Stránka 1 z 2
Napsal: ned 20.04.2014 19:03
od juanpervers
Zdravím, klubáci!
Než mě ukamenujete: fórum jsem pročítal, rad jsem pár našel, ale nic moc platné mi to nebylo, tak se zeptám.
Mám E34 525 TDS (M51B25 TU) a trápí mě teplé starty. Studený motor chytne na brnknutí. Teplý motor dřív chytal po cca 5 - 10 sekundách točení.
Na základě infa z webu jsem nechal "udělat" vstřikovací čerpadlo (elektronická hlava). "Udělat" píšu proto, že jediný pozorovatelný efekt té opravy za 7.000,- (nějaký pán dieselmaister) byl, že přestala z čerpadla téct nafta. Teplé starty se nijak nezlepšily.
Problém se objevil vždycky u teplého motoru, délka startu se měnila, ale vždycky to bylo dlouho. Poslední dva teplé starty mi totálně vymlátily baterku, točil jsem 3x cca 10 sekund, hotovo. Motor nechytil, nastartoval jsem na trojku z kopce.
Přijde mi ale, že motor neměl co zapálit, nebyla v něm nafta. Na druhou stranu, po startu se vyvalil oblak dýmu. Je to prostě závada na hovno
Budu vděčnej za každou radu.
Napsal: ned 20.04.2014 19:53
od sobol
mas vybehany cepadlo,tim nemyslim tu elektronickou cast,by me zajimalo co ti tam kdo delal za 7000

...to bych chtel delat taky...vymeni dve gumicky za 100 korun

Napsal: ned 20.04.2014 20:00
od juanpervers
To je to, co mě sere - on neměl za 7k vyměnit dvě gumičky, měl udělat diagnostiku a repas čerpadla. Předpokládám, že k tomu nedošlo.
Napsal: ned 20.04.2014 20:18
od beny-maser
je vyběhaná rozdělovací hlava čerpadla, za 7tis to je dobrej byznys,ale ruku na srdce ta rozdělovací hlava se pod sedum nevejde,leda z číny.
Napsal: ned 20.04.2014 20:20
od sobol
diagnostikou tam moc stejne nezjistis,v tohle pripade si myslim ze elektricka cast je v poradku,mas vybehanou tu mechanickou cast konkretne vysokotlake cerpadlo(rozdelovaci hlavu)...nebo jak kdo tomu rika,neda se s tim delat nic,jedine dat novy,coz bude nepochybne stat vic nez 7000k,nebo sehnat starsi cerpadlo,nebo se to da tak trosku obejit a to prestrizenim dratu od teplotniho cidla,coz zpusobi ze si RJ mysli ze je motor porad studeny a pokazde zhavi...ve skutecnosti o zhaveni moc nejde,jde o to ze se zvysi startovaci davka,pak to lip startuje,ale jak dlouho to vydrzi,to ti nepovim....
Napsal: ned 20.04.2014 20:23
od beny-maser
sobol píše:diagnostikou tam moc stejne nezjistis,v tohle pripade si myslim ze elektricka cast je v poradku,mas vybehanou tu mechanickou cast konkretne vysokotlake cerpadlo(rozdelovaci hlavu)...nebo jak kdo tomu rika,neda se s tim delat nic,jedine dat novy,coz bude nepochybne stat vic nez 7000k,nebo sehnat starsi cerpadlo,nebo se to da tak trosku obejit a to prestrizenim dratu od teplotniho cidla,coz zpusobi ze si RJ mysli ze je motor porad studeny a pokazde zhavi...ve skutecnosti o zhaveni moc nejde,jde o to ze se zvysi startovaci davka,pak to lip startuje,ale jak dlouho to vydrzi,to ti nepovim....
němci na to prodaváj krabičku co to dělá bez žhavení s funkčním čidlem,mám jí dokonce doma na starší čerpadlo
Napsal: ned 20.04.2014 20:25
od juanpervers
Dík chlapi, plánuju experimenty s tím žhavením, resp. s podávací dávkou. Nicméně, pokud čerpadlo bude nakrásně chtít dát větší dávku a mechanicky ji není schopné dodat, stejně mi to bude k ničemu

Zatím díky, dám vědět.
Napsal: ned 20.04.2014 20:29
od beny-maser
řešil bych to čerpadlo ostatní jsou stejně vyhozené peníze
Napsal: ned 20.04.2014 20:31
od sobol
beny-maser píše:řešil bych to čerpadlo ostatní jsou stejně vyhozené peníze
netvrdim ze je to definitivni reseni,ale funguje to,mam to vyzkouseny
Napsal: ned 20.04.2014 20:33
od sobol
juanpervers píše:Dík chlapi, plánuju experimenty s tím žhavením, resp. s podávací dávkou. Nicméně, pokud čerpadlo bude nakrásně chtít dát větší dávku a mechanicky ji není schopné dodat, stejně mi to bude k ničemu

Zatím díky, dám vědět.
to cerpadlo vychazi z puvdniho nastaveni..tj.nevybehany,ono nevi kolik tam ve skutecnosti je,zcela urcite jeste v tyhle fazi umi dat vetsi tlak,jen je ho potreba donutit
Napsal: pon 21.04.2014 10:44
od Ji-rka
Pokud jsi po 3x10s startování vybil baterku,tak si kup novou a hlavně musíš mít OK startér.TDS potřebuje pořádný točky.To je základ.Studený to chytne totiž vždy.
Co se týče čerpadla,tak možná by stačilo poladit předvstřik
To je úplnej základ a pak lze řešit dál.
Nějaký laborace jako oblbovat žhavení a další přidávání relátek,odporů jak někdo zkouší je ztráta času nebo hned shánět mechaniku je zbytečné.Sám jsem to hrotil,mechaniku si i sehnal a ve finále mi jen Olda poladil předvstřik.
Rada na závěr: když mam problém,tak zjistim info od lidí co tomu rozumí,tam zjistim co s tim a ke komu to eventuelně dát na opravu.Vydřiduchů a chytráků co dělali TDS ještě než sjelo z linky znám milion,ale pouze čtyři ví o čem mluví
Možná by nebylo od věci tu napsat kdo ti měnil dvě gumičky za 7K.
Napsal: pon 21.04.2014 11:16
od Storm
Tím samým jsem si prošel taky, za studena v pohodě, za tepla hrůza, ani repase čerpadla za 11,400 kč tento problém nevyřešila a další 15,000 kč za el hlavu čerpadla jsem už znechuceně odmítl dát, problém jsem nakonec vyřešil odporem mezi teplotním čidlem a řj motoru, dal jsem ho přes relátko aby si řj při startu myslela, že je motor studený a pustila žhavení, pak byli starty stejné jako za studena, náklady 100 kč. Není to žádné násilí ani ztráta času.
Napsal: pon 21.04.2014 19:19
od sobol
Ji-rka píše:Pokud jsi po 3x10s startování vybil baterku,tak si kup novou a hlavně musíš mít OK startér.TDS potřebuje pořádný točky.To je základ.Studený to chytne totiž vždy.
Co se týče čerpadla,tak možná by stačilo poladit předvstřik
To je úplnej základ a pak lze řešit dál.
Nějaký laborace jako oblbovat žhavení a další přidávání relátek,odporů jak někdo zkouší je ztráta času nebo hned shánět mechaniku je zbytečné.Sám jsem to hrotil,mechaniku si i sehnal a ve finále mi jen Olda poladil předvstřik.
Rada na závěr: když mam problém,tak zjistim info od lidí co tomu rozumí,tam zjistim co s tim a ke komu to eventuelně dát na opravu.Vydřiduchů a chytráků co dělali TDS ještě než sjelo z linky znám milion,ale pouze čtyři ví o čem mluví
Možná by nebylo od věci tu napsat kdo ti měnil dvě gumičky za 7K.
neni to ztrata casu,pokud mas vybehany cerpadlo,hejbat s predvstrikem ti moc nepomuze
Napsal: pon 21.04.2014 21:16
od oldaf
I při vyběhaný rozdělovací hlavě pomůže trochu přiklonit čerpadlo k motoru, líp to pak za tepla chytá. Není to sice žádnej zázrak ale trochu to pomůže, jinak řešení je nová rozdělovací hlava. Hlavy 10mm pro elektrický čerpadla teď skladem nemám, budou v polovině května

12mm hlavy pro použití u mechanickýho čerpadla mám teď skladem.
Napsal: úte 22.04.2014 20:29
od sobol
oldaf píše:I při vyběhaný rozdělovací hlavě pomůže trochu přiklonit čerpadlo k motoru, líp to pak za tepla chytá. Není to sice žádnej zázrak ale trochu to pomůže, jinak řešení je nová rozdělovací hlava. Hlavy 10mm pro elektrický čerpadla teď skladem nemám, budou v polovině května

12mm hlavy pro použití u mechanickýho čerpadla mám teď skladem.
jaky jsou ceny a kdo to vyrabi ?
Napsal: úte 22.04.2014 20:42
od oldaf
sobol píše:oldaf píše:I při vyběhaný rozdělovací hlavě pomůže trochu přiklonit čerpadlo k motoru, líp to pak za tepla chytá. Není to sice žádnej zázrak ale trochu to pomůže, jinak řešení je nová rozdělovací hlava. Hlavy 10mm pro elektrický čerpadla teď skladem nemám, budou v polovině května

12mm hlavy pro použití u mechanickýho čerpadla mám teď skladem.
jaky jsou ceny a kdo to vyrabi ?
2800kč/kus Výrobce není důležitej, to se stejně nedozvíme

Napsal: stř 23.04.2014 20:09
od sobol
oldaf píše:sobol píše:oldaf píše:I při vyběhaný rozdělovací hlavě pomůže trochu přiklonit čerpadlo k motoru, líp to pak za tepla chytá. Není to sice žádnej zázrak ale trochu to pomůže, jinak řešení je nová rozdělovací hlava. Hlavy 10mm pro elektrický čerpadla teď skladem nemám, budou v polovině května

12mm hlavy pro použití u mechanickýho čerpadla mám teď skladem.
jaky jsou ceny a kdo to vyrabi ?
2800kč/kus Výrobce není důležitej, to se stejně nedozvíme

dobre,tak jinak,co to vydrzi ?
Napsal: stř 23.04.2014 20:36
od oldaf
Na bejvalým autě co jsem prodal jsem na ní měl najeto cca 120tis a furt fungovala. Teď ńa mým dalším autě mám najeto skoro 70tisíc a taky ok. Z cca 80-ti prodaných kusů jsem měl jednu reklamaci a to neoprávněnou, jen se to člověku co ji montoval nepovedlo seřídit tak mi ji vrátil a já jemu prachy. Namontoval jsem ji pak do ségry auta a hlava jezdí.
Napsal: ned 26.04.2015 21:49
od bery-R
Storm píše:Tím samým jsem si prošel taky, za studena v pohodě, za tepla hrůza, ani repase čerpadla za 11,400 kč tento problém nevyřešila a další 15,000 kč za el hlavu čerpadla jsem už znechuceně odmítl dát, problém jsem nakonec vyřešil odporem mezi teplotním čidlem a řj motoru, dal jsem ho přes relátko aby si řj při startu myslela, že je motor studený a pustila žhavení, pak byli starty stejné jako za studena, náklady 100 kč. Není to žádné násilí ani ztráta času.
Cau, mohl bys mi to přesně popsat,jak ten odpor zapojit a přes který relé..atd.. Ja mám nový čerpadlo a nestartuje to stejně. Když dám větší předvstřik (aspoň přes 110), tak to chytá krásně, ale zas to nejede a motor jde jak Anka po hrázi.. Ono to by to chtělo vyměnit řetězy( to je nejčastější příčina problémů s teplým startem, čerpadlům většinou nic není, to jsou mýtusy který běhají po internetu a jinde) Nechci už to znovu celý rozebírat-sráč. Radši bych to chtěl vyřešit tím odporem. Díky za radu.
Napsal: pon 27.04.2015 22:53
od Storm
Ahoj, přesně ti ho popsat můžu, není to vůbec těžké zapojit, dostanu se k tomu do konce týdne, musím se podívat na kabeláž, akorád mám trochu problém, nemůžu si vzpomenout na hodnotu toho odporu a rozpárat kabeláž abych to zjistil, se mi moc nechce
