Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 19.06.2014 10:46
od assassin_89
Panove mam problem.
Dnes jsem jel na STK+emise. Vcera jeste jak idiot menim loziska na predku a necekane jsem skoncil na emisich.
Emise CO totalne nad limit. Viz foto.
Nejake rady na co se zamerit pri takovemto nadlimitu ?? Eventualne neni nekdo z PCE s diag abych byl chytrejsi??

http://assassin89.rajce.idnes.cz/nastenka#DSC_0554.jpg

Napsal: čtv 19.06.2014 11:56
od Totic
Máš to tam - Lambda.. tím bych začal. A co katy jsou tam ještě vůbec? :D

Ps.: a jak se projevuje "nečitelný tachometr"?

Napsal: čtv 19.06.2014 12:04
od assassin_89
Kat tam sice je, :D Ale jestli je jeste zivej nevim :D Ale samotnej kat by tohle neudelal. Nekdo mi rikal ze ten by navisil emise tak o 10% cca

Napsal: čtv 19.06.2014 12:22
od assassin_89
Jinac jeste jsem na to nekoukal ale 528I rv96/ 8. mesic ma lambdy jen na svodech ?? Nebo jsou i za katem ??

Napsal: čtv 19.06.2014 13:41
od Foldas
lambdy jsou jen před katama nemáš díru ve svodech?

Napsal: čtv 19.06.2014 14:37
od assassin_89
Totic píše:Máš to tam - Lambda.. tím bych začal. A co katy jsou tam ještě vůbec? :D

Ps.: a jak se projevuje "nečitelný tachometr"?
Tim myslel display BC. Hold rejze:D

Napsal: čtv 19.06.2014 14:43
od assassin_89
Foldas píše:lambdy jsou jen před katama nemáš díru ve svodech?
Dobra rada ktera me nepotesila. Vzal isem zrdcatko a na vyvodu z 6. Valce prasklina ve svaru. Cca 5cm. Takze asi nalezeno, ale je schopny to udelat takovejhle rozdil??

Napsal: čtv 19.06.2014 15:01
od assassin_89
Jeste jeden dotaz.
Ma smysl to nechavat varit?? Litina to neni , takze mohlo by to vydrzet??

Napsal: čtv 19.06.2014 20:45
od Mir3k
assassin_89 píše:Jeste jeden dotaz.
Ma smysl to nechavat varit?? Litina to neni , takze mohlo by to vydrzet??
Měl jsem prasklinu na svodu,zavařil elektrikou a 4 roky to drží 8)

Napsal: čtv 19.06.2014 21:19
od Lucifer
Já bych přecijen sháněl jiný svody, nestojí mraky a dají se dobře sehnat :)

Napsal: pát 20.06.2014 06:16
od Foldas
díky té díře ti to přisává do výfuku vzduch a lambda pak ukazuje chudou směs jednotka ti prodlouží délku vstřiku a máš emise na hovno. Zavařit to pujde

Napsal: pát 20.06.2014 17:49
od assassin_89
Tak diky vsem za rady pres vejkend to s otcem zavarim a pojedu tam znova :) snad to uz bude ok.

Napsal: pát 20.06.2014 18:30
od beny-maser
taky je dobrý mít vzducháč a svíčky ok.
Jdednou jsem takhle vytáhl polo z kopřiv a jel na stk, abych dostal značky a na emisích měl problém. Týpek říkal, že za to může dlouhá odstávka, že i když vzducháč a svíčky vypadaj OK tak nejsou páč jsou starý.

Napsal: pát 20.06.2014 19:38
od assassin_89
Ten motor je jinak te po velky oprave. Daval jsem novou hlavu, bo stara rupla a to jeste ty svody byli ok. Samozrejme komplet udelana. Novy hadice odsavani klikovky, separator oleje , komplet pretesneno,svicky, ole,j pumpa i filtry. Takze motor jinak bezi jak hodinky, jen asi zabiji moc zelene:D Jinac predtim spotreba oleje od vymeny po vymenu asi 1l ted se po 1000km neztratila ani decka.

Napsal: pon 23.06.2014 14:33
od assassin_89
Svody zavarene. Svar drzi. Emise o malinko klesly ale jinak furt katastrofa. Hold diag musi pomoci :-(