Stránka 1 z 1

Napsal: úte 08.04.2014 19:31
od DestinyE34
Čau
mám svor na 525i a třeba před měsícem jsem ještě mohl dělat kolečka, teď se chová jako otevřený, někdy svoruje, někdy ne. Když kopnu zatáčku přes dvojku v 60km.h tak to ještě vezme, ale když si to jen nadhodím, nebo to zkusím plynem, urve se jen jedno kolo. Mám naplánovaný repas a zvýšení svornosti, jen mě překvapil, že odešel tak brzo :D olej je tam nový. Otázka je, jestli na to má vliv horší stav zadní nápravy a seriový podvozek, jak se nakloní a přizvedne kolo, jestli to není tím, nebo je fakt po smrti, protože test s jedním kolem na trávě a druhým na asfaltu je v pohodě, píše hned :D taky hrabat z místa přes brzdu můžu kilometr do bouchnutí gum :)

Napsal: úte 08.04.2014 21:00
od Foldas
když mu dáváš takhle na piču tak se nediv že jde do hajzlu

Napsal: úte 08.04.2014 23:26
od ARMAN
tomu svoru je cca 20 let tak neni třeba labrovat kde je chyba, kor když davaš boky a gumuješ jak teenager :lol:

Napsal: stř 09.04.2014 18:16
od DestinyE34
:lol: jasně, proč ne, já jsem si ho kvůli tomu koupil. Půjde na repas :wink:

Napsal: stř 09.04.2014 18:37
od ARMAN
pak poreferuj co to bude stat a kdo ti to bude dělat, myslim že vic z nas e34kařů tuhle informaci oceni

Napsal: stř 09.04.2014 21:19
od DestinyE34
Teď jsem si dal el. přední okýnka tak jsem z toho měl takovou radost, že jsem se jel projet a zjistil, že když jezdím na suché cestě a nebo úplném štěrku tak svor svoruje :D ale na dešti ne...takže to zatím řešit nebudu :D

nicméně jsem psal streetpro .... StreetPro@seznam.cz

otázka:
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat na cenu zrepasování samosvoru z BMW E34 525i a zvýšení svornosti na 35% s tím, že bych vám diff dopravil celý- nemám žádné zkušenosti se skládáním po repasu lamel.

odpověď:
Zdravím,
vyjde to na 1,5-2tis repase lamel, 1500 prace a loctite/gufera/těsnění/olej pokud budete chtít, takže kolem litru navíc, celkem do 5tis nebo do 3,5tis ten LSD vnitřek.


to je dobrý ne? 35% :D

Napsal: stř 09.04.2014 21:26
od ARMAN
kolik maji z vyroby 25%?

Napsal: stř 09.04.2014 22:35
od DestinyE34
jo jo a podle toho co jsem zatím četl, tím že jsou sjeté lamely by měla být svornost % menší. Streetpro nabízí zvýšení svornosti zvětšením tloušťky lamel, nikoli změnou úhlu....ať je to jak chce funkční, hlavně ať to líp driftuje :D

Napsal: sob 12.04.2014 08:13
od DaweTDS
Opel Omega měla sériově svornost 45% a jezdilo se s tím normálně a tak se těch procent nebojte :lol:

Napsal: ned 13.04.2014 00:42
od DestinyE34
Opel Omega měl seriově žádný samosvor :D ty procenta jsou blbost kámo :D :D :D

Napsal: ned 13.04.2014 18:24
od DaweTDS
Ja preci nenapsal, ze byl samosvor v serii :lol: napsal jsem jen, ze seriova svornost byla 45%.
Na te svorne kleci je vyrazeno mimo jinych cisel 45 a to znamena 45% kamo :D

Napsal: ned 13.04.2014 21:17
od DestinyE34
wou, okay....opel je šílenej. Škoda, že nepasuje na E34 a i tak asi půjde blbě sehnat...

Napsal: ned 20.04.2014 12:33
od haCR
Taky mám LSD na repas, myslím že lamely i celkově svory repasuje člen klubu Hans nebo Hanz. Zkus mu napsat.
Mě zajímá, pokud si nechám lamely zrepasovat dokážu dát svor dohromady v domácích podmínkách i nastavit si nějak svornost ? Nebo to vyžaduje přesné vůle a nějakou odbornou montáž, např. Lisování ?
Existují lamely i nějaké lepší odolnější například keramické lamely nebo nějaké co vydrží víc? U mě vydržely zhruba rok, pravda že zabrat dostaly, ale ještě něco najedou. Na dešti svor svoruje, ale jak jedu na suchu s širokými pneu 235/45/17'' hrabe jen jedno kolo a od té doby, co na širších kolech jezdím, jde svor doprdele o poznání rychleji.

Napsal: ned 20.04.2014 15:10
od Martin85
Streetpro=Hanz :D