Stránka 1 z 2

Napsal: stř 02.04.2014 14:25
od Johny9
Dobry den,mam problem se svou e39 530d r.v.99,vcera jsem jel do obchodu a kdyz jsem se veatil za 10 minut tak uz jsem nemohl nastartovat.Vsiml jsem si ze nejde vubec slyset cerpadlo pod ridicem a i kdyz mam rezervni cerpadlo tak i to nebezi.Prolezl jsem vsechny pojistky a relatka a vse se zda byt v poradku.Dnes jsem napichl auto na diagnostiku autocom a ta vypsala jen chybu 1260 ridici system podavaciho cerpadla,jinak jeste byky dve chyby v imibilizeru ale ty byly oznaceny jencislem 01 a 03.Bohuzel nemam moznost zatim jine diagnostiky.Diky za vsechny rady

Napsal: stř 02.04.2014 20:58
od Crazy
jak to startovalo posledni dobou? porad stejne?

Napsal: stř 02.04.2014 21:05
od Johny9
Startovalo bez problemu,jak studeny tak teply

Napsal: pát 04.04.2014 22:22
od Andr228
Ahoj, já měl podobný problém u E61 XD. Při pokusu o start žádné cvaknuti na startéru. Oprava 400,- za nové uhlíky a vše OK

Napsal: sob 05.04.2014 13:17
od Fx
Dej to na diagnostiku určenou pro BMW, klidně to může dělat ten imobilizér.

Napsal: ned 06.04.2014 16:38
od Zdenda530d
Tak mě včera moje e39 (r.v. 2001, poface) poprvé vyvedla z míry. Situace - předevčírem jedu napříč republikou (cca 250 km) bez sebemenšího problému. K odpoledni zaparkuju, zamknu a druhý den??? při startu motor točí, točí ale nenaskočí. Hned jsem šel po pojistkách a když byly OK tak mi bleskl hlavou imobilizér - že se nějak rozpároval s autem a tudíš motoru nepustí ani kapku nafty. Odpojil jsem baterku, počkal asi 2 minuty a zapojil a vše OK - na drb chytl.
Situace byla o to horší, že jsem si od kámoše z oslavy vezl krásnou holčinu se kterou jsem měl svůj záměr a auto si takhle z ničeho nic postaví hlavu - no na zabití (kór když se jí auto tak líbilo). Naštěstí tento incident nenarušil večerní záměr onoho dne a už je to jen nepříjemná vzpomínka...

A otázka na odborníky zní: CO SE KU..A STALO !!!
S klíčema jsem nic nedělal, baterka je nová, nebyl výkyv teplot, nepršelo, v elektrice jsem se nijak nehrabal, klíče po odpojení a zapojení baterky v autě makají oba dva perfektně - tak to mám brát že i auto dokáže žárlit? Co bylo příčinou?
Nerad bych si podobnou situaci ještě někdy zopakoval...

Díky za odpovědi.

Napsal: ned 06.04.2014 16:40
od Fx
Ať se ptám kocoura na rameni jak chci a lovím v křišťálové kouli sebevíc, nevím, co se jako stalo :lol:

Každopádně pokud se to vyřešilo odpojením a připojením baterky, tak to imobilizér asi nebude.

Napsal: ned 06.04.2014 20:04
od Zdenda530d
Imo byla jediná věc co mě napadla... Nevím co se úkonem odpojení baterky ještě všechno zresetuje...
Ten start kdy to nenaskočilo mi připadal jakoby na "sucho" jako bych neměl naftu (v nádrži jsem měl 35-40 litrů a stál jsem na rovině)
(jen dopřesním, že baterii odpojuji pravidelně, když vím, že déle jak 14 dnů nepojedu - tak jak je psáno v manuálu k e39, -pól)

Napsal: ned 06.04.2014 21:42
od Johny9
Tak problem vyresen,nakonec to bylo spatnym privodnim kabelem k cerpadlu pod sedadlem ridice

Napsal: ned 06.04.2014 22:47
od Fx
Zdenda: Imobilizér odpojením baterky nevyresetuješ.

Napsal: ned 06.04.2014 23:35
od ZaK
Johny9 píše:Tak problem vyresen,nakonec to bylo spatnym privodnim kabelem k cerpadlu pod sedadlem ridice
Také jsem teď řešil tuhle závadu. Čerpadlo někdy jelo a někdy ne. Když nejelo, stačilo s ním pohnout a naskočilo. Když nejelo, motor nešel přes 2tis otáček. Hlášku z diagnostiky si už přesně nepamatuju. Problém byl ve "vypáleném" pinu, nejspíš kvůli zaoxidování. Dle diagnostiky pak tlačilo pouze 1bar místo požadovaných 4. Ale i tak auto šlo normálně nastartovat jen prostě nejelo. Dnes přehozeno i konektor vyměněn a fičí zas tak jak má. Určitě budeš mít problém i s čerpadlem v nádži a nebo v něčem jiném...

Napsal: pon 07.04.2014 19:46
od Zdenda530d
Fx píše:Zdenda: Imobilizér odpojením baterky nevyresetuješ.
To je mi jasný. Nejde o reset jako takový, ale o to, že se auto po připojení baterky znovu napojí na imo v klíčku, ne?

Napsal: pon 07.04.2014 19:59
od Fx
Čip z klíče si znovu osahá, i když je zapalování vypnuté víc jak 20 sekund.

Napsal: úte 08.04.2014 20:55
od Zdenda530d
No, znova jsem startovat zkoušel až potom, co jsem zkontroloval pojistky u spolujezdce a taky v kufru nad baterkou - to mi zabralo určitě víc jak 20 vteřin a ani potom jsem nenastartoval...

Když to nebyl imobilizér tak co tedy? Jde mi o to po čem mám jít...

Napsal: úte 08.04.2014 20:58
od Fx
Teoreticky horší hlavní relé ŘJ motoru by to mohlo způsobit.

Napsal: ned 04.05.2014 11:46
od Zdenda530d
Tak dnes opět - pětečka si postavila hlavu. Ještě jsem si všiml, že při neuspěšném pokusu se z podvolantu ozívalo chrčení - jakoby takové škrábání/praskání, když byl klíč v poloue "žhavení". pak startovat nešlo. Po dvojitém odpojení baterie a asi třetím pokusu o start to chrčení zmizlo a při poloze "žhavení" bylo slyšet jen jemné hučení - pak start na cvrnk.
(klima i rádio bylo úplně vypnuto)

Napsal: ned 04.05.2014 12:01
od mi00wa
Ještě je čerpadlo pod řidičem.

Napsal: ned 04.05.2014 12:10
od matej525
postavila si hlavu za studena nebo zase za tepla? já měl poslední dobou podobný patálie - začalo to tak, jak popisuješ ty. Nejdřív mě to nechalo v centru města když jsem parkoval 15 min na chodníku se slečnou co se mnou jela poprvý:D takže určitě žárlivost, jsou to prostě chytrý auta :)) pak se ten problém neustále opakoval (vždy jedině za tepla). Odpojení baterky však mělo efekt snad jen poprvý s tou holčinou, pak už to nepomáhalo. Vyměnil jsem tedy čidlo vačkový hřídele (mám ještě jedno nový - koupil jsem jedno v autodílech a druhý v bmw a obě jsou úplně identický, podle mě ze stejný fabriky, kdybys chtěl - můžu ti jedno půjčit vyzkoušet a kdyby to nemělo efekt, můžeš mi ho vrátit). Pak jsem měl delší starty a taky chvílema nižší výkon... nakonec mě to nechalo po asi 800km výletě 10km před tím než jsem dojel domů :D a ukázalo se, že čerpadlo v nádrži bylo docela přidřený a občas se prostě rozjelo a občas ne, na což jsem narazil až po vyčerpání nádrže na 20 litrů (většinou jezdim s plnou).

myslím, že u tebe by to mohlo bejt to čidlo vačky...

p.s. vtipný zvuky v interiéru mi to dělá taky, občas jo a občas ne. už jsem si zvyk, ale taky by mě zajímalo co to je :) mám teorii že nějaký záklopky automatickýho větráku interiéru který se přepínaj ale nevim... nerad bych sem zanášel OT, ale jestli někdo víte že je tady na to ňáká samostatná diskuze tak pošlete kdyžtak link :))

Napsal: ned 04.05.2014 17:32
od Zdenda530d
mě se to stalo jen se studeným motorem... a teď jsem měl v nádrži cca 20litrů nafty a stál na rovině. A jakmile auto nastartuju už nejsou sebemenší problémy... žádný pokles výkonu, žádný cukání, vše je v cajku.

Napsal: ned 04.05.2014 23:31
od matej525
poslechni jestli ti bzučí čerpadlo pod sedačkou za spolujezdcem - mě se někdy rozjelo a někdy ne, proto byly problémy s tím startováním.