Napsal: pon 07.07.2014 10:15
Čaute,
byl jsem v kaps jak jsem psal na výměnu oleje, auto pak ještě víc cukalo, třičtvrtě roku zpět mi doplňovali 0,7l do automatu ve zlíně a cukání zmizelo, otázka byla, jestli ho tam v kaps dali dostatek, vydal jsem se opět k nim, kde mi bylo řečeno, že oleje je tam dost, odšroubovali předemnou šroub co je na pravé straně převodovky cca 3 cm odspodu (jak je filtr pod krytem) a tekl z tama olej, řekli mi, že to znamená, že je ho tam dost.. Na mojí žádost jsem nechal dát ještě 0,5l oleje navíc pro zvědavost, jestli to zmizne. Musím říct, že je to o 50 procent lepší, ale asi tak jak když jsem tam s tím přijel na výměnu poprvé, kdy tam chyběl zas nějaká ta decka, protože mi uchcával filtr.
Otázka zní- plnili mat správně? Má se to plnit tím šroubem co je cca 3cm odspod na pravé straně převodovky a zároveň čekat než to z toho otvoru začne chcát a to znamená že je automat plný??
příznaky po výměně - tvrdší řazení matu
- v křižovatce z 2 na 1 cuknutí jak prase
- v omezovači přeřadí s cuknutím
problém s cuknutím z 2 na 1 mi tenkrát zmizel po doplnění 0,7l oleje, takže si myslím, že se nejedná o všeobecný problém těhle automatů, jinak po druhé návštěvě v kaps a dolití 0,5l navím se vše zmírnilo, ale není to takové sametové jak třičtvrtě roku zpet po dolití oleje v ZL....Jinak jak jsem psal už v minulém příspěvku, mat je 60tis. po komplet repasi krom rozvaděče.....
Díky za reakce
))
byl jsem v kaps jak jsem psal na výměnu oleje, auto pak ještě víc cukalo, třičtvrtě roku zpět mi doplňovali 0,7l do automatu ve zlíně a cukání zmizelo, otázka byla, jestli ho tam v kaps dali dostatek, vydal jsem se opět k nim, kde mi bylo řečeno, že oleje je tam dost, odšroubovali předemnou šroub co je na pravé straně převodovky cca 3 cm odspodu (jak je filtr pod krytem) a tekl z tama olej, řekli mi, že to znamená, že je ho tam dost.. Na mojí žádost jsem nechal dát ještě 0,5l oleje navíc pro zvědavost, jestli to zmizne. Musím říct, že je to o 50 procent lepší, ale asi tak jak když jsem tam s tím přijel na výměnu poprvé, kdy tam chyběl zas nějaká ta decka, protože mi uchcával filtr.
Otázka zní- plnili mat správně? Má se to plnit tím šroubem co je cca 3cm odspod na pravé straně převodovky a zároveň čekat než to z toho otvoru začne chcát a to znamená že je automat plný??
příznaky po výměně - tvrdší řazení matu
- v křižovatce z 2 na 1 cuknutí jak prase
- v omezovači přeřadí s cuknutím
problém s cuknutím z 2 na 1 mi tenkrát zmizel po doplnění 0,7l oleje, takže si myslím, že se nejedná o všeobecný problém těhle automatů, jinak po druhé návštěvě v kaps a dolití 0,5l navím se vše zmírnilo, ale není to takové sametové jak třičtvrtě roku zpet po dolití oleje v ZL....Jinak jak jsem psal už v minulém příspěvku, mat je 60tis. po komplet repasi krom rozvaděče.....
Díky za reakce
