Stránka 1 z 1

Napsal: úte 27.05.2014 09:25
od tradgidek
mam e39 3,0d 142 kw automat. motor byl ohraty,popojizdeni v kolone po meste,pak sem mu nalozil do plnech asi 200metru ,bilej kour od motoru hned chcipnu. koukam ze v aute zadna voda,vse zastrikane a roztrzenej ten egr termostat a je origo bmw. mam hledat jinou pricinu,nebo proste vadny narazeny kus třeba to byl?? diky

Napsal: úte 27.05.2014 13:51
od Giovany1971
tradgidek píše:mam e39 3,0d 142 kw automat. motor byl ohraty,popojizdeni v kolone po meste,pak sem mu nalozil do plnech asi 200metru ,bilej kour od motoru hned chcipnu. koukam ze v aute zadna voda,vse zastrikane a roztrzenej ten egr termostat a je origo bmw. mam hledat jinou pricinu,nebo proste vadny narazeny kus třeba to byl?? diky
Myslím že mi v BMW servisu rekli že to se stavá dost často,, jinou přicinu bych nehledal,, stojí origo asi 1450

Napsal: úte 27.05.2014 14:16
od tradgidek
no to sem chtel slyset ze to není nic neobvyklého alspon ... udajne byl na voze 3 mesice. :( zítra prijde novej od Behr thermot-tronik za 600kc. ale zarazi me,ze to nenapsalo,ze je malo vody dolil sem na zkousku a 5 litru tam chybelo.

Napsal: úte 27.05.2014 15:03
od michal999
Nemáš prosím tě nějaký číslo toho BEHR-u? Díky

Napsal: úte 27.05.2014 15:22
od tradgidek
origo číslo bmw BMW 11712247723
a Behr TE 2 70 | BEHR THERMOT-TRONIK

Napsal: úte 27.05.2014 15:27
od michal999
Děkuji. Kde si ho koupil za ten peníz?

Napsal: čtv 12.06.2014 16:15
od tradgidek
Po výměně roztrženého termostatu mi do týdne praskla ta umělá hadice(trubka) pod tím egr ta dlouhá zahnutá.. To už je vážne divné! Jak zjistím zda tam není veliký tlak vody a co to může způsobovat??

Napsal: čtv 12.06.2014 16:28
od Lucifer
Vyměň víčko na expanzce