Stránka 1 z 1

Napsal: pát 30.05.2014 20:10
od mocuryamater
mám neklidný chod motoru, koupil sem vstřik diag psala třetí vstřik proběhla výměna a závada trvá. mohli byste poradit jaká může být další příčina?
pořád to jede jako na 5 válců, nevím co dál,, možná jiný servis? mám to na Valdeku autodráb.
diagnostika i po výměně píše že ten třetí vstřik nejde ,,Kabely?
nebo jestli nemáte někdo kontakt na člena Mentuli- psal teď článek o bmw na D-FENS myslím že by mi mohl pomoci děkuju standa kladno

Napsal: pát 30.05.2014 22:19
od kadli
Jestli jsi mel v prdeli vstrik, tak muzes mit propaleny pist. Jinak koukni na kabely, konektory, zkusit vrehodit 3vstrik za jiny...

Napsal: sob 31.05.2014 22:50
od knedlifek
Pokud píše vadný vstřik a dal jsi nový, tak to musí bít v řízení toho střiku, tedy kabeli až jednotka, jinak to neni možný. Už jsem se mnohokrat presvedcil, ze dej auto kdo ty auta má v malíku, tedy přesně tyto. Ušetří ti to nervy a hlavně co je nejlepší tak i peníze!!! Dej vědět!

Napsal: ned 01.06.2014 11:55
od matiz
Neklidny chod motoru a chod na 5 valcu je velmi podstatny rozdil... Taky je treba ten vstrik zapsat do DDE.

Napsal: ned 01.06.2014 22:05
od mocuryamater
vstřik mi zapsali a nic pořád to zlobí a je to chyba 4B10, tak jestli nevíte co to je.

Napsal: ned 22.06.2014 21:25
od mocuryamater
tak to pořád zlobí máte někdo kontakt na šnejka? nebo kde má servis díky

Napsal: ned 22.06.2014 22:05
od mocuryamater
mohly by to být vadné kabely ke vstřikum? za studena mi to dělá míň

Napsal: pát 27.06.2014 22:12
od knedlifek
Bouchá to na volnoběch?

Napsal: ned 29.06.2014 11:37
od mocuryamater
Ne na volnoběh mám jenom právě neklidny chod motoru ale jenom někdy včera jsem nechal vyměnit kabely ke vstrikum; nejsou drahý; a na diag pořád při volnoběhu třetí válec ukazuje že nejde. Když se přidá plyn tak podle diag.bezí motor normalně. Při jízdě taky beží dobře tak už nevím. Ještě ten třetí vstrk sem vyměnil všechny jsou zapsanÿ tak tedy záhada.

Napsal: ned 29.06.2014 11:49
od mocuryamater
ještě bych napsal
povedlo se mi sehnat jednoho klubáka který spolupracuje s členem,mentuli,
právě s ním sem v sobotu měnil ty kabely ke vstřikum a má fakt dobrou diag. a rozumí tomu, ale další postup je stejně nejistý.
Teď budeme dávat všechny vstřiky na kontrolu a potom už tam není nic co by mohlo dělat , že na volnoběh ten vstřik prostě neběží.
ještě- když je auto ohřátý je to horší, ale opět :jenom někdy:tak náhodou jestli máte někdo nápad tak napište.
Díky Standa Kladno

Napsal: ned 29.06.2014 16:16
od starML
- ten vstřikovač jsi vyměnil a závada zůstala
- po výměně vstřikovacích kabelů (svazek) závada zůstala
- závada 4B10 je smooth running control = rovnoměrnost chodu motoru, ale ta regulace rovnoměrnosti funguje jen asi do 1.200 rpm, takže při vyšších otáčkách už to nic nerozpozná a u víceválců to uchem těžko postřehneš

Zbývá to horší:
- až budete mít vyndané vstřikovače, prověřte kompresní tlaky ve válcích kompresiometrem - zasuneš do díry a startuješ, odečteš hodnotu tlaku
- za otevírání vstřikovačů je zodpovědná řídící jednotka motoru. Sežen si osciloskop a prověř úroveň napětí, které dostávají vstřikovače a porovnej.

Každý vstřikovač otevírá jeden výkonový stupeň, který do vstřikovače pouští náboj z elektrolytického kondenzátoru, které vysychají a už nepojmou potřebný náboj. Já musel vyměnit celou řídící jednotku motoru a potom jsem tu starou nechal opravit, můj příběh tady http://www.bmwklub.sk/technicke-okienko ... 37335.html . Nebo ten výkonový stupeň odešel z důvodu zkratu - nijak zvlášť to není chráněno. Prohlídni ty původní kabely ke vstřikovačům a změř odpory vstřikovačů, hlavně toho, co jsi vyndal jako první.

Napsal: ned 29.06.2014 19:26
od mocuryamater
Děkuji pustíme s do toho