Stránka 1 z 1
Napsal: stř 12.03.2014 21:59
od 530dm
zdravím nesetkal jste se stím někdo? Do 120km jede jak má, ale přez 120 při sešlápnutí plynu lehké udušení, podřadí ale nic se neděje, z kopce se rozjede ale do kopce je to beznadějný.
Napsal: stř 12.03.2014 22:37
od 530dm
jo a dpf to neni
Napsal: stř 12.03.2014 22:44
od Filozof
jednou mi to dělala nafta v nonBMW autě. NEvzal jsi někde sračku ? kterou auto nemůže spálit nebo vodu v palivu ?
Diagnostika byla ?
Napsal: stř 12.03.2014 23:36
od 530dm
tankováno u benziny, verva. Tankuju pouze ji

Napsal: čtv 13.03.2014 05:58
od gawson
takto jsem smutnil když mi odešlo turbo

a naposledy smutnil po druhé když bylo zacpané DPF, které si napsal že to není
Napsal: čtv 13.03.2014 07:10
od Filozof
Zajeď někam do dílny a první co bych dal je diagnostika a někdo kdo BMW zná a přeměří vše co je potřeba. Všechny čidla atd.
No a vstřikovače jedou všechny ? To zase zjistí diagnostika. Zda turbo nebo vstřiky či něco jiného.
Ještě že mám benzín.

Napsal: čtv 13.03.2014 08:18
od 530dm
ono si nevybereš jestli benzin nebo nebo diesel. Na podzim jsem řešil u audi, kde se mi rozsvítila z ničeho nic kontrolka zakarbonizovaný motor. Stálo to tenkrát 20t.
Když se vrátímk tomu turbu, to tě šlo blbě ale od začátku, nebo jen takto při větší rycglosti?
Napsal: čtv 13.03.2014 08:58
od Teddy
Filozof píše:
Ještě že mám benzín.

Ještě, že chodim pěšky. To je tak asi stejná úroveň poznámky.
Ale teď bez legrace.
Rozdíl mezi spotřebou benzínu a nafty je cca 2 - 3l. Turbo, vstřiky a další kravinky vydrží kolik? Min. 200 tis. při normálním provozu. Za tu dobu na provozních nákladech ušetříš při současných cenách cca 200 tis. kč. Kolik stojí oprava turba, vstřiků, čerpadla apod? Navíc u nafty se člověk nemusí tolik hlídat a může tomu vesele nakládat. Mě dělá rozdíl mezi kloboukem a kokotem cca litr. U benzínu se mi zvedla spotřeba klidně o 4 l, když jsem mu naložil. Ještě pořád se raduješ, že máš benzín? Jestli jo, tak ti to přeju, ale neotravuj s tim pořád.
No ale zpět k dotazu.
Zarazilo mě, že ti ta ztráta výkonu souvisí s rychlostí. Blbý je, že u automatu si holt nedáš kvalt, jakej chceš. Nebo tam máš i manuální mod? Dalo by se ručně tam nechat třeba trojku a vytáhnout to na chvilku pod omezovač? Mě to dělalo to samý, ale byl to DPF. Taky to zheblo kolem 120. Ten, jak píšeš máš 100% v cajku.
Napsal: čtv 13.03.2014 12:45
od 530dm
Tak diagnostika ukázala vadný snímač tlaku před dpf. Neměl jste to tak někdo? případně jak se Vám to projevovalo. I když auto není nastartovaný tak snímač tlaku ukazuje rozmezí 4,5 - 7,5 jednotky jsem zapomněl. Takže asi pravdu tento díl bude KO. Mě jen zaráží, že by tahle blbost mohla takhle omezovat v klidné jízdě
Napsal: čtv 13.03.2014 13:24
od Teddy
Tak samozřejmě, jestli to čidlo hlásí moc velkej tlak před DPF, tak ti motor skáče do nouzáku. Jednotka si myslí, že je DPF plnej. Jak jsem psal, tak se to projevovalo i u mě. Jen u mě to nebylo čidlo, ale fakt ten DPF.
Napsal: čtv 13.03.2014 14:19
od 530dm
no tak děj se vůle boží

Napsal: čtv 13.03.2014 20:56
od Filozof
DPF - vyškubni ven je to srač.ka a výmysl ekodebil.ů. a uvidíš jak to auto pojede a za jakou spotřebu
Vsadím se že bude ucpanej DPF
Napsal: čtv 13.03.2014 21:24
od 530dm
dpf je dávaný nové v listopadu v DE.1700euro. Zatím ho nechám
Napsal: čtv 13.03.2014 21:33
od Filozof
tak to je pak jiná ...
Když to stálo prachy je toho škoda to chápu ...jedině později dobře prodat.
Napsal: pát 14.03.2014 11:36
od Teddy
Konečně jsem tu narazil na někoho, kdo má novej DPF.

Zajímalo by mě (až to budeš mít v cajku), jestli ta výměna byla znát na chování auta a na spotřebě.
Já se pořád domnívám, že když dáš novej DPF místo starýho a ucpanýho, tak by to mělo bejt prakticjy stejný, jako když ho někdo vykuchá. Je tomu tak?
Muj DPF byl tak ucpanej, že když jsem ho postavil a nalil do něj čistidlo, tak do rána zůstala pořád stejná hladina.
