Stránka 1 z 2
Napsal: ned 20.04.2014 20:35
od VRsix
Ahoj,
S prichodem jara jsem zatouzil po necem zabavnem. Zajima me, zda e39 540i dokaze prinest radost z jizdy? Tim myslim, jak to funguje v zatackach, zda tam nehraje negativni roli vaha atd. S moji e61 to raodst moc neni, auto sice funguje hezky, ale je to takovej jak ja rikam "lavor" do zatacek. Nemam mpaket ani dynamic drive. Nebo mate jinej tip? Zkousel jsem nedavno 130i a to me vzalo hodne, nicmene je to 300+ a nechci mit takove penize v necem, s cim budu jezdit jaro az podzim 6x do mesice.
Napsal: ned 20.04.2014 20:52
od ACDC
Je to těžká pětka, no. Jede pěkně, ale v zatáčkách je to horší..
Napsal: ned 20.04.2014 21:05
od Vesa88
Na dobrem podvozku a gumach je s tim sranda i v zatackach

Napsal: ned 20.04.2014 21:13
od VRsix
Tzn. ze mpaket na 18" by mohl byt ok? Nebo tip na jine bmw?
Napsal: pon 21.04.2014 21:33
od kadli
VRsix píše:Tzn. ze mpaket na 18" by mohl byt ok? Nebo tip na jine bmw?
No spis podvozek BC Racing a minimalne 17" kola.

Napsal: pon 21.04.2014 22:27
od Filozof
a co 330Ci e46 170kw v lehkém autě jede užasně. Defakto v zatáčkách bude rychlejší jak 540i. Na rovince zase 540i ujede ale údržba 3litru ve 3er bude taky levnější....pár drobností a úprav a +20kw tam je hned.
Kamarád má 330i a jede to parádně prostě surová radost z jízdy.
5er už je prostě limuzínka a taky těžší mnohem.
rozdíl jen 40kw --- 170kw vs 210kw ale taky váha přes 200kg.
pokud bych chtěl maximální radost z jízdy tak pořádnou 3er se silným 3litrem nebo M3 e46 (343hp).
Ale to jsme zase u 300tis a více....
Napsal: pon 21.04.2014 22:43
od Lucifer
E30 !

Napsal: úte 22.04.2014 08:36
od Vesa88
E30 325i Turbo nebo 340i

Napsal: úte 22.04.2014 09:15
od Meda
Nebo 330i a kompresor od Schnitzera, nebo G-power, nedavno ho nekdo prodaval za 30 tycek, v tu chvili jsem zalitoval, ze jsem manzelce poridil sice hezkou E46, ale bez M54

Napsal: úte 22.04.2014 11:56
od jimmyhendrix
Pokud mas finance navic a budes mit hooodne stesti na sehnani pak E39 540i Mpacket original ( M tech II ) a dobry gumy a auto te bude neskutecne bavit. Vim o cem mluvim mel jsem takovy vuz a behem dvou let me to auto neprestalo nikdy bavit. V8 je proste super a hlavne to chce manual.
Nicmene levnejsi varianta a mnohem jednodussi na sehnani je E46 330i ktera bude take bavit hlavne v zatackach a myslim ze to celkove je velmi dobre auto.
V kazdem pripade bez Mpacketu hlavne podvozku nema smysl nic z toho !
Napsal: úte 22.04.2014 12:16
od Filozof
pokud máš prachy a neřešíš spotřebu běž do M5. Jedna krásná je na prodej a opravdu bych do ní šel hned na krásné víkendy prostě něco neuvěřitelného. 400koní tě potěší vždy.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=135792
jinak ta 330Ci v mpacketu.
Napsal: úte 22.04.2014 16:01
od Mishak
E39, kor s V8 je na blbnutí v zatáčkách dle mýho ultranevhodná. Mám E39 540i a někam do úzkejch zatáček je to na pytel (těžká kráva se šněkovým řízením). Tak na okruh velikosti Brna nebo na nějaký silnice první třídy, který jsou široký a s krásným povrchem. Ale tak já si nepředstavuju zábavu. Z BMW na blbnutí bych koupil buďto za málo nějakou omlácenou 325i E36 sedan nebo coupé, nebo za víc peněz E46ku, minimálně 325ku. Auto u kterýho tě nebude trápit, že lítáš bokem ve štěrku. Nebo ještě líp 320is E90 - ovšem to je k nesehnání a není to pro každýho.
Napsal: úte 22.04.2014 19:06
od beny-maser
přesně jak píšou kolegové předemnou, kámoš si čerstvě pořídil e34 540 a že by z toho byl nějak vyprdlej se nekonalo,předtím měl 525i a rozdíl mezi nima s roční pauzou je zanedbatelný
Napsal: úte 22.04.2014 20:05
od Meda
Nejdrive je potreba si ujasnit, jestli chces auto na blbnuti, nebo pro radost z jizdy..
Ja jsem treba ted X mesicu stavel E39 M5 touring, milion novych veci vcetne podvozku a auto funguje opravdu vytecne, nicmene na vyblbnuti v zatackach to neni ani nikdy nebylo, natoz v touringu kde je zase o neco vice vahy, na druhou stranu je to auto neuveritelne univerzalni, jeste jsem neobjevil nic na co by nebylo (krom hor

), odvezu v tom uplne vse, diky vzduchu se s tim da tahat, zvuk V8 krasne uspava naseho prcka a kdykoli potrapis kohokoli

, ale...
nevyblbnu se s nim ve stylu vikendu spalenych gum, nebo niceni auta na okruhu, takze dalsi projekt bude neco jako E36 coupe V8, pokud by melo jit o neco oficialniho, sel bych do E36 328i, nebude te trapit kdyz to nekde odrbes, vsechno na to stoji 3,50,- a kdyz ji trochu odlehcis, budes spokojeny.. Navic E36 je na blbnuti stale lepsi nez E46, je to i info od kluka co mel M3 obou generaci..
Napsal: úte 22.04.2014 22:33
od beny-maser
taky bych se přikláněl k e36 328, 540 je víc o komfortu a zdolávaní dálek po dálnici bez rychlostního limitu(takže vlastně k ničemu)

Napsal: stř 23.04.2014 06:34
od Perunwit
Mám sice jenom 530i E39, ale rád bych ti taky trochu napomohl... hele to auto fakt není obratné... mám sice standard podvozek, ale... ta váha je tam prostě cejtit... když s tím mám někde cukat ve frontách, přejíždět prahy a zatáčet za roh, tak trpim víc, než to auto

... ptostě je cejtit, jak moc by chtělo abych dal nohu z tý spojky a vypustil páru.
Jestli chceš něco fakt pro radost, tak hezkou E36, já o tom uvažuju... určitě. Je jich v dobrém stavu docela málo a pokud se někde pěkná ukáže, je to vždy radost pohledět. Dodnes se mi stejská po E34, to byl podobně charismatickej zjev. E46 je krásný autíčko, ale už je to pro mě takovej "unisex", chlap jako ty potřebuje E36

Napsal: stř 23.04.2014 09:43
od Mishak
Ještě k tomu dodám, že šestiválce maji lepší řízení. osmiválce (nevim jak m5) mají šnekový a je to neskutečně tupý. Přítelčina 523 je oproti mojí 540 motokára

Napsal: stř 23.04.2014 09:56
od Vesa88
To s tim rizenim potvrzuju... u 540i je rizeni hrozne tupy, ale da se na to zvyknout

M5 ma taky sneka, co jsme to s medou porovnavali, tak asi s jinym (strmejsim) prevodem

Napsal: stř 23.04.2014 10:31
od WizarDEAD
Ja mam 540i na M podvozku a je to proste limuzina. tezka a velka.
Kdybych chtel neco pro "zabavu" koupil bych si e36 325 nebo 328 za par penez a vykuchal z toho komplet vnitrek krom volantu a sedacky pro ridice (popripade koupil laminatovy kapoty) a to by bylo panecku svezeni..
Jednoduche pocty:
540i = 210kw / 1850kg = 0,11 kw/kg
trosku odlehcena 325 = 141kw / 1250kg = 0,11 kw/kg
Napsal: stř 23.04.2014 10:51
od Vesa88
Ja nevim, ale necitim se v 540i jako v cistokrevne limuzine. Ne nadarmo je to sportovni limuzina. Mam treti e39 a nikdy jsem nemel problem si s 5er zajezdit stejne jako kamaradi v 3er a k tomu jsem mel navic slusnou davku komfortu. Ted mam 540i (konecne 6q) a proste je to zabavne auto

Oproti me prvni 528i to jede jako prase a to jak po dalnici tak po okreskach

Bokem to leti taky slusne a pekne kontrolovane, takze za me 540i na jezdeni i zabavu rozhodne ano
EDIT: Jeste chci doplnit ze predni tlumice mam komplet M5 a zadek m-paket s nivem.