Stránka 1 z 1

Napsal: stř 23.07.2014 17:06
od Kalimerooo
Nemůžu to nikde najít, tak se ptám, někdo určitě zaslepoval 2003 E60.
Dík

Napsal: stř 23.07.2014 17:10
od kadli
Melo by to byt 22mm. Ale je lepsi se ujistit sundanim sani.

Napsal: čtv 24.07.2014 06:44
od Kalimerooo
No právě bych to chtěl vědět předtím než to budu dělat ať vím co za záslepky koupit, psal jsem právě kdyby to někdo věděl z vlastní zkušenosti.

Napsal: čtv 24.07.2014 07:31
od kadli
Ono je to podle auta, ale 2003 by mela mit 22 mm. Ja mam 7/2004 a taky jsem myslel, ze mam 22mm, tak jsem je objednal, vyndal sani a uz jsem objednaval 33mm. Vsichni tvrdi, ze do 2005 jsou 22mm klapky, ale neni to tak.

Napsal: čtv 24.07.2014 08:14
od Kalimerooo
Aha a nemá sání nějaký kod nebo něco díky cěmu to poznám bez demontáže?

Napsal: čtv 24.07.2014 09:03
od Kalimerooo
Aha a nemá sání nějaký kod nebo něco díky cěmu to poznám bez demontáže?

Napsal: sob 26.07.2014 09:29
od maxiik01
pravidlo je to ,že v roce 2004 se měnily velikosti , 2003 by měla mít na 99% pr.22 první polovina roku 2004 je nejhorší to je džungle , druhá polovina roku 2004 tedy spíš její konec je na jisto pr.33

jak tu zaznělo , nejlíp se k tomu nějak dostat , změřit alespoň rozteč šroubků , kterýma je klapka přišroubená a podle toho se dá krásně velikost rozpoznat , není nutné demontovat klapku.

Napsal: sob 02.08.2014 13:09
od Kalimerooo
Takže abych téma uzavřel. Klapky zaslepené, díky Horys, a byly to ty 22mm, pro ty kteří nebudou vědět jaké mají tak tam jde vidět kolem egru jde to změřit, a hlavně ty menší jsou na motorech které mají ještě podtlakovou regulaci turba.

Napsal: pát 15.08.2014 11:37
od Kalimerooo
Tak ujeto 3000km od zaslepení a chod motoru, výkon, spotřeba, vše bez změny, jenom jediná změna je že auto začalo kouřit, nevím zda se stím dá něco dělat?

Napsal: pát 15.08.2014 16:29
od PeqpeK
Kalimerooo píše:Tak ujeto 3000km od zaslepení a chod motoru, výkon, spotřeba, vše bez změny, jenom jediná změna je že auto začalo kouřit, nevím zda se stím dá něco dělat?
a dymi ti to iba pri nizkych otackach alebo aj pri vyssich?
ked som kuchal ja, tak to spravilo iba taky maly dymovy sliz pri nizkych otackach, vo vyssich uz nie

ak to robi aj vo vyssich tak to s klapkami nema nic spolocne a hladal by som chybu v dodavke vzduchu

Napsal: pon 18.08.2014 11:10
od Kalimerooo
Kouří to jak kdy, při plynulé jízdě nic, ale při prudkém rozjezdu to kouří při cca 2000ot, když jsem jel v německu plnej třeba 230kmh tak to kouřilo, a to nejsou už malé otáčky.
Vahu vzduchu mám novou.

Napsal: pon 18.08.2014 19:11
od knedlifek
Jak je to stima novýma plastovýma? Zapojit nebo vypojit?

Napsal: pon 08.09.2014 17:39
od Kalimerooo
Nerozumím otázce?