Stránka 1 z 1
Napsal: stř 23.04.2014 16:18
od peetr232
Potřeboval bych radu odešel mi klič na BMW E39. BMW mi řekli že si mam koupit novy klič.Nedá se vyměnit baterka a nebo nějak předělat?
Napsal: stř 23.04.2014 18:09
od Zama
Baterka se určitě vyměnit dá ale první než ji poletíš koupit tak klíč otevři.Já teď před nedávnem dva opravoval a jeden měl studeňák na tišťáku v přívodu od baterky a druhý měl kontakt od baterky uplně ulomený.Takže proletovat a přiletovat a oprava nestála v podstatě nic.Pohledej tady na fóru.Několikrát se to tu už řešilo
Napsal: stř 23.04.2014 20:39
od RomanM3
ještě je otázkou co máš za klíče - starý typ, nebo nový tzv diamant? diamant se dobijí ze zapalování. baterka se ale pry da taky vyměnit. starý klíč je v tomto jednodušší.
taky mě ted zlobí dalkače na klíčích, tak to taky řeším. pokud máš nový klíč, tak prý snad nechat auto přes noc na nabíječce s klíčkem v zapalování otočeným aspon do první polohy - samozřejmě někde doma v garáži. tím by se měl klíč dobít. pak případně zkusit klíče znova nakódovat.
neřekl jsi ani co přesně ti vlastně klíč dělá nebo nedělá...nefunguje centrál, nebo ani s ním nemužeš nastartovat?
Napsal: stř 23.04.2014 20:45
od Zama
Já vycházím z toho že má diamant a spárování už skoušel když psal že mu odešel, ale možná se pletu.Díky za doplnění
Napsal: pát 19.12.2014 19:14
od kim
Pánové pokud nepoužíváte klíč déle než 1/2 roku bude ho třeba znovu dobít a poté nakodovat- přihlásit k vozu.
Postup: 30 hodin ponechat klíč v zapalování - poloha 1 ( akumulátor na nabíjení)
poté klíč přihlásit k vozu a máte vystaráno

Napsal: pát 19.12.2014 20:05
od horan
To nebude tak horky s tim pul rokem. Ja mel klic v supliku necely 4roky a bez nabijeni odemknul, zamknul......
Byl to diamant z e46.
Napsal: sob 20.12.2014 06:57
od kim
Vím, že vydrží i déle ale podstata mé informace tkví v jiné části. Není pravdou, že nelze klíč po vybití dobít.......
