Napsal: pon 14.07.2014 22:57
Absolvoval jsem serii diagnostik a samouku a zjistuji,ze vsichni jen vymenuji a cumi do notebooku bez opravrske praxe. Sam opravuji elektroniku, takze kombinace vypisu zavad je nutna s praxi!
Paklize motor za jizdy /v kolone, nebo po kratkodobe zatezi zhasne/ s automatem mate cca 10sekund se nekam uklidit...Samouci vas budou manipulovat aby vas presvedcili o sve genialite. /nahodne chyby,EWS,imobiliz a nevicojeste /. Pravda je mozna uplne prostsi- KVALITA NAFTY A SRACKY. Auto jezdilo na kvalitni palivo a nyni jezdim k jinym pumpam.
Takze pokles tlaku paliva = zanesene vstrikovace, regulator /vyjimecne/ neprobehle regenerace filtru castic. Filtr paliva. Asi nez nacpete do milacka 50tisic je nutno zkusit vyjet nadrz a do minima paliva nalit STP apo cistice/ obvykle cisty petrolej a obohacena nafta../ Aditiva. Zmenit pumpu na OMV,DShellnebo Benzinu . Po samoprocisteni doporucuji nekteri chemici do noveho pal. filtru nalit TEC2000 a nastartovat na procisteni trysek. Mozna to pomuze, neni li motor zasiran nekolik let. Pak je 50tis do striku a vytluceni filtru castic vec jista. K cisteni vstrikovacu nez je poslete do Boshe podotykam, ze spicky striku jsou zalapovany na mikroskopickou nerovnost. A kazdy nanos je nici.Stejne tak prepad do nadrze z trysek. Vede to k poklesu tlaku.V kombinaci EGR vec jista...Motor je to same co bojler, kdyz je zasrany , nehreje, kdyz nedava vykon , nekde unika jinam...Vyreseni zavady zatim neovereno, cekam na testy, zlepseni s VERVOU se dostavilo. Krajni metoda je odpojit nadrz a nechat motor nasat cistic vstrikovani . Chemicky je cisty petrolej nejlepsi rozpoustec karbonu.A 1,5deci pred vymenou oleje do motoru zaruci dokonaly vyplach karbonu Z obehu bloku motoru a vacek...Delame to jiz 15let na Qutrech i jinych skakadlech..S prehledem najizdeji stovky tisic a jdou jako brus.Cus.
Paklize motor za jizdy /v kolone, nebo po kratkodobe zatezi zhasne/ s automatem mate cca 10sekund se nekam uklidit...Samouci vas budou manipulovat aby vas presvedcili o sve genialite. /nahodne chyby,EWS,imobiliz a nevicojeste /. Pravda je mozna uplne prostsi- KVALITA NAFTY A SRACKY. Auto jezdilo na kvalitni palivo a nyni jezdim k jinym pumpam.
Takze pokles tlaku paliva = zanesene vstrikovace, regulator /vyjimecne/ neprobehle regenerace filtru castic. Filtr paliva. Asi nez nacpete do milacka 50tisic je nutno zkusit vyjet nadrz a do minima paliva nalit STP apo cistice/ obvykle cisty petrolej a obohacena nafta../ Aditiva. Zmenit pumpu na OMV,DShellnebo Benzinu . Po samoprocisteni doporucuji nekteri chemici do noveho pal. filtru nalit TEC2000 a nastartovat na procisteni trysek. Mozna to pomuze, neni li motor zasiran nekolik let. Pak je 50tis do striku a vytluceni filtru castic vec jista. K cisteni vstrikovacu nez je poslete do Boshe podotykam, ze spicky striku jsou zalapovany na mikroskopickou nerovnost. A kazdy nanos je nici.Stejne tak prepad do nadrze z trysek. Vede to k poklesu tlaku.V kombinaci EGR vec jista...Motor je to same co bojler, kdyz je zasrany , nehreje, kdyz nedava vykon , nekde unika jinam...Vyreseni zavady zatim neovereno, cekam na testy, zlepseni s VERVOU se dostavilo. Krajni metoda je odpojit nadrz a nechat motor nasat cistic vstrikovani . Chemicky je cisty petrolej nejlepsi rozpoustec karbonu.A 1,5deci pred vymenou oleje do motoru zaruci dokonaly vyplach karbonu Z obehu bloku motoru a vacek...Delame to jiz 15let na Qutrech i jinych skakadlech..S prehledem najizdeji stovky tisic a jdou jako brus.Cus.