Stránka 1 z 1
Napsal: sob 03.05.2014 21:53
od Cossie
Ahoj,
pokud to tu už někde je, tak se omlouvám, ale mně se nic nepodařilo najít (vyhledávač mi teda funguje nějak divně).
Klima naplněná, kompresor jede, jedna trubka v motoru teplá a jedna studená, ale v autě se nic neděje

.
Diagnostika nic nepíše.
Je tady taky ježek jako má E39 ? A mohl by to ten způsobovat ? Případně dá se nějak Inpou zjistit něco více ?
auto je 525D, r.v 05 s manuální klimou....
Díky moc za každý postřeh

Napsal: úte 06.05.2014 12:55
od Cossie
Nikdo nic ?

Napsal: úte 06.05.2014 14:46
od Vlasta
A ukazovaly něco budíky na plničce?
Napsal: úte 06.05.2014 21:01
od Cossie
Bylo to úplně suchý (auto cca 3 roky stálo ....), ale po naplnění OK - žádná netěsnost.
Napsal: úte 06.05.2014 22:18
od Vlasta
Nejde o netěsnost, ale co ukazovaly budíky na plničce při puštěné klimošce na nízkotlaku a vysokotlaku
Napsal: stř 07.05.2014 15:55
od Cossie
Aha, tak to nevím - ani jsem necěděl, že to umí něco ještě změřit ... no člověk co to plnil, byl evidentně línej

Napsal: stř 07.05.2014 20:18
od Teddy
Tim bych se nezabýval. Jestli, jak píšeš je trubka, která jde do auta studená, tak to bude naplněný správně a funguje to.
Spíš bych šel po vzduchotechnice v autě. Nejsou tam třeba nějaký rozváděcí klapky, který otevíraji a zavíraji vzduch? Teď jsem řešil u manželky auta, že levá strana furt na plno topila a mohla se nastavit teplota jakákoliv. Bylo to jen očesaný ozubený kolečko na klapce.
Takže nejdřív bych se podíval, kde je v palubce evaporátor a jestli ten chladí. Vsadil bych se, že chladí. No a jestli chladí tak bych se podíval na klapky, který k němu můžou zavřít vzduch.
Přiznám se, že nemam představu, jak je v bawu řešená vzduchotechnika. Dělal jsem to v jiných autech. Principielně to v nich bylo stejný, tak třeba to tak je i v bavu.
Napsal: ned 11.05.2014 08:11
od Cossie
Napsal: ned 11.05.2014 10:07
od Teddy
hlavně, že všechno funguje, jak má!! Ať slouží.