Stránka 1 z 1

Napsal: sob 22.03.2014 14:11
od tuneerr
Zdravím chlapi neměl by jste někdo cennou radu?Měníl jsem autě druhý motor z e38.Motor se nasadil zapojil a při jízdě domů ze servisu auto jelo tak že jsem skoro cyklistu nemohl předjet.V automatu a sportu nešlo jet vůbec.V manuálu jsem musel pomalinku přidávat plyn aby to vůbec jelo.Druhý den opět cesta zpět do servisu to byla hrůza kopec vypadal ta na zpátečku.V servisu jsem sundal klapu dal jsem druhou sundal jsem membránu ze zadu sání a jak jsem sáhl dovnitř sání byl tam olej.Vše jsem vytřel vytáhl svíce změřil tlaky na všech válcích vše v normě.Dal jsem no vé svíce bosch předtím tam byly Brisk ty už nechci ani vidět.3patně pálily volnoběh nanic.Druhý den mi přišla druhá nová membrána vče smontováno projel jsem to volnoběh supr auto se chovalo ůplně jinak ALE při přdání více plynu jako by se auto dusilo.Sport vůbec a automat při klidné jízdě řadil normálně ale při přidání takový hluboký zvuk a auto nejelo.Diagnostika vše vymazáno a stejně nic.Tak už nevím co by to mohlo být.Byl bych moc vděčný za každou pozitivní radu k odstranění závady.Díky všem.tuneerr

Napsal: sob 22.03.2014 19:26
od Vesa88
Tohle mi delala vaha vzduchu, zkus ji vymenit.

Napsal: sob 22.03.2014 19:53
od tuneerr
Taky to mělo takový divný zvuk jako by šlo málo vzduchu nebo benzínu a sport a automat se nechytal?Už jsem koupil dost nových dílů a pořád nic pozitivního.Kolik chcou za váhu.tuneerr

Napsal: sob 22.03.2014 20:04
od Vesa88
Auto neslo do otacek a melo divny zvuk... tocilo maximalne 3000,- Odkud jsi?

Napsal: sob 22.03.2014 20:23
od WITT
Co čidlo vačky/kliky ?

Napsal: ned 23.03.2014 12:20
od tuneerr
Spíš si myslím že fakt ta váha vzduchu.Bylo to napíchnuté a vačku to nepsalo.Nevím jestli má čidlo vačky vliv na přívod vzduchu.

Napsal: ned 23.03.2014 12:25
od tuneerr
Nebude někdo vědět pod jakým kodem najdu tu váhu a jestli pasuje i z jiné motorizace bmw?

Napsal: ned 23.03.2014 12:34
od Vesa88
Je stejna na 535, 540, M5...(Lisi se jen prumer tubusu, ale z nej jde vaha vyndat do stavajiciho tubusu) Kdyz jsem ji mel spatnou melo to divnej zvuk do vyfuku a neslo auto vytacet a celkove sel motor spatne.

Napsal: ned 23.03.2014 16:25
od tuneerr
Myslíš vyšroubovat jen to čidlo a přehodit do té moji plastové váhy?Kolik tak může stát cca.

Napsal: ned 23.03.2014 18:23
od Vesa88
Kolem 2000,-

Napsal: pon 24.03.2014 00:04
od pindak1
Řešil jsem teď závadu špatných startů při zahřátém motoru u e39 M5 a byla to špatná 1 váha vzduchu.Diagnostika ani auto nehlásili žádnou závadu. Být na tvém místě šel bych po té váze vzduchu. Jinak váha se dá sehnat nová za docela dobrý peníz.

Napsal: pon 24.03.2014 21:44
od lesta540
zkus pouze odpojit váhu. jen z konektoru... pomohlo mi to.

Napsal: pon 24.03.2014 21:59
od Birkoff
Odpojení pomůže, mě chcípalo teplý, po odpojení Ok, jen po částestečném ohřátí hodně cukalo a blikala kontrolka na budíkách. Výměna to vyřešila, prozatím.

Napsal: pon 24.03.2014 22:12
od Vesa88
Me teda odpojeni pomohlo jen castecne... Auto slo vytacet, ale melo porad divny zvuk a volnobeh byl sileny :)

Napsal: úte 25.03.2014 20:02
od tuneerr
Už to řeším tak uvidím a napíšu co to bylo.

Napsal: pát 28.03.2014 16:11
od tuneerr
Tak dnes mi volal kamarád ze servisu sundali výfuk celý za katama byl to projet zvuk jak u soutěžáku V8 a jelo to parádně.Tak ted budu čistit to X a poslední díl od té uvolněné keramiky z katů.Jak to bude napíšu at ví i ostatní kdyby je potkal podobný problém z motorem.tak asi váha i čidla vaček budou gut.

Napsal: stř 02.04.2014 20:50
od tuneerr
Tak 540 opět v plné síle díky kamarádům z Bohumína ze servisu.Byly přicpané zadní katy.Šly ven a auto frčí jako pila