Stránka 1 z 1

Napsal: pon 17.03.2014 08:28
od Patrik92
Ahoj, chtěl bych si koupit BMW e61, chtěl bych se zeptat jaký motor byste mi doporučily, osobně jsem přemýšlel o 530d 160 nebo 170kw, chtěl bych se zeptat jak jsou u e61 motory 520d, četl jsem že u e91 dvoulitry nejsou moc kvalitní, odchází turbo, vstřiky,...
Předem mockrát děkuji za rady :-)

Napsal: pon 17.03.2014 11:32
od Sweden
vyjde to šul nul,je to všechno o štěstí při výběru a hlavně předchozích majitelích,radím nevybírat podle toho co kdo napíše na foru ale podle reálného stavu vozu.Můžeš koupit 535d s dvěma turbínami a může dvakrát přežít obyčejnou 530d.Myslím že jediné co je podstatné je mít dostatečnou finanční rezervu na případné opravy.Vysypat se ti může cokoliv na čemkoliv :D

Napsal: pon 17.03.2014 11:53
od Lucifer
Myslím si, že doba spolehlivých motorů už je dávno za náma, kord u nafťáků, je potřeba zaměřit se na to jak jsou opotřebený, vyměnit turbo a vstřiky se u nových dieselů musí takřka pokaždý, jen je otázkou kdy :lol:

Napsal: pon 17.03.2014 12:33
od Teddy
S tou spolehlivostí motoru musim souhlasit. Nezapomeňte ale na jinej pohled na onu spolehlivost a výdrž.

Za časů stodvácy se motory generálkovaly tak po 100 tis. Za dobu životnosti se to dělalo tak 3x. ameriky z tý doby jsou na tom stejně. V lodi (ford mustang) mam už 4 výbrus.
Dnešní motory nakroutí bez generálky půl mea až mego a nikomu to nepřijde super. No a to, že se po 250 - 400 tis. musí dělat turbo a vstřiky bych považoval za normální. Prostě se to opotřebuje.

Přesně, jak se tu psalo. Naprosto nejvíc záleží na předchozím zacházení. Jestli to někdo honil studený, nedochlazoval turbo, cpal do toho sračky místo kvalitní nafty, přejížděl olej, tak to je pro motor konečná.

Např. včera jsem se byl podívat na jedno auto. Vytáhl jsem měrku oleje a naprosto sucho. Jen kraje měrky byly špinavý od sračky podobný mazutu. Na motoru byl štítek z poslední výměny oleje z r. 2009. Víčko oleje bylo tak "přirostlý", že jsem ho ani nepovolil.
Prej pravidelně a poctivě udržovaný. :D :D :D

Napsal: pon 17.03.2014 15:13
od Vlasta
Sweden píše:...Můžeš koupit 535d s dvěma turbínami a může dvakrát přežít obyčejnou 530d...
Ty dvě turba nemají VTG, tak budou míň náchylný na posrání, než jedno turbo v 530d

Napsal: pon 17.03.2014 19:20
od Patrik92
Děkuji za komentáře, předběžně jsem rozhodnut pro 530D 170kw nebo 160kw , když bych náhodou sehnal 520D není tento motor moc slabý?
Děkuji všem.

Napsal: pon 17.03.2014 21:25
od talio2
Patrik92 píše:Děkuji za komentáře, předběžně jsem rozhodnut pro 530D 170kw nebo 160kw , když bych náhodou sehnal 520D není tento motor moc slabý?
Děkuji všem.
a co 525d 145kW ? :)

Napsal: pon 17.03.2014 21:29
od prase007
Motor je moc slabý, kup 530d.

Napsal: pon 17.03.2014 23:02
od Teddy
kup 3.0. 170kw. oproti 160 je mnohem vychytanější.

Napsal: úte 18.03.2014 00:02
od Jendix
Patrik92 píše:Děkuji za komentáře, předběžně jsem rozhodnut pro 530D 170kw nebo 160kw , když bych náhodou sehnal 520D není tento motor moc slabý?
Děkuji všem.
Záleží co od auta očekáváš a s čim srovnáváš. Jinak si taky myslim, že ten 3.0 145kW neni špatná volba. Ale pokud koukáš na spotřebu a jezdíš spíš kratší trasy, bude v tom případě lepší šáhnout po tom dvoulitru, dřív se ohřeje a drží taky. Jinak ty problémy s rozvodama u toho dvoulitru, myslim že zase až tolik aut se to netýká, je to prakticky nejprodávanější motor, tak je jasný že celkovej počet problémovejch bude vždy větší.

Napsal: úte 18.03.2014 07:00
od Filozof
zaleží jak se k autu majitel chová. Vím o jedné 530d co má skoro 350tis km s původním turbem i vstřiky - máme v rodině.
A pak jedna z němec která má přes 500tis km za sebou. Ale ta zase jezdí hlavně dlouhé trasy.
Oba majitelé ví jak se mají chovat k autu zahřívání při studeném startu nebo dochlazování turba při dojezdu, taky se lije kvalitní nafta. obě 170kw verze.

Takže není pravda že turbo a vstřiky se musí brzy měnit :)

Určitě bych šel 530d s 170kw minimálně. A pak už jen koukat na co nejlepší stav a výbavu.

Napsal: úte 18.03.2014 13:46
od matiz
A kdyz pzujdes okolo kostela tak hodit petikacku a modlit se at nepraskne blok nebo rozvody :mrgreen:

Napsal: úte 18.03.2014 14:16
od Filozof
Nejlepší je znát stav auta a majitele co stím jezdil.
V ČR jsou z 80-90procent vraždy do kterých musíš více-méně sypat peníze....
Nebo prostě dovoz ze zahraničí, bouračky apod.

Takže bych nespěchal s nákupem a pořádně vybíral. :lol:

Napsal: úte 18.03.2014 16:24
od horan
No nevim. Se tady porad ohanite tim, jak jsou auta z cr na hovno a jak v nemecku jsou snad zadarmo a bez investic. Vsechny auta jsem kupoval v cr. Nektery puvodem z cr, nektery predchozim majitelem dovezeny a nemel jsem problem. Ty puvodem z cr jsem si proveril na stk (jak postupne pribyvaly kilometry) a zbytek jsem si proveril diagnostikou a prohlidkou. Urcite se neboj auta z cr. Ono totiz kurvy ziji na celym svete a je jen otazka casu nez te nekdo ojebe a je jedno jestli to bude cech, nemec,polak,turek, kamarad.....

Napsal: úte 18.03.2014 16:56
od matiz
To jenom mistni borci vyhlasujou jak jsou auta z cz k nicemu a jak v cizine nakoupis dobre a levne. Je to jen o stesti a moznosti zjistit si co nejvic informaci. Coz bez moderniho vybaveni nejde. Ojebe jak skopcak tak turek. Zasada cislo jedna, verim jen tem udajum, ktere si sam zfalsuju :D Tim chtel basnik rict ze neverim nikomu a nicemu co si sam neproverim nebo nemam od cloveka blizkeho ktery to proveroval. Na kazdem aute se neco najde, jde o to, jak velky umelec to je a jak se to snazi skryt. Jsem sam zvedavy na to jaky to bude boj, protoze za nejakou chvili budu mit na prodej jednu nestocenou petici, s pravdivou serviskou a tudiz najetyma necelyma trema kilama...

Napsal: úte 18.03.2014 17:28
od Filozof
Myslím tím 80-90procent na trhu.
My auto taky vybrali přímo od prvního majitele v ČR ale muselo se vybírat.
A zatím krom spotřebáku je auto v perfektní kondici. :wink: :)

Napsal: pát 21.03.2014 01:06
od Eks
Hele v Čechách seženeš taky slušný auto, ale chce to hledat. Kupoval jsem přes bazar 3 roky staré BMW e61xd najeto 160 000km, tomu už se dá i věřit. Teď mám najeto 250 kkm a zatím to jen jezdí. No jezdí, ulámali se mi dráty v 5tých dveřích takže to budu muset nechat někde opravit a nebo koupit hotový svazky v ACI a udělat si to sám :P :banan:
Další zkušenost, za celý rok jsem nesehnal slušnou E65 a tak jsem před měsícem koupil Mercedes :sorry: S klasse 500 4 matic, w221, r.2006 najeto 105kkm :?: . Koupena na Chodově i servisována, myslíte, že to tak je a že mohu Chodovu věřit :ja_nic:? Nechal jsem si udělat výpis v MB M 3000 v Karlíně a souhlasí to. Auto vypadá hodně zachovalé, ba je to krasavec, ale klíč je docela zdevastovaný. Cena byla neskutečně "nízká", takže čekám co se vysype a nebudu snad ani nas*anej :sad2: . Zatím jsem spokojený, navzájem se seznamujeme a lepší auto jsem ještě neměl. :Pohar: Takže dá se v ČR sehnat slušný auto, ale dá to moc hledání.
Hodně štěstí