Stránka 1 z 2
Napsal: stř 25.06.2014 20:55
od EdyBoyS
Chci si na svojí e39 530d 142kw vyměnit palivový filtr, akorát nevím, co přesně udělat, abych třeba nezkurvil čerpadlo nebo něco...
musím do něj nalít naftu nebo jen odpojim starej a dám novej a ono se to nasaje samo??
díky za info
Napsal: stř 25.06.2014 21:07
od peetr232
musiš to zalit naftu a pak to na pojiš zase na hadičky a musi to jet

Napsal: stř 25.06.2014 22:03
od Foldas
zalije se sám a proč by musel odpojovat hadičky?
Napsal: čtv 26.06.2014 08:49
od Velvetek
Foldas: asi tím myslel, že napojí nový filtr na ty hadičky, ze kterých sundal ten starý.
Já ho tedy naplnil naftou při výměně také, mělo by se to dělat...
Napsal: čtv 26.06.2014 10:30
od DaweTDS
No já ho vždycky zaliju a mám klid. Sice by to čerpadlo mělo tu naftu dotlačit,ale je to jen chvilka a vše bez problémů.
Napsal: čtv 26.06.2014 11:53
od Vesa88
Ja ho vymenil bez zaliti nafotu a sam si nenatlacil

Takze jsem vymlatil baterku. Kolega pak podojil svoji Toyotu a zalili jsme filtr a bylo vse v pohode. Takze za me doporucuju zalit

Napsal: čtv 26.06.2014 13:39
od Foldas
bavíme se tady o motoru m57 kdy filtr jenom vytočíš a našroubuješ druhý a elektrické čerpadlo to zalije samo. Žádny hadice odpojovat nemusíš
Napsal: čtv 26.06.2014 14:04
od DaweTDS
Foldas píše:bavíme se tady o motoru m57 kdy filtr jenom vytočíš a našroubuješ druhý a elektrické čerpadlo to zalije samo. Žádny hadice odpojovat nemusíš
I moje zkušenost je,když jsem ho zalil jen málo,že auto dlouho točilo...ale nakonec chytlo.
Jo a jaký hadice? normálně ho zaliješ naftou z flašky a dáš ho tam..
Myslám,že se všichni bavíme o M57
Napsal: čtv 26.06.2014 17:45
od Jergus
U mýho M57 nikde nic nezalejváš, normálně vyměníš filtr, pak zapneš klíček, necháš ho zapnutej, podávací čerpadlo ten novej filtr za cca 20 sec. naplní a odvzdušní i s celým okruhem (mám tam ještě originál plastový průhledný přívodní hadičky, tak je hezky vidět jak tam natlačí naftu místo vzduchu a pak ještě chvilku vytlačuje bublinky...), potom vezmeš za startér a běží na otočení...

Napsal: pát 27.06.2014 17:07
od Zama
Taky potvrdím.Stačí vyměnit, zapnout zapalování uslyšíš že čerpadlo tlačí déle než jindy před startem. Až uslyšíš že vypne normálně napoprvé nastartuješ.
Napsal: pát 27.06.2014 22:41
od DaweTDS
Zama píše:Taky potvrdím.Stačí vyměnit, zapnout zapalování uslyšíš že čerpadlo tlačí déle než jindy před startem. Až uslyšíš že vypne normálně napoprvé nastartuješ.
Super.. to je dobré vědět.
Napsal: sob 28.06.2014 19:23
od mika_hakkinen
Je to tak, vymenis a zapojis hadice. Zapnes zapalovani a chvilku nechas. V pruhledne hadici uvidis bublinky. Az prestanou tak otoc za starter a jedes.
Napsal: pon 30.06.2014 09:15
od Velvetek
Zama píše:Taky potvrdím.Stačí vyměnit, zapnout zapalování uslyšíš že čerpadlo tlačí déle než jindy před startem....
Není to právě zbytečné, když zalít ten filtr naftou není zcela žádný problém?
Napsal: pon 30.06.2014 09:59
od mika_hakkinen
Kdyz prelivas naftu ze stareho filtru do noveho muzes prelit i usazeny bordel. Tuto starou naftu muzes nalit treba do traktoru

nebo si s ni zatopit
Napsal: pon 30.06.2014 10:32
od Risa525
to by člověk netušil kolik příspěvků může být u tématu výměna paliv. filtru

Napsal: úte 01.07.2014 18:02
od Zama
Velvetek píše:Zama píše:Taky potvrdím.Stačí vyměnit, zapnout zapalování uslyšíš že čerpadlo tlačí déle než jindy před startem....
Není to právě zbytečné, když zalít ten filtr naftou není zcela žádný problém?
Tak problém to není pokud máš někde doma naftu mimo auto. Ale brát kvůli tomu na benzince naftu do flašky? Nikdy. A navíc od toho to čerpadlo v tom autě je aby tlakovalo palivové potrubí ne?

Napsal: úte 01.07.2014 20:25
od EdyBoyS
Já právě myslel, že když měním palivový filtr, tak musím odpojit hadičky a napojit je na nový filtr...
Nikdy jsem to nedělal tak proto jsem se ptal...
Mám motor M57 530d 142KW facelift
koupil jsem od Champion tady tohle
to přece musím odpojit hadičky a vyndat starý.. nebo co jste měli na mysli tím šroubováním?
Napsal: stř 02.07.2014 09:02
od mika_hakkinen
Starsi modely maji sroubovaci, ty jsou podle me lepsi. Tady musis povolit pasky, pak silou stahnout hadice. A hlavne musis to cidlo tlaku nafty opatrne vytahnout. A pak opatrne nasunout zpet.
Napsal: stř 02.07.2014 19:38
od Viky
Já to budu teď dělat taky a spíš přemejšlím nad něcím jiným. Párkrát už jsem zaslechl že na procisteni vstriku se VIF nalejva primo do filtru a zadny dve plny odmerky a na to plnou nadrz a jezdit .... Tohle aditivum normalne pouzivam a rikam si ze tohle by mohla být docela razantní ocistná kura .... Ikdyz korekce na vstrikach mam jak na novým motoru .... Se na to asi vyseru, udelam filtr a pudu na pííívo ....

Napsal: stř 02.07.2014 20:44
od EdyBoyS
Já leju na plnou nádrž 3-4 odměrky toho aditiva VIF a vstřiky jsou ok