Stránka 1 z 1

Napsal: sob 12.04.2014 22:13
od kalashnikow
Zdravím chlapi, dopracoval sem se k výměně motoru, potřeboval bych poradit, co všechno je jinak u motoru původně s manuální převodovkou, oproti motoru s automatem který je v mém autě.

Jinými slovy sehnal sem motor na výměnu z manuálu a potřebuju vyšopnout (pravděpodobně) to ložisko vzadu z kliky, abych tam pak dostal měnič, zároveň se chci ujistit, že toho není víc.

Díky za jakékoliv rady, co všechno mám vyměnit, první foto původní zadřený motor automat, druhé foto nový manuál, se kterým teď laboruju.

Díky za postřehy, nerad bych cokoliv znovu vyndával :)

Napsal: ned 13.04.2014 08:39
od ViktorDDD
podľa katalogu kľuka je rovnaka pre manual aj automat, to ložisko je uvádzané v katalogu len pre manual, takže jednoducho to vytiahneš vhodným náradím a hotovo
(a poprípade vymeň zadné gufero kľuky, vyzerá byť zdravé ale tak teraz je príležitosť, keď to bude v aute bude to väčšia makačka

Napsal: ned 13.04.2014 13:30
od worf23
Rozdil je pouze v tom lozisku,mel sem to opacne motor z automatu tak sem lozisko dodaval jinak nic.

Napsal: ned 13.04.2014 15:35
od kalashnikow
Paráda, díky pánové.

Napsal: čtv 17.04.2014 00:26
od Brátn
je tam jen to ložisko, samozřejmě když to máš venku udělej všechna těsnění a blbosti co vidíš, řemeny, kladky, atd
motory se liší od kliky dál, tedy krycí plech převodovky startovací věneček, šrouby do věnečku atd to vše už je jiné, tedy to musíš použít z tvého automatu