Stránka 1 z 1
Napsal: úte 29.04.2014 22:21
od wehrwolf
Zdarec lidičky,nemá někdo tip na zvýšení výkonu a zlepšení kroutícího momentu hlavně v nízkých otáčkách ? Mimo tzv. evry modu?Nechci žádné přepínače nebo potenciometry,nehledě na to,že volnoběh při evry modu je fakt katastrofa.
Prostě něco ,co aspoň trošku oživí motor při rozjezdu do doby nástupu turba ,která je v cca 2200 ot fakt vysoko.Díky moc za rady.
Napsal: úte 29.04.2014 23:00
od Kugelig
hmm, 2200 ot/min a teprve zabere turbo? To bych řek, že je to k vzteku. Nějaká porucha regulace turba neasi. Mě u 525tds začíná turbo tlačit při 1600 ot.
Napsal: úte 29.04.2014 23:40
od wehrwolf
Zdar,
tak od začátku....,..pomalu se zhoršovaly dynamické vlastnosti hlavně v oblasti akcelerace v otáčkách do cca 2500 min,při rozjezdu a plném plynu z motorového prostoru bylo slyšet něco jakoslabé syčení vzduchu,zpočátku jsem tomu nevěnoval pozornost a přičítal to přetlakovému ventilu turba,až postupem času to funělo při přidání plynu jak náklaďák při brzdění.No a hadice od turba k intercolleru,byla na ní proškublá škvíra o délce cca 4 cm,v koleni a na opačné straně,takže nešla vidět.
Hadici jsem vyměnil,ale auto,hlavně při 4 a 5 té rychlosti,a to i na rovince nebo v mírném stoupání prostě nejede a má nebo spíš nemá snahu zrychlovat,pokud jsou otáčky pod 2 tis. min.,řekněme,že ve 2200-2500 ot se "chytne" a je to velmi citelně znát,....při nižších otáčkách lemra..

Napsal: stř 30.04.2014 07:23
od DaweTDS
Turbo GT2052V a bude to tahat od spodu jako TDíčko

Napsal: stř 30.04.2014 16:34
od ada540i
U tds je normální že turbo tlačí naplno až od 2200ot/min. Je prostě větší a potřebuje vyšší otáčky. Od 1600ot/min slyšíš pískání, ale turbo rozhodně naplno netlačí. Tenkrát mi trochu pomohl chiptuning, ale stejně tds dole nikdy nebude jako tdi. To bys musel přemýšlet o zásadních úpravách jako je výměna turba atd.
Napsal: stř 30.04.2014 20:03
od DaweTDS
ada540i píše:U tds je normální že turbo tlačí naplno až od 2200ot/min. Je prostě větší a potřebuje vyšší otáčky. Od 1600ot/min slyšíš pískání, ale turbo rozhodně naplno netlačí. Tenkrát mi trochu pomohl chiptuning, ale stejně tds dole nikdy nebude jako tdi. To bys musel přemýšlet o zásadních úpravách jako je výměna turba atd.
Ono to turbo neni velke, ale hrozne male

prave po vymene toho turba z toho bude tdi...
Napsal: stř 30.04.2014 20:19
od ada540i
Mě přijde turbo z tds větší než maj tdi. No a o výměně jsem psal.
Napsal: stř 30.04.2014 20:55
od DaweTDS
ada540i píše:Mě přijde turbo z tds větší než maj tdi. No a o výměně jsem psal.
Jo to jsem videl... ono je otazka z jakeho tdi. Pokud je to uz s geometrii lopatek, tak vyfukovka je snad o milion procent vetsi

Kompresorovka je mozna stejna. S tim VNT turbem to fakt ozije.
Napsal: stř 30.04.2014 21:22
od wehrwolf
na SK BMW fóru jsem našel tohle:
http://www.bmwklub.sk/technicke-okienko ... 16009.html - co je na tom pravdy,nebo je to blbost?????
Napsal: stř 30.04.2014 22:09
od DaweTDS
[quote="wehrwolf"]na SK BMW fóru jsem našel tohle:
http://www.bmwklub.sk/technicke-okienko ... 16009.html - co je na tom pravdy,nebo je to blbost?????[/quote
No jak uz tam bylo psane.. turbo se ovlada samo a tak cidlo na nastup turba nema vliv.
To cidlo je tam mimo jine jen jako policajt, aby tlak neprekrocil 1,5 baru.
Cidlo se da dat z jineho modelu, kde je jinak posunuta krivka, ale me se to na omeze 2,5 td chovalo stejne. Mozna to ma bmw jinak udelane, ale princip je stejny.
Osobne si myslim, ze se mozna dostanes na stejnej spodej jako s cipem.. pokud uz mas cip, tak zlepseni necekej..
Napsal: pát 02.05.2014 10:41
od _Marty_
Napsal: pát 02.05.2014 12:30
od DaweTDS
Mechanika zlepší určitě reakci na plyn a naftu si můžeš přidat šroubovákem a když přidáš té nafty tak akorát,tak to od spodu pojede určitě i lépe.. Je to vlastně takovej čip

Napsal: pát 02.05.2014 23:49
od wehrwolf
tak dneska jsem rozhodil EGR ventil a je kupodivu těsnící a bordel skoro žádný,ani karbon,v sání bordelu minimum,....na 320 tis km. Měl jsem egr v plánu zrušit a vyrobit místo něj přírubu a nátrubek z hliníku na soustruhu,ale asi by snaha nebyla korunována obr výsledkem,jak jsem zkusil odpojený a zaslepeonu trubku EGR,výsledek neznatelný,a při 2,5 ot a výš je hadice natlakovaná jak prase,skoro nejde zmáčknout.
Už před 3 roky jsem pokukoval po e 60 525 nebo 530 d,ale odradilo mě comonn a automat/mám na mysli investice,když se to posere/. Dneska jsem potkal kámoše,co má od nova e 46 320d a 650 tis s původním comonem,ale manuál a motor šlape jak hodinky

Napsal: sob 03.05.2014 00:06
od DaweTDS
wehrwolf píše:tak dneska jsem rozhodil EGR ventil a je kupodivu těsnící a bordel skoro žádný,ani karbon,v sání bordelu minimum,....na 320 tis km. Měl jsem egr v plánu zrušit a vyrobit místo něj přírubu a nátrubek z hliníku na soustruhu,ale asi by snaha nebyla korunována obr výsledkem,jak jsem zkusil odpojený a zaslepeonu trubku EGR,výsledek neznatelný,a při 2,5 ot a výš je hadice natlakovaná jak prase,skoro nejde zmáčknout.
Už před 3 roky jsem pokukoval po e 60 525 nebo 530 d,ale odradilo mě comonn a automat/mám na mysli investice,když se to posere/. Dneska jsem potkal kámoše,co má od nova e 46 320d a 650 tis s původním comonem,ale manuál a motor šlape jak hodinky

Tak jen misto automatu manual a mas klid. Ale 320d je spis takovej lenoch s porovnanim s 3litrem. Zase bude mit peknou spotrebu.