Stránka 1 z 2
Napsal: sob 24.05.2014 21:45
od e155
Nemyslím teď filtry a oleje

Z toho, co vím:
Hadice chlazení, viskospojka, vodní pumpa, těsnéní pod víkem, těsnění vany (u toho kontrolovat olejovou pumpu). Chybí ještě něco pro dlouholetý bezproblémový provoz? (čidla a svíčky jsou už vyméněné).
Napsal: sob 24.05.2014 21:56
od OndraBMW535i
vymen všechny gumove hadice chladici kapaliny. Rady praskaji, me praskla na dalnici a během jedne vteriny jsem byl bez vody (me praskla hadice zpětného ventilu topení). Ted mam všechny nové a je klid..
Napsal: sob 24.05.2014 22:22
od Don
u vody i expanzka
Napsal: sob 24.05.2014 22:46
od e155
ještě mi napadá separátor oleje.
Napsal: ned 25.05.2014 14:50
od Holly
Tak jestli mohu doporučit, tak na separátor se úplně vyprdni... Na M62 je "rozdělen" na dvě části - membrána se nachází zezadu na motoru, tu klidně vyměň, ale zbytek separátoru, plastový "cyklón" je za rozvody. Absolutně nic mu nikdy nebývá ani nemá jak se poškodit a kvůli výměně musíš sundat: sání, lištu vstřikování, obě ventilová víka, povolit nápravnici, sundat malou i velkou vanu, vyndat celý předek motoru (kladky, řemeny, prostě vše), sundat prsa, povolit napínák řetězu a pak teprve se dostaneš k plastovému zbytku... Jak říkám, práce úplně zbytečná, protože se "kazí" jenom ta membrána

Napsal: ned 25.05.2014 18:54
od ST3Pi
lambdy
Napsal: ned 25.05.2014 21:19
od ACDC
Hadice sání kolem volnob. ventilu ap. A zkontroluj, zda funguje výhřev termostatu, jinak jezdíš pořád na vysokou teplotu, což při kládě je nedobré pro motor..
Napsal: ned 25.05.2014 21:35
od e155
OK, dékuji.
Napsal: ned 25.05.2014 22:28
od Brátn
hlavně Ti tady chybí pořád to nedůležitější pokud tedy nechceš mít bazén mezi hlavami a to je o kroužky na hliníkových trubkách
Napsal: pon 26.05.2014 08:25
od tanner540i
Nejdulezitejsi na M62 jsou urcite vodici listy rozvodoveho retezu a utazeni olejoveho cerpadla... A pokud tam nahodou jeste je 5w-30tka tak vylejt co nejdriv do zachoda

Napsal: pon 26.05.2014 10:52
od WizarDEAD
ja bych vymenil napinak rozvodovyho retezu - soucastka za 2k, ktera mi odesla a diky tomu se mi potkali vsechny valce a generalka motoru za 110k
Jinak zalezi kolik chces investovat, muzes repasovat vanosy ty 100% protejkaj (cca 5 tis.) a urcite nechat vymenit olej v prevodovce (pokud mas automat, cca 8k)
Napsal: pon 26.05.2014 11:23
od e155
Je to bezvanos motor. Investovat chci docela hodne, ale spise postupne, tak 10k mesicne. Jako prioritu ted vidim chlazeni a kontrolu rozvodu s napinakem.
Napsal: pon 26.05.2014 11:42
od WizarDEAD
ST3Pi píše:lambdy
Proc myslis ze je dobre menit lambdy kdyz normalne funguji (kdyz diagnostika neukaze chybu)? Ma to nejakej prinos?
Napsal: pon 26.05.2014 11:45
od WizarDEAD
e155 píše:Je to bezvanos motor. Investovat chci docela hodne, ale spise postupne, tak 10k mesicne. Jako prioritu ted vidim chlazeni a kontrolu rozvodu s napinakem.
Jj urcite udelej oboji, a kdybys nahodou menil visko spojku tak URCITE jdu koupit orig do bmw. Sice stoji 5k, ale neznam nikoho kdo ma z druhovyroby a komu funguje jak ma.. Ja ji mam doma novou - dali mi ji tam v servisu pri vymene, mel jsem ji tam 2 tydny a sel jsem pro original, protoze proste nefunguje :-/
Napsal: pon 26.05.2014 12:16
od e155
No já mám na M54 neoriginál, druhovýroba, ale měl to být stejný výrobce jako origo. Funguje druhým rokem bez problémů, spíná kdy má, když je fakt vedro a stojím v koloně, tak při rozjezdech hučí jako autobus, jinak o ní nevím.
Napsal: pon 26.05.2014 12:30
od WizarDEAD
Ok, prvni clovek co znam

Napsal: pon 26.05.2014 14:13
od e155
Ale teď už fakt nevím, co to bylo za značku

Když tak se příště v Blažovicích poptám.
Napsal: pon 26.05.2014 21:39
od ACDC
Když je řeč o bezvanosu, od kdy se dával do 540i vanos? Nebo to je to tak nějak klouzavě nejisté?
Napsal: pon 26.05.2014 21:43
od WizarDEAD
oficialne je to (jestli se nepletu) 10/98, ale treba ja mam 3/98 a neni to FL, ale pritom je v tom vanos
Napsal: pon 26.05.2014 22:14
od ACDC
Takže 5/99 jo. Sakra.