Stránka 1 z 1

Napsal: pon 07.07.2014 10:15
od OndraBMW535i
Čaute,

byl jsem v kaps jak jsem psal na výměnu oleje, auto pak ještě víc cukalo, třičtvrtě roku zpět mi doplňovali 0,7l do automatu ve zlíně a cukání zmizelo, otázka byla, jestli ho tam v kaps dali dostatek, vydal jsem se opět k nim, kde mi bylo řečeno, že oleje je tam dost, odšroubovali předemnou šroub co je na pravé straně převodovky cca 3 cm odspodu (jak je filtr pod krytem) a tekl z tama olej, řekli mi, že to znamená, že je ho tam dost.. Na mojí žádost jsem nechal dát ještě 0,5l oleje navíc pro zvědavost, jestli to zmizne. Musím říct, že je to o 50 procent lepší, ale asi tak jak když jsem tam s tím přijel na výměnu poprvé, kdy tam chyběl zas nějaká ta decka, protože mi uchcával filtr.

Otázka zní- plnili mat správně? Má se to plnit tím šroubem co je cca 3cm odspod na pravé straně převodovky a zároveň čekat než to z toho otvoru začne chcát a to znamená že je automat plný??

příznaky po výměně - tvrdší řazení matu
- v křižovatce z 2 na 1 cuknutí jak prase
- v omezovači přeřadí s cuknutím

problém s cuknutím z 2 na 1 mi tenkrát zmizel po doplnění 0,7l oleje, takže si myslím, že se nejedná o všeobecný problém těhle automatů, jinak po druhé návštěvě v kaps a dolití 0,5l navím se vše zmírnilo, ale není to takové sametové jak třičtvrtě roku zpet po dolití oleje v ZL....Jinak jak jsem psal už v minulém příspěvku, mat je 60tis. po komplet repasi krom rozvaděče.....



Díky za reakce :-)))

Napsal: pon 07.07.2014 13:31
od Pazdi
nejsem expert, ale měli nastartováno a zahřáto?...nedávno jsem někde viděl, jak vše ok, když se na to chtěli kouknout zastudena - nemohl být problém tady - že to vypadalo, že je vše ok, i když bylo oleje málo?

Napsal: pon 07.07.2014 16:23
od RomanM3
hlavně: automat se plní za chodu - tedy při běžícím motoru!pokud motor stál a vyšroubuješ ten plnící šroub, což by měl být ten jak píšeš, tak vyteče ven dobře litr dva, ale pak za chodu tam ten litr dva dost chybí. pokud tento test udělali před tebou za chodu motoru pak ok. správně by ještě měl mít auto napíchnuté na diagu a sledovat teplotu toho oleje. hladina se má nastavovat při určitém rozsahu teploty oleje. moje zkušenost je taková, že než jsem tam potřebné množství oleje dostal tak jsem měl teplotu už spíš mírně nad. což ve výsledku podle mě vede spíš k tomu, že tam budu mít oleje málo, ale myslím že to udělá tak možná deci co ten mat zas tak nepozná. pokud tys ale přijel někam kam jsi jel 50km tak jsi měl olej určitě výrazně teplejší než by měl být a zároveň je třeba mít motor v běhu. někde jsem dokonce četl se zapnutou klimou aby byly otáčky mírně výše, ale to už nevím jistě...

Napsal: úte 08.07.2014 07:35
od Birkoff
Ano zvýšené otáčky jsou správně, a je třeba stát na brzdě a postupně prořadit všechny kvalty. Zbytek jak psal RomanM3