2014 22:01
od WITT
Proč sem pleteš naftu? On se ptal na 3.0i.
Hustějším olejem bych to asi neřešil, šel bych do GO.
Napsal: pát 25.07.2014 00:19
od Totic
No tak to je taky rada za 20tisíc..
Asi vhodnější olej a vyměnit odlučovač by na začátek vyšel levněji.. já jsem si všiml, že to žere olej jinak na obyč Natural95 a 98.
Napsal: pát 25.07.2014 14:54
od Sonny
a taky to zere mnohem vic, kdyz tomu slapes za krk

Napsal: sob 26.07.2014 01:08
od prase007
Já dolejval 1 l na 1 výměnu oleje N52B30, tzn cca po 20.000 km což mi přišlo vcelku férový. Jestli to žere víc, tak to asi neni úplně v cajku.
Napsal: sob 26.07.2014 07:04
od kadli
V dnesni dobe je normalni podle vyrobcu dolejvat 1l na 1000km. Pisou to pomalu ve vsech manualech k autum. Haji se tim, protoze dnesni auta jsou normalni nizkoobjemovy sracky az na nejaky vyjimky. U Tebe by to chtelo nechat udelat tlakovou zkousku, aby se zjistilo, kam ti ten olej mizi. Jestli jde prez krouzky, nebo prez ventily a nebo nekam jinam.
Napsal: sob 26.07.2014 11:17
od matiz
Ono je to trosku zavadejici. V prvni rade nezalezi na tom jak casto, ale za jakou ujetou vzdalenost. Kdyz kazdy den najede 150km, coz neni vubec nerealne pro nekoho, je to mesicni najezd okolo 5k km a pokud je tam n52, jako ze nejspis ano, zase takova tragedie to neni a je treba se s tim nejspis smirit. Pokud je to ale na najezd co ja vim treba 1000km, asi bych to zacal resit.
Napsal: sob 26.07.2014 20:15
od WITT
Tak on jeste nenapsal jaky motor presne ma..
Napsal: ned 27.07.2014 16:05
od knedlifek
Furt jsi neřekl, kolik má auto najeto a jaký máš nájezd. Ale je dáno, i v příručkách , že auta už z výroby žerou olej a nemusí u různých aut vydržet od výměny do výměny - jako snad nežravější Porsche cayene. Pokud doleješ za 5000km/1L Tak je to dost, ale na repas je to málo, ale neznámená to, nekouknout na auto odkud se to bere, jestli to žere nebo teče a to těch míst teda je.

Napsal: ned 27.07.2014 21:46
od gsicbr
tak se mi trochu zdát, že píšeme pro něj, ale tak trochu bez něj. Je fakt těžký radit někomu kdo se nezapojí do vlákna, který založil.
Napsal: ned 27.07.2014 22:27
od vita11
taky bych to tak viděl

zeptal se a od té doby tady nebyl
Napsal: pon 28.07.2014 08:21
od prase007
On si zase vzpomene, až bude dolejvat olej a přijde to sem zkontrolovat

Napsal: pon 28.07.2014 09:46
od vita11
za měsíc

Napsal: pon 28.07.2014 15:27
od Totic
Co ty N53ky? Jsem slyšel, že tam už v pohodě a nežerou jako proražená vana

Napsal: pon 28.07.2014 15:28
od prase007
tak to je snad první dobrá věc, kterou o nich slyšim

Napsal: pon 28.07.2014 15:50
od vita11
já dolévám tak 1,5L mezi výměnama (15tis km), hodně lidí dokonce nedolévá vůbec
jinak s motorem obecně, až na zvuk na volnoběh, jsem spokojen ... možná jsem měl štěstí
